Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לרכוש חבילת vps מבוססת linux, ויש לי כמה שאלות -

 

דבר ראשון, clubvps.com -

מבחינתי הייתרונות הם שיש להם שרתים בישראל, משום מה הם נראים הכי אמינים בעיני מבין האפשרויות שנתקלתי בהן עד כה - ומציעים חבילה נחמדה מבחינת העלות מול החבילה והתועלת.

רציתי לדעת, האם באמת החברה איכותית מבחינת שירות לקוחות גם במידה ואני לא עסק "רווחי" מבחינת הכנסה חודשית בעינייהם מכיוון שיש לי "בסך הכל" חשבון אחד?

שירות לקוחות זה הדבר החשוב לי ביותר, אם למישהו יש כאן עסקים איתם והוא יכול לספר מנסיונו האישי אני יותר מאשמח!

 

דבר שני,

מבחינה טכנית, האם השרתים שלהם מהירים ונגישים באותה מידה גם כשניגשים אליהם מחוץ לארץ?

 

תעבורה -

מה עדיף, לקחת חבילת תעבורה של 10 מגה ביט לשנייה "unmetered" או חבילה של 500 או 1000 ג'יגה בית חודשיים מוגדרים מראש?

מנסיונכם, האם במידה ואין לי צורך אמיתי בתעבורה בלתי מוגבלת (הרי אני לא הולך לאכסן את ebay אצלי על השרתים או משהו בסדר גודל כזה) עדיף לקחת חבילה מוגדרת מראש, כדי להימנע ממצבים של הגבלת רוחב פס על חשבון הכמות הזמינה ממנו?

משהו בסגנון של מה שפלאפון עושים עם האינטרנט המהיר בסלולרי, בהתחלה הוא מהיר, אחרי כמה ג'יגה ביטים הוא הופך להיות "מהיר"...

 

השרת הולך לאכסן בעיקר אפליקציות web ואתרי אינטרנט, התעבורה אמורה לכסות אותי עם התמודדות של עד 10000 צפיות דפים יומיות לפי club vps, לפחות בשביל ההתחלה ואחרכך אגדיל את החבילה בעזרת השם...

אני מוכן לקחת "spare" ובגלל זה גם אני מתייעץ כאן.

 

בעקרון אלו כל השאלות שעולות לי כרגע, אשמח להערות והארות, וכמו כן - במידה ויעלו עוד שאלות בהמשך לא אתבייש לשאול :lol:

תודה רבה לכל המסייעים, שיהיה אחלה שבוע לכל ה"אנשים טובים באמצע הדרך" שיש כאן :)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

לונדון היא 40 מילי-שניות מפה. אין הבדל במהירות הגישה, אלא אם כן אתה מתכוון לארח שרתי הורדות או משהו בסגנון.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

STREAMING של ווידאו עומד על הפרק בין השאר...

ובכל מקרה, נכון שבגדול אין הרבה הבדל, אבל בשעות העומס גם בגלישה זה יתבטא קצת...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

איזה טכנולוגית סטרימינג ? על איזה פרוטוקול?

ומה הסדר גודל ? כמה לקוחות על איזה איכות סטרים?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אין סיבה לקנות VPS מחו"ל גם אם חלק מהשרתים בארץ.

יש לך מליוני חברות ישראליות קטנות ואמינות מספיק שנותנות לך VPS באחלה מחיר ובשירות אדיב ומסביב לשעון.

כדאי לך להסתכל ב hosts.co.il

דבר איתם על הגבלת תעבורה...

המחירים זולים מאוד. אתה יכול להביא VPS סביר ב100 ש"ח לחודש.

יש הבדל גדול בן 100MS לבין 15MS בעבודה יומיומית.

פורסם

לליביו - בעקרון זה לא משהו שעומד כרגע בפועל על השולחן, אך אני צריך שתהיה לי האפשרות הטכנולוגית לארח אפליקציות vod כשגם קטעי הווידאו יושבים אצלי על השרת...

בקשר לסדר גודל וכמות, זה מוצר שייתכן ואציע, ולכן כמות הצופים \ תעבורה תהיה תלויה בצורכי הלקוח שירכוש את המוצר.

ובסוף הלכתי על clubvps, בינתיים נראה לי נחמד מאוד כל העסק, במיוחד מבחינת הרושם הראשוני שקיבלתי משירות הלקוחות ומהתמיכה הטכנית...

עוזר לי שהם מספקים גם שירותי ניהול מלאים אז אני לא צריך להיות עסוק בכל הדברים מסביב לעבודה נטו, אני יכול פשוט להרים טלפון ויעשו את זה בשבילי במקום, איש it לשירותך מסביב לשעון זה גם דבר שמאוד דחף אותי לבחור בהם, כל החברות מציעות פתרונות תמיכה כאלו ואחרים,

אך הם החברה היחידה שיש לה שרתים בישראל ומציעה פתרון תמיכה טכנית זמין מסביב לשעון בלי אותיות קטנות במרכאות, סטייל חוץ לארץ :-)

כמובן שבסך הכל מדובר על נסיון של יום אחד, אז אין בעצם נסיון ממשי איתם עדיין, אבל שוב כמו שאמרתי מבחינת הרושם הראשוני אני מרוצה מאוד בינתיים ולא רואה סיבה שזה ישתנה...

הפתרון אולי יקר במקצת מאותן חברות קטנות בסגנון שדובר עליו כאן, בכמה מאות שקלים, אך כשזה קונה לי תמיכה כזו ועוד כל מיני פלוסים של חברה גדולה אני מעדיף לשלם את זה כדי להימנע מכאבי ראש מיותרים שיבואו בדיוק בזמן שלא יהיה לי זמן להתעסק איתם...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

קצת לא מובנת לי הדרישה שמצד אחד יהיה איכות שירות מבחינת מהירות סטרימינג ומצד שני אנחנו מדברים על שרת בודד, בישראל :roll: , כל הסיפור הזה לא צפוי להחזיק יותר מדי משתמשים להערכתי ובעתיד תהיה חייב להתרחב לדברים הרבה יותר רציניים ברגע שתעבור את רף נניח ה1000 משתמשים (בהגזמה מוחלטת שקיים שרת וירטואלי, בישראל, שמחזיק 1000 בו"ז).

 

בהצלחה בכ"א,

אבי.

פורסם

כרגע אין שום צורך בסטרימינג, רק אפליקציות web, אתרי אינטרנט וכל מיני בסגנון...

בגלל זה הדגשתי שזה לא על הפרק בנקודת הזמן הנוכחית.

מבחינת יכולת לתת לי פתרון לצורך כזה במידה והוא יתעורר - היא קיימת.

לבינתיים עדיין אין לי צורך בזה, אני מודע לכך שכשזה יגיע אצטרך להרחיב משמעותית את החבילה אצליהם, אך היה חשוב לי לדעת שזו כן חברה שתוכל לתת לי את הפתרון כשאצטרך אותו. אל תדאג, אני לא תמהוני, לא חשבתי להקים שירות vod בעלות טכנולוגית של 600 שקלים בחודש :wink:

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

גם כדאי לך לחשוב על איזה טכנולוגיה תעשה VOD.

יש הרבה דרכים מאוד מעניינות בימינו לעשות סטרימינג.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אכן :) כרגע בכוונה אני משאיר את זה לגמרי בצד, זה פחות חשוב לי בנקודת הזמן הקריטית כביכול אז אני לא רוצה להתפזר בראש יותר מדי...

כשזה יעמוד על הפרק נראה איזה פתרון הכי יקרוץ מבחינה טכנית...:-)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

ממליץ לחשוב בכיוון של EC2. היתרונות שקופצים לראש:

- אם בהתחלה אתה מדבר על הגשה של דפים תוכל להתחיל ב- free tier, קרי קבלת מכונה סבירה בחינם למשך שנה

- מתחילים בקטן (ולכן זול) - אין התחייבות ואין תשלום מראש. משלמים רק על מה שמשתמשים

- יש CDNים מובנים, למרות שלא בישראל (אבל מספיק קרוב)

- אפשר בצורה מאוד פשוטה לעשות scaling, בכמה צורות מובנות בשירות:

-- הפעלה של load balancerים

-- הוספת שרתים בצורה אוטומטית והורדה שלהם בהתאם לעומס רגעי

-- שימוש במכונות חזקות יותר שעולות קצת יותר פר שעה

- קהילה פעילה

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם

אני מצטרף להמלצה של EC2 באמאזון. למרות ששירות הלקוחות הבסיסי שלהם פשוט לא קיים

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...