Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

ברצוני לשדרג את המערכת הבסיסית שמגיעה ברכב של ההורים. הדגם הוא הדגם המפואר (GLI) שכולל שליטה מההגה ורדיו מובנה (לא תומך ב-MP3).

 

זהו לא הרכב הפרטי שלי ולכן אני לא יכול להשתגע, אז ברצוני לשמוע מכם מה אפשר לעשות בנידון.

 

- האם ניתן למצוא מתאם לרדיו דיסק מקורי? או להביא דאבל דין זול? (בכדי לשמור על יופי הסלון)

- לאחר החלפת הרדיו דיסק המקורי, האם ניתן להישאר עם השליטה מההגה?

- איזה מגבר וסאב ניתן לרכוש בלי להתפרע יותר מידי? עדיף שלא יתפסו יותר מידי מקום בבגאז'

- סט קדמי אתם ממליצים להחליף למורל או להישאר עם המקוריים? שוב, אני רוצה לבצע כמה שפחות שינויים.

 

אשמח לכל התייחסות ועצה מכם! (מה אתם הייתם עושים? :lol: )

Peugeot 206XS

פורסם

לי יש קורולה 2006 GLI ובצעתי את כל השדרוגים האלו.

 

1.ניתן למצוא, אם אתה רוצה יש לי 2 מתאמים בבית דבר איתי בפרטי אם אתה מעוניין.

2.ניתן לחבר את הכפתורים אבל זה עסק לא זול.

3.תקציב?

4.תקציב?

A3

K04 Inside

פורסם

יש לך תמונות של החלפת המערכת?

איזה סאב, קומפוננטים ומגבר יש ברכב שלך? מה מחיר של מתאם בערך?

 

אין לי תקציב מוגדר, קח את תקציב המינימום שיתן תפוקה טובה. אין לי בעיה גם עם יד 2.

Peugeot 206XS

פורסם

אתה יכול לראות את השירשורי ההתקנה שעשיתי ברכב, את המערכת פירקתי לפני כשבוע והחזרתי לרכב את הפאנל המקורי.

מחיר של פאנל מתאם עולה באזור ב400+-

 

ציין תקציב לרכיבים, מה אתה מחפש? מה אתה אוהב לשמוע? לקחת בחשבון חיוט והתקנה?

A3

K04 Inside

פורסם

אני שומע בעיקר שחורה, אוהב לשמוע באסים. מחפש עוצמה.

 

תקח בחשבון חיוט והתקנה. שוב, לגבי התקציב אין לי סכום מדוייק לתת לך - כמה שפחות, יותר טוב. מצד שני, אני לא מחפש סיני.

Peugeot 206XS

פורסם

ההבדל באיכות משמעותית? אם כן, אז אני אחליף רדיו דיסק.

 

אשמח אם תשלח לי את השרשור לתקנה/הסרה שלך, כי לא מצאתי.

Peugeot 206XS

פורסם

הייתי הולך על קלריון cz500+פאנל מתאם

מגבר gto 1004, קומפוננט של טמפו וסאב של הרץ es200

 

כל הרכיבים האלו מופיעים ביד2 בפורום. (חוץ מהפאנל מתאם)

A3

K04 Inside

פורסם

רדיו דיסק - CZ500 (כולל מתאם)

מגבר - GTO 1004

קומפוננט - מורל טמפו

סאב - ES200

 

אלו הרכיבים הטובים ביותר שניתן למצוא ב-3 וחצי אלף?

Peugeot 206XS

פורסם

אני עברתי גם לקורולה 2004GLI לא מזמן והעברתי את המערכת מהפיזו לקורולה.

אני מראש אומר לך חבל על הכסף למנחת, כי האיכות על הפנים ומנחת יקר לא שווה השקעה.

היות והרדיו דיסק המקורי גם ככה לא תומך בMP3 ועלות הכבל המתאם לכניסת AUX היא בסביבות 400 שקל,

בסופו של דבר קניתי מתאם לDIN1 ב200 שקל,

והרכבתי את הרדיו דיסק הישן והפשוט של פיוניר שהיה לי בשביל לקבל יציאות AMP כשרות למהדרין :) .

התקנתי שתי מגברים+קבל+שתי סאבים+ רמקולים בדלתות הקדמיות +רמקולים 6\9 במגש האחורי .(נדרש חיתוך בפח).

קח בחשבון שברגע שאתה מחליף את הרדיו דיסק המקורי, אתה גם מוותר על המחשב דרך כי הוא משולב ברדיו המקורי.

אים היו לציפורים מכוניות בכייף היתי יושב על חוט חשמל ומחרבן עלהם :lol:8)

×
×
  • תוכן חדש...