Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, התחלתי בימים האחרונים לחפש במודעות סיויק קופה או האצ'בק בשנים 93-95

 

המחירון של יצחק לוי כמו שבדקתי לפני כמה ימים היה:

 

esi coupe

93 - 29,500 תוספת אוטומט: 3500

94 - 33,000 תוספת אוטומט: 3900

95 - 38,000 תוספת אוטומט: 4500

 

esi hatchback

93 - 28,025 תוספת אוטומט: 3500

94 - 31,350 תוספת אוטומט: 3900

95 - 36,100 תוספת אוטומט: 4500

96 - 44,000 תוספת אוטומט: 5200

 

 

העניין הוא שעד עכשיו כל מודעה שראיתי וכל בן אדם שדיברתי איתו רצו הרבה מעל המחירון, איפלו בן אדם אחד לא כותב "גמיש" ואף אחד לא מוכן להתקרב למחירון מהגבול הצפוני בפחות ב-3000 שקל

 

השאלה שלי, האם הדגם הזה באמת נמכר בכאילה רמות מחירים למרות שרוב הדגמים האחרים נמכרים בימינו בפחות ממחירון

 

האם בכלל שוה להוציא עליו יותר ממחירון או שזאת סתם מגאלומניה של בעלי סיוויק קופה?

 

הצחיק אותי מאוד אחד שמוכר קופה 95 אוטומט (מחירון 43000): צלצלתי וכבר על ההתחלה הוא דיבר בטון תקיף עוד לפני שידעתי כמו הוא רוצה, כאילו ידע כבר שאני לא יאהב לשמוע את זה, אמר שהוא דורש 55, שאלתי למה, "רכב יפה מאוד"

 

בבקשה תעזרו לי.... למה אני אשם שהתאהבתי באוטו של ערסים

פורסם

מכוניות כאלה במצב נורמלי בהחלט נמכרות מעל המחירון.

זה אכן מבאס,אבל אי אפשר להלחם בזה. :?

 

אם אתה באמת אוהב את האוטו,תקנה אותו.

העיקר שתהיה מרוצה. :wink:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

אני באותו המצב אחי :cry: מאוהב קשות בHatchback.... :?

 

 

רק תעשה טובה, תחפש קופה ותשאיר לי תהאצ'בקים, הא? :p:wink:

 

 

מה שכן, יותר מדי מעל המחירון אני לא הולך לשלם על האוטו הזה (במיוחד שאבא שלי נגד 3 דלתות ומטה)

ומי שמשלם יותר מ3-4 אלף מעל המחירון מטומטם. :roll: (ו3-4 גם זה מוגזם)

Scooby WRX

פורסם
אני באותו המצב אחי :cry: מאוהב קשות בHatchback.... :?

 

 

רק תעשה טובה, תחפש קופה ותשאיר לי תהאצ'בקים, הא? :p:wink:

 

 

מה שכן, יותר מדי מעל המחירון אני לא הולך לשלם על האוטו הזה (במיוחד שאבא שלי נגד 3 דלתות ומטה)

ומי שמשלם יותר מ3-4 אלף מעל המחירון מטומטם. :roll: (ו3-4 גם זה מוגזם)

 

דווקא בתחום ההאצ'בקים המוכרים עוד טיפה שפויים

פורסם

הייתי בטוח שזה הפוך...

בכל מקרה יש יותר 2 דלתות מאשר האצ'בקים, אז אני מאמין שאפשר להוריד את המוכרים במחיר...

 

 

 

אז מה? סבלנות זה שם המשחק? :?:cry:

Scooby WRX

פורסם
הייתי בטוח שזה הפוך...

בכל מקרה יש יותר 2 דלתות מאשר האצ'בקים, אז אני מאמין שאפשר להוריד את המוכרים במחיר...

 

 

 

אז מה? סבלנות זה שם המשחק? :?:cry:

 

לא בהכרח.

 

תמיד יש יותר מהדגם שאתה לא מחפש...

 

על מרפי כבר שמעת?

×
×
  • תוכן חדש...