Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה?

לפני שאני רץ לקנות חתיכת קליאו, רציתי לדעת האם כדאי ללכת על סיאט אביזה טורבו 1800 שנת 2001..? תקציב עד 30-35+-

מבחינת תאוצה, התנהגות, בטיחות, יציבות, אחזקה וטיפולים, דלק וכו'..

מה הייתם ממליצים לי? האם ללכת על קליאו ספורט דור ראשון או סיאט אביזה טורבו?

ורציתי לציין שיש אצלי כמעט את כל החלקים של קליאו ספורט, ככה זה עוזר לי אם אני קונה קליאו.

תרגישו חופשי להגיב :p

פורסם

אולי כדאי גם שתציין שיש לך ניסיון עם קליאו, מאחר שהייתה לך אחת.

 

תראה, על איביזה טורבו מהשנתונים שאתה מבקש לא נהגתי בחיים, אומנם על האיביזה FR יצא לי לנהוג.

ובאמת שאחרי סיבוב, הדבר היחידי שיש לFR להציע זה השבלול, פשוט מדהים מה הרכב הזה עושה עם קצת חמוצים.

מנגד, החיוך שעלה לי ברגע שעליתי חזרה על הקליאו סיפר הכל, ההגה בFR פשוט זוועה.

פורסם
אולי כדאי גם שתציין שיש לך ניסיון עם קליאו, מאחר שהייתה לך אחת.

 

תראה, על איביזה טורבו מהשנתונים שאתה מבקש לא נהגתי בחיים, אומנם על האיביזה FR יצא לי לנהוג.

ובאמת שאחרי סיבוב, הדבר היחידי שיש לFR להציע זה השבלול, פשוט מדהים מה הרכב הזה עושה עם קצת חמוצים.

מנגד, החיוך שעלה לי ברגע שעליתי חזרה על הקליאו סיפר הכל, ההגה בFR פשוט זוועה.

 

נכון גם אני חושב שההגה בfr לא יפה, סתם נו ברצינות.

הקליאו מציע ריגוש בנהיגה מאומצת וספורטיבית - האיביזה תציע קו ישר נטו ( כמובן שאפשר להשקיע בה כמה עשרות אלפים והיא תתנהג טוב).

הקליאו שלדה טובה וכייפת הגה כנו שצריך וסלון יחודי.

באיביזה אני רואה רק מנוע מעניין ובעל פוטנציאל, העולה על הקליאו - למרות שכחבילה לדעתי הקליאו זוכה.

פורסם

לא יודע על מה מדברים האנשים פה,

על הקליאו ספורט נהגתי לא פעם, אחלה אוטו מתקשר

על איביזה מהשנתונים המדוברים לא נהגתי אבל נהגתי על CUPRA דיי חדשה, והאמת אין מה להשוות ה CUPRA ריגשה אותי יותר בכל פרמטר

פורסם

במידה ואתה מחפש רכב להתנהגות קליאו ספורט בלבד.

אבל אני משוחד.

לא הבנתי במה קופרה יכולה לרגש למעט כוח בקו ישר....

פורסם

מבחינת כח הקליאו לא מאכזבת, היא הייתה גם טיפה יותר נהיגה מהאיביזה כש-2 הרכבים היו חדשים מהחברה (לפי מגזיני רכב).

ההבדל הוא שלא תמצא כיום איביזה סטנדרטית כי בהשקעה מאוד קטנה אתה מעלה את הביצועים באחוזים ניכרים, משהו שבקליאו כמעט ולא קיים.

המלצתי היא לעשות נסיעת מבחן על 2 הרכבים, רצוי לעשות עם הקליאו נסיעה עם נהג שיידע להראות לך מה היא מסוגלת לעשות (רמז, לא כל מי שיש לו קליאו באמת יודע לשלוט עליה כמו שצריך). רוב האנשים מתמכרים לכח המתפרץ ולכן נמשכים יותר לאיביזה. הבעיה עם זה שבאיזשהו שלב אתה רוצה עוד ועוד ועוד כח ובסופו של דבר אתה משקיע בשיפורים יותר מעלות הרכב ואז כשאתה בא למכור אף אחד לא יחזיר לך את ההשקעה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...