Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה בוחנים דברים שלא רלוונטיים לאותו הרכב?

 

מודה, יש לי פינה חמה לסובארו, אבל זה לא ג'יפון או כל תיאור שטח אחר.

נכון שבישראל קצת קשה לו למצוא את מקומו הטבעי, אבל זה רכב הפנאי ה-כמעט אולטימטיבי.

הוא לא נוצר בשביל לצלוח מדרגות (99% מהרכבים לא נוצרו לשם כך, כולל 99% מה-SUV).

הוא לא נוצר בשביל לתת בראש בכביש, לא, גם לא בגרסת הטורבו ידנית (בדקתי).

הוא נועד לקחת אותך ואת המשפחה לחוויה הבאה ועוד קצת...

למה אני מתכוון?

זה רכב שאמור לקחת רוכב אופניים לשטח עם 3 זוגות, ולהמשיך מעבר לחניה מוסדרת, להמשיך קצת (הרבה) יותר לתוך השטח המעניין.

לקחת את חובב הקיאקים עד לשפת הנהר.

לקחת את גולש הסקי עד למדרונות.

כל זה בלי לוותר על נוחות של רכב משפחתי, בלי מנוע/מחיר/תחזוקה מוגזמת של SUV מצוי.

 

כן, המנוע הזה די נשמע עלוב (גם ה-2.5 לא יותר מדי מרשים, אבל מספק את הסחורה).

הוא עושה מה שעושים כל רכבי הליסינג (טיול שטח עדין במדבר יהודה) או בעלי SUV יקרים (ירידה לחוף הים ושטח קליל) - כל זה בחצי המחיר בקנייה ורבע המחיר בתחזוקה.

 

זאת דעתי.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

×
×
  • תוכן חדש...