Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה, לאחרונה נדלקה הנורה המעצבנות הזו, בדקתי את הקודים.

הרכב, מאזדה לאנטיס 2002 1.6 183K ק''מ.

2 תקלות,

1. חיישן נקישות -

השאלות: 1. מה העלות של מקורי (האם כאן זה קריטי בין חליפי למקורי?)

2. מה החשיבות בהחלפת החיישן, ועד כמה זה ''מסוכן'' לנסוע בזמן הקרוב בלי להחלפו?

2. ממיר קטליטי -

בפעם הראשונה, לפני שנה, הראה לי את אותה התקלה, הבאתי בעיטה לממיר והנורה כבתה, טסט עבר בהצלחה.

כרגע אני - כנראה - מעוניין להחליפו, ושוב אותן השאלות:

1. עלות של מקורי - עד כמה קריטי ההבדל באיכויות בינו לבין חליפי/משופץ (?)

 

כמו כן, שמתי לב שהגומיות על המייצבים/מוטות מוזרים בחלקו האחורי של הרכב - כנראה מתחברים לגלגלים, דומה למשולשים הקידמיים (מייצבים אחוריים?) שחוקים, יבשים, סדוקים וכנראה ייקרעו בזמן הקרוב - מה הטיפול במצב? (איך כל הגומיות אללו נקראות?)

 

תודה רבה,

נחום.

×
×
  • תוכן חדש...