Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה זה האוטו הזה? (בנצי IS IN THE HOUSE)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי את התמונה הזאת בפייסבוק שאחד החברים עשה עלייה לייק לבן אדם שאני לא מכיר.

זו מכונית אספנות?

מישהו מכיר את הרכב בארץ?

אשמח לשמוע פרטים

373969_2930705150487_1346755057_3280925_239296154_n.jpg

תמיר.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זאת למבורגיני קונטאש,או רפליקה לה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה סיפור עצוב, רכב שצריך להיראות ככה :

Lamborghini-Countach-Replica-KIEngineering-Copyright-Ken-Imhoff-Final-001-003.jpg

 

או ככה:

Lamborghini-Countach-25th-Anniversary_1.jpg

 

מגיע לידיים הלא נכונות. וכן 2 התמונות המצורפות הן של רפליקות.

haters will hate

פורסם

רפליקה מכוערת עם ניקלים לא קשורים שגורמים לה להיות עוד יותר מכוערת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

למבורגיני מזוייפת עם גריל של BMW שעף למישהו מהרוח בכביש 6 ....

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם
באיזה מבחן היא בדיוק ?

 

זאת לוחית רישוי מבוטחת, תמצא אותה בעיקר אצל סוחרי רכב.

בעיקרון כל רכב שנוסע עם הלוחים מבוטח עם נוסעיו באותה העת.

פורסם

לא ממש עניתם לבן אדם על השאלה וגם אותי זה מעניין :?:

 

קצת נתונים על הרכב?

או שזה "זיוף" של הלמבורגיני שדיברתם עליה?

פורסם

זו לדעתי רפליקה של קונטאש, מבוססת על פונטיאק פיירו, עם כונס אויר שמבוסס על גריל של ב.מ.וו. חפש בפורום.

 

בנצי, מאיפה התמונה השניה של הקונטאש האדומה ?

גם מוסטאנג, גם SL או SE לבנה, גם פיאט 500, וגם מרצדס פונטון (בקצה השמאלי של הצילום). מה זה ? זה מכיל שרידי בנצי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

סה"כ הרצתי חיפוש קטן בגוגל על רפליקה+קונטאש.

 

אין לי שום דבר נגד רפליקות, חלקן אפילו נבנות עם שלדה יעודית, לאו דווקא על בסיס פיירו מוארכת, המשקיעים של ממש דוחפים מנוע V12 של ב.מ.וו, תיבת ההילוכים מגיעה בדרך כלל מפורשה ובהרבה מקרים מדובר ביצירות מוטוריות מעניינות.

 

המגעילה שהועלתה פה עמדה שנים רבות, אומרים שהיא מבוססת על שברולט קאמרו, מה שקצת תמוה בעיני מכיוון שהקאמרו היא מנוע קדמי, יותר הגיוני שמי שהכניס אותה לישראל אמר קאמרו במקום פיירו או משהו כזה.

 

אם הקונטאש רפליקה הזאת הייתה נופלת לידיים הנכונות.... אחרי הכל מדובר על משקל עצמי נמוך ומנוע מרכזי.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...