Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות בנושא דוח מהירות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסיבה לא ברורה לי כלכך המערכת קראה לי עילג וערס, אז אני אנסה לנסח את ההודעות הבאות שלי בצורה פחות עילגת.

 

שלום כולם.

 

אז ככה, הגיע אלינו היום דו"ח מהירות על הרכב של אבא שלי.

ב1.11.11 בשעה 11.21 במקום ב4קמ 147.7 מדרום בית ליד כביש 4

נהגת ברכב(שלוש נקודות, כי התוכן לא קריטי) 136 קמ"ש(כנל)

מספר סרט(כנל) מספר תמונה(כנל)

 

כמה שאלות.

1. איפה זה ממוקם בדיוק לא הצלחתי להבין, לפי ויקיפדיה, 147.7 קילומטר זה 1.7 קילומטר צפונית למחלף כפר גלים, מה הקשר בית ליד?

**תחפשו בויקיפדיה כביש 4, הוא לא נותן לי לעלות קישורים כיז ה משתמש חדש**

אם זה לא המדד אז מישהו יכל להסביר לי איזה מצלמה זאת ואיפה?

*אנחנו פשוט לא מצליחים להבין מי נהג ברכב באותו זמן.

 

2. מה העונש הצפוי? לפי מה שראיתי, אבל בהודעות ישנות, מעל 40 קמש זה הזמנה למשפט...

הנהג שהרכב רשום עליו נהג ותיק(50+) ולא היו לו הרשעות ב5 שנים האחרונות(אולי אזהרה על פלאפון).

 

 

3.יש סיכוי לטעות בדוח? קשה לי להאמין שנסעו 136, או עם הורידו 5 קמש אז מעל 140 ברכב הזה, זה סיויק 04 1.6, צריך להאמץ קצת בשביל זה.

בתחילת השבוע אני אבקש לקבל את התמונה כדי לוודא את הענין.

 

 

תודה, ומצטער על החפירה.

פורסם

האם קיבלתם דו"ח לתשלום או הזמנה למשפט

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא זה ולא זה.

סוג של "אל תיהיה מופתע אם תזומן למשפט"

רשום שם את העברה ושאני יקבל בקרוב הזמנה למשפט, אישום או חקירה(משהו בסגנון זה לא מולי כרגע..)

פורסם

כשתקבל נדבר. ותעלה את הודעתך בפורום המשפטי כאן ולא בכללי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...