Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה הבדלים קטנים שאולי בבוא הזמן יעשו הבדל "גדול"

 

יש למה לצפות ???

 

http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=2461

 

לוח שעונים ללא הכיתוב המרשיע STI

ידית הילוכים ללא הכיתוב STI

קליפרים ללא הכיתוב...

בולמים "שחורים פשוטים" ולא צהוב תכלת

פתחי אוורור בכנף הקידמית ללא הכיתוב ...

מנוע ללא "שבלול"

הכנף האחורית נעלמה

4 יציאות מפלט אחורי...נעלמו

 

 

קיצר יש למה לצפות...

brz 15.jpg

brz6.jpg

brz 14.jpg

brz9.jpg

brz5.jpg

brz 12.jpg

brz8.jpg

brz1.jpg

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

א. הגיוני שיהיו הבדלים קוסמטיים בין הגירסה הרגילת לSTI

ב. אותו כנ"ל לגבי הבדלי ביצועים.

ג. למראות הצד המינמליות לא היה סיכוי מלכתחילה.

 

היא עדיין נראית מצוחיין ואולי דווקא בגלל שתהיה גירסה "רגילה" המחיר יהיה שפוי יותר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
א. הגיוני שיהיו הבדלים קוסמטיים בין הגירסה הרגילת לSTI

ב. אותו כנ"ל לגבי הבדלי ביצועים.

ג. למראות הצד המינמליות לא היה סיכוי מלכתחילה.

 

היא עדיין נראית מצוחיין ואולי דווקא בגלל שתהיה גירסה "רגילה" המחיר יהיה שפוי יותר.

 

עידן

 

מזה אומר מחיר שפוי מבחינתך?

פורסם

חמודה. לי מפריע שתא הנוסעים לא נראה איכותי במיוחד לרכב במחיר הזה וחבל. מאכזב (עיצוב רטרו אבל בצורה פשוטה מדי). אני מבין שהמכונית אמורה להיות מכונית נהיגה "טהורה", אבל עדיין, העיצוב בחוץ יחסית מרשים, מה קרה למעצבים כשהם הגיעו פנימה? לא מרגיש מזמין במיוחד.

 

ה-Touchscreen שמותקן ברכב נראה Aftermarket לחלוטין... מוזר.

פורסם

מאיפה לך מה יהיה המחיר כשאתה רושם "יחסית למחיר"? :wink:

ומאיפה לך שתא הנוסעים לא כזה איכותי? חכה כשהיא תגיע לארץ, תכנס, תבדוק :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
חמודה. לי מפריע שתא הנוסעים לא נראה איכותי במיוחד לרכב במחיר הזה וחבל. מאכזב (עיצוב רטרו אבל בצורה פשוטה מדי). אני מבין שהמכונית אמורה להיות מכונית נהיגה "טהורה", אבל עדיין, העיצוב בחוץ יחסית מרשים, מה קרה למעצבים כשהם הגיעו פנימה? לא מרגיש מזמין במיוחד.

 

ה-Touchscreen שמותקן ברכב נראה Aftermarket לחלוטין... מוזר.

 

 

מה המחיר שלו?

פורסם

זהירות, פורנו קשה לצפייה על הבוקר 8)

http://www.youtube.com/watch?v=eP3SR1m_aRY

 

שמחתי לגלות שיש בפנים מספיק ניואנסים קטנים שעושים את ההבדל בין גרסת הטויוטה לסובארו - ואני שמח שיש גם גרסה "רגילה" ולא רק STI מוקצנת. זו בדיוק המכונית שמדברת אלי.

 

מחיר - צפיתי בעבר ואני עדיין צופה, שאם לא יהיה כאן פיחות מטורף או שינוי דרסטי בשער היין המכונית הזו לא תהיה יקרה (תתחיל מאזור ה-200K, אולי טיפה פחות). מי שחסרים לו פלסטיקים "איכותיים" ושלל גימיקים, תמיד יכול למצוא את מבוקשו באיזו אודי סטרילית. המכונית הזו מכוונת לחובבי נהיגה.

 

עיצוב - חרטום גרסת הסובארו מעט יותר קונבנציונלי ואסתטי בעיניי. שמחתי גם לגלות שגבות ה-LED אינן סטנדרטיות.

 

לעניין מסך המגע - בחלל זה יותקן גם רדיו דיסק פשוט יותר או שלושה שעונים נוספים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

המחיר, לפי ההערכות ברשת כרגע, יהיה באזור ה-$25,000 בארה"ב. זה אומר כ-202K בארץ לפי שער הדולר הנוכחי + מע"מ + מס של 85%. אני משער שמכיוון שמדובר במכונית נישה התמחור בישראל כנראה יהיה גבוה יותר מזה בארה"ב. מקווה שלא.

 

ברור לי שישנם כאלו שהשיקול המרכזי ברכישת הרכב הוא היכולות נטו ולא משנה אבזור או איכות תא הנוסעים (בדומה לאלו שירכשו קליאו ספורט עקב יכולות הניהוג ולמרות תא הנוסעים המשעמם), אבל לדעתי רכב במחיר כזה צריך להיות מזמין ולתת לנהג הרגשה טובה גם בפקקים של הבוקר. עיצוב זו לא מילה גסה. אל תשכחו שישנן מתחרות נוספות במחיר הזה פלוס/מינוס ולא מדובר במכונית הנמצאת בווקום. נחכה ונראה איך היא מתנהגת והאם כל ה-BUZZ מסביב מצדיק את עצמו.

 

דרך אגב, כמובן שאין לי מושג מה איכות החומרים בתא, אבל העיצוב רטרו מדי ולא בצורה טובה. השאלה גם איך הוא יעמוד מול הדור הבא של המתחרות בקטגוריה.

פורסם

לעניות דעתי, הBRZ היא אירוע בקנה מידה היסטורי עבור סובארו.

לסובארו היה ייצוג תמידי בנישת הקופה (ה1000, הלאונה, הXT והSVX לדוגמא) , אך היא נעדרה מהנישה הזו תקופה ארוכה.

הBRZ מסמלת את חזרתה של סובארו לנישה הסקסית הזו, עם מכונית שבדיוק מדברת בשפה שסובארו פיתחה עם האימפרזה בדורה הראשון (והלך לאיבוד בהמשך ככל שהאימפרזה הלכה והתבגרה): מכונית שמכוונת הישר לנהג, בלי שטויות.

מלבד החזרה המיוחלת לנישה, יש כאן הצהרה היסטורית מטעם סובארו: יצרן שעד אתמול היה ידוע בהנעה הכפולה הקבועה שלו, הופך עכשיו למותג בתחום ההנעה האחורית הנחשקת והגוועת.

במובן הזה, זה מתאים לגישה האינדבידואליסטית של סובארו, שידעה תמיד לתכנן מכוניות שמתאימות לקהל מאוד ספציפי.

 

Subaru_SVX.jpg

פורסם
המחיר, לפי ההערכות ברשת כרגע, יהיה באזור ה-$25,000 בארה"ב. זה אומר כ-202K בארץ לפי שער הדולר הנוכחי + מע"מ + מס של 85%. אני משער שמכיוון שמדובר במכונית נישה התמחור בישראל כנראה יהיה גבוה יותר מזה בארה"ב. מקווה שלא.

 

ברור לי שישנם כאלו שהשיקול המרכזי ברכישת הרכב הוא היכולות נטו ולא משנה אבזור או איכות תא הנוסעים (בדומה לאלו שירכשו קליאו ספורט עקב יכולות הניהוג ולמרות תא הנוסעים המשעמם), אבל לדעתי רכב במחיר כזה צריך להיות מזמין ולתת לנהג הרגשה טובה גם בפקקים של הבוקר. עיצוב זו לא מילה גסה. אל תשכחו שישנן מתחרות נוספות במחיר הזה פלוס/מינוס ולא מדובר במכונית הנמצאת בווקום. נחכה ונראה איך היא מתנהגת והאם כל ה-BUZZ מסביב מצדיק את עצמו.

 

דרך אגב, כמובן שאין לי מושג מה איכות החומרים בתא, אבל העיצוב רטרו מדי ולא בצורה טובה. השאלה גם איך הוא יעמוד מול הדור הבא של המתחרות בקטגוריה.

 

אתה מצטט את המחירים המשוערים בארה"ב. אבל הם לא רלוונטיים לגבינו, כי התמחור משתנה ממדינה למדינה ומשוק לשוק בהתאם לכמויות, לעלויות השינוע, להסכמי הסחר השונים ומיסי המגן שכל מדינה מטילה.

אימפרזה בגימור בסיסי עולה בארה"ב 17,500$ (לפני אביזרי רישוי). לפי חישובך, בתוספת מע"מ וממיסים מחירה בארץ צריך להיות סביב ה150,000 ש"ח. אבל המחיר של האימפרזה הבסיסית בארץ (2 ליטר כמובן. אין 1.5 ליטר בארה"ב) הוא 130,000 ש"ח.

 

אגב, איזה מתחרות אחרות יש בקטגוריה עם הנעה אחורית ונתונים טכניים דומים לBRZ?

פורסם

האימפרזה בגימר בסיסי בארה"ב לא מגיעה עם הנעה כפולה ומנוע 2 ליטר? אם כן, אז לא נכון להשוות מול הגרסה בארץ.

אתה חושב שהמחיר יהיה נמוך מ-200K? אם כן, זה יהיה באמת מדהים ואני מקווה שכך.

 

מתחרות? חלקן RWD וחלקן לא אבל במחיר המשוער הזה יש את ה-Genesis Coupe, Camaro, Mustang ואפילו אפשר לדבר על השירוקו / GTI בגרסאות הבכירות, Focus RS וה-Mazdaspeed 3 וה-MX5.

אנחנו מניחים שהיא תהיה מאוד מהנה לנהיגה - נחכה למבחנים.

פורסם
לעניות דעתי, הBRZ היא אירוע בקנה מידה היסטורי עבור סובארו.

Subaru_SVX.jpg

 

לטויוטה תמיד היו מכוניות ספורטיביות. הם הפסיקו לעשות אותן בשנים האחרונות שהם היצרן הכי גדול בעולם עכשיו הם כנראה צריכים את זה שוב.

לסובארו היו שתי נסיונות שלא הצליחו xt svx

 

למה אתם בפורום ב 6.30 בבוקר?

לא ראיתם שכבר פרסמתי את זה אתמול?

 

אייל


×
×
  • תוכן חדש...