Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש לי סאב של california boom שהמגנט שלו פשוט יצא מהמקום, הממברנה נתפסה, כלומר לא זזה כלל.

 

מה לעשות? לתקן אותו או מה אם זה אפשרי?

אם בכלל שווה לתקן אותו אז כמה זה יעלה לי בערך?

 

תודה לעוזרים

ג'ניה :wink:

:king:

פורסם

אני כבר חושב עליו זמן מה.

יש אותו לכמה אנשים שאני מכיר, ובינהם כמה מחברי הפורום.

שמעתי בכל מיני טיבות ועם כל מני מגברים, ולא משנה איך, הוא תמיד מנגן טוב.

 

ג'ניה :wink:

:king:

פורסם

ג'ניה תשקיע קצת יותר ותקנה 2 סאבים של רוקפורד או של סרווין-ווגה.

אני בספק אם תוכל לספק 400 וואט RMS לכל סאב.

פורסם
ג'ניה תשקיע קצת יותר ותקנה 2 סאבים של רוקפורד או של סרווין-ווגה.

אני בספק אם תוכל לספק 400 וואט RMS לכל סאב.

 

אבל הוא לא יקבל את אותו עוצמה כמו של פיוניר...

 

איכות כן עוצמה לא...

פורסם

דווקא כן. מה זה נותן לו סאב של 400 RMS אם הוא לא מקבל את ההספק המיועד שלו?

סאב עם הספק נמוך יותר יהיה יותר נציל עבור מגבר חלש מ-400 וואט.

פורסם
סאב עם הספק נמוך יותר יהיה יותר נציל עבור מגבר חלש מ-400 וואט.

 

יכול להיות שכן, יכול להיות שלא.

 

לא מחוייב...

פורסם

משמיעת כמה סאבים של פיוניר 305, אני יכול להגיד בבטחון שסאבים של רוקפורד או של סרווין יוכלו להתמודד טוב עם סאב של פיוניר שמקבל הספק בסביבות ה-300 או פחות מזה.

זה שהסאב מוצהר עם הספק כזה גבוה, עדיין לא הצלחתי להתרשם שהוא עוצמתי כל כך (נשמע לי דיי עמום ולא חזק מספיק).

פורסם
משמיעת כמה סאבים של פיוניר 305, אני יכול להגיד בבטחון שסאבים של רוקפורד או של סרווין יוכלו להתמודד טוב עם סאב של פיוניר שמקבל הספק בסביבות ה-300 או פחות מזה.

זה שהסאב מוצהר עם הספק כזה גבוה, עדיין לא הצלחתי להתרשם שהוא עוצמתי כל כך (נשמע לי דיי עמום ולא חזק מספיק).

 

הייתי לוקח vega, או rockford על כל פיוניר שיש, בגלל הסאונד העמום שלו.

לרוקפורד ובעיקר לווגה יש סאונד יותר פאנץ', יותר חי...

פורסם
משמיעת כמה סאבים של פיוניר 305, אני יכול להגיד בבטחון שסאבים של רוקפורד או של סרווין יוכלו להתמודד טוב עם סאב של פיוניר שמקבל הספק בסביבות ה-300 או פחות מזה.

זה שהסאב מוצהר עם הספק כזה גבוה, עדיין לא הצלחתי להתרשם שהוא עוצמתי כל כך (נשמע לי דיי עמום ולא חזק מספיק).

 

הייתי לוקח vega, או rockford על כל פיוניר שיש, בגלל הסאונד העמום שלו.

לרוקפורד ובעיקר לווגה יש סאונד יותר פאנץ', יותר חי...

 

כן גם אני מעדיף....אבל סאב חיי חזק של רוקפורד שלפחות יהיה 400RMS עולה 1000+ שקל שכניראה אין לבחור.... והפיונירים ישבו טוב אצלו..

 

אם אני לא טועה ג'ניה הולך להביא מונובלוק של לנזר שיכול לישרוף את הפיונירים :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...