Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כה זה כשאתה כותב הודעה מפלאפון...

אף פעם לא הבנתי את התירוץ המטומטם הזה...

לפי התאוריה הזו, במקום משפט כמו גם 'האשא שלכם שונאת את קארספורום', היה צריך להיות כתוב 'אח עינארנ כגלחרואא כחאוא#@?'

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אני רווק :(

אתה לא יודע את זה, אבל גם אם אתה בן 5, איפשהו בעולם, יש אמא שמאמנת את הגורה שלה לאתר את הוריד בצוואר שלך, זה שמעביר דם למוח, ולבצע בו מעקף בו היא שולטת על הברז.

תהנה כשאתה עדיין יכול.

 

למען הגילוי הנאות, אני כותב את הדברים כי אישתי מרשה לי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אשתי לא שונאת, אבל תמיד דואגת להגיד, עוד פעם אתה בפורום שלך( מה שלי, של אבא שלי... ;-) )

ואז מגיע ״אהה״ חסר יחס ממני, מה שגורם לה להמשיך בעיסוקיה האחרים.

בגדול, אף פעם לא מספיק להן. אני משתדל ליזום מידי כמה זמן ״משבר״ על איזו שטות,

ואז הדברים מתיישרים לתקופה מסויימת וחוזר חלילה :-).

פורסם

בארה"ב גברים עושים מנוי לפלייבוי ומפרנסים את מועדוני החשפנות.

בישראל הבחור הולך לפורום אינטרנטי מלא בגברים בשביל קצת תמיכה נפשית, והיא עדיין מתלוננת... :roll:

 

[ג'ינגל] היכנסו לפרופורציה... [/ג'ינגל]

פורסם

המזל שלי שאחרי שמונה שנות נישואין ושני ילדים אני מעניין לאישתי את הת...

נראה לי שגם אם אני אשב באמצע הסלון עם מחשב נייד ביד אחת וקרם ידיים ביד השניה היא תעלה לחדר שינה בשעה תשע בדיוק , תגיד לי לילה טוב ותפתח את הנגריה ...

העצה הכי טובה היא להתחתן , ככה אתה יודע שנגמרו המשחקים וכל אחד לענייניו ועיסוקיו . היא כבר שלך ואתה שלה .

אני יודע שלא אצל כולם זה כך אבל אני ממש מאושר מהאדישות ומהחוסר עניין לעשות מזבוב פיל , זה נראה לי מתכון לזוגיות ארוכה ומאושרת .

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

לשמחתי ולמזלי אין לי בעיות עם אשתי בנושא הפורום.

אבל אני כן יכול לדמיין שיחת טלפון של שתי נקבות (באורך של שעתיים) בנושא "גבר ישראלי מצוי".

 

איך שהזכר היה לפני החתונה ( חתיך, עדין, מתחשב, חרוץ, מחזר, הביא פרחים, מתנות, הצחיק, גירה וכו..)

ואיך הוא עכשיו - יושב מול טלוויזיה כל ערב (כדורגל\כדורסל\חדשות), לא זוכר בדיוק מתי יום הולדת של אשתו, לא שם לב לנעליים חדשות, נהיה קמצן , גידל כרס, רוצה לגמור מהר ולהירדם, במקום לצאת יחד עם אשתו הולך לשתות בירה עם החברים ועכשיו עוד צרה - קארספורום שעות מול המחשב.

את מי זה מעניין המכוניות האלה?

 

:lol:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אישתי דווקא זורמת עם הפורום, תחליף פייסבוק שכזה.

כל פעם שצריך חוות דעת זריזה מקהילה עם חתך מגוון אני אומר לה "אבדוק בפורום", הא וגם יש את הקטע של הרכבים. ;)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
לשמחתי ולמזלי אין לי בעיות עם אשתי בנושא הפורום.

אבל אני כן יכול לדמיין שיחת טלפון של שתי נקבות (באורך של שעתיים) בנושא "גבר ישראלי מצוי".

 

איך שהזכר היה לפני החתונה ( חתיך, עדין, מתחשב, חרוץ, מחזר, הביא פרחים, מתנות, הצחיק, גירה וכו..)

ואיך הוא עכשיו - יושב מול טלוויזיה כל ערב (כדורגל\כדורסל\חדשות), לא זוכר בדיוק מתי יום הולדת של אשתו, לא שם לב לנעליים חדשות, נהיה קמצן , גידל כרס, רוצה לגמור מהר ולהירדם, במקום לצאת יחד עם אשתו הולך לשתות בירה עם החברים ועכשיו עוד צרה - קארספורום שעות מול המחשב.

את מי זה מעניין המכוניות האלה?

 

:lol:

 

מזכיר את ההסבר למה הרווק רזה והנשוי שמן:

הרווק מגיע הביתה, רואה מה יש במקרר - והולך למיטה.

הנשוי מגיע הביתה, רואה מה יש במיטה - והולך למקרר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן, נשים בכלליות לא מתים על זה שאנחנו בפורום, כי זה עוד משהו שדורש תשומת לב מאיתנו (ולא קשור באמת למידת התשומת לב שאנחנו משקיעים בהן, בנשים שלנו).

 

אני מצאתי אחלה דרך להפוך את אישתי ליותר ידידותית לפורום, פשוט כשנתקלים בדבר שמצריך קצת יעוץ חיצוני אני מיד אומר לה "חכי, אני אבדוק בפורום, תמיד יש שם תשובות להכל", זה כבר מגיע למצב שלפעמים היא מפנה אותי לבדוק דברים בפורום....

 

:lol:

 

חוץ מזה, כשהיא מתלוננת אני מיד אומר לה:

 

לחלק מהחברים שלנו יש תחביב לעשן, לחלק יש תחביב להמר, לחלק יש תחביב להתהולל, אני רק נהנה ממכוניות, זה כל כך רע?....

 

זה מכניס הכל לפרופורציות.

 

ולגבי הבחור שאישתו נכנסת לפורום ומעלעלת בו, שמע, מעבר לזה שאתה בבעייה (ראבק, הפורום אמור להיות המפלט שלך..), אתה שם אותנו בבעיה כי אתה מכניס לנו מרגלת לפורום.

:wink:

 

אותי מעניין משהו אחר,

 

מה עם נשות הפורום ? (הכוונה לבחורות שהן חברות פורום)

 

האם בני הזוג שלכם עושים לכם בעיה ? (סביר להניח שלא, הרי יותר קל להרגיע אותנו, אנחנו לא דורשים הרבה תשומת לב, מספיק שהתשומת לב תיהיה ממוקדת לכמה דקות והכל בסדר).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...