Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

איך הופכים חתלתולה מגרגרת לכלבה עצבנית? - מתחתנים איתה.

 

נשים מתחתנות עם גברים בתקווה שהם ישתנו, והם לא. גברים מתחתנים עם נשים בתקווה שהן לא תשתננה, והן כן...

 

הוורסיה המדוייקת היא ללא ניתוח תוך 12 שעות.

 

וכל מה שכתבת בהודעתך המפורטת לא מצחיק הוא המציאות. :-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אף פעם לא הבנתי את התירוץ המטומטם הזה...

לפי התאוריה הזו, במקום משפט כמו גם 'האשא שלכם שונאת את קארספורום', היה צריך להיות כתוב 'אח עינארנ כגלחרואא כחאוא#@?'

אני אסביר את העניין, המכשיר הוא גלקסי S1 עם רום משודרג של CM7 ללא עברית חוץ מהמקלדת וכנראה זה איכשהו קשור לכך שכשאני רושם הודעה דרכו בפורום אני רואה רק את הצד השמאלי של האתר, בחלון של הכתיבה הוא מתיישר לבד ככה שאני רואה את החלון של הכתיבה אבל לא רואה חצי ממה שאני כותב ולכן לא תיקנתי את הטעות...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
וואו, יש הרבה קרייזי ביצ'ס..

 

לאישתי ממש לא איכפת שאני גולש בפורום.

 

כנ"ל,גם לאקסית לא הייתה בעיה עם זה שאני בפורום (אפילו יותר מדי זמן).

 

מצד שני,תמיד מדי פעם היו יציאות לא במקום "עוד פעם אתה בפורום?",מבט ממוקד מצידי,והיא חוזרת לעיסוקיה :)

 

דיסקו - שאפו !

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

שלחתי לה כמה תגובות מצחיקות מפה, המצחיק הוא שהיא לא יודעת שאני פתחתי את הנושא חחחחח :)

 

אני כבר רואה אותה נכנסת לפורום :shock:

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

 

אני כבר רואה אותה נכנסת לפורום :shock:

 

אז אני מבין שלא נשמע ממך בקרוב? :lol:

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תמונה שמתאימה לנושא- told-him-about-my-day-cool-story-bro.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אישתי לא מרשה לי לגלוש בכלל בזמן שהיא ערה

שזה טוב היא נרדמת ב 21:30 :)

זה רק אני הלפטופ היום שהיה והכלבה שמתפנקת ....

 

דיסקו קרעת אותי עם זה >

נשים מתחתנות עם גברים בתקווה שהם ישתנו, והם לא. גברים מתחתנים עם נשים בתקווה שהן לא תשתננה, והן כן...

 

למה לא המציאו אפליקציה לאשה של לפני ואחריי או שהמציאו ?:idea:

 

דרך אגב זאת חגורת הבטיחות הטובה בעולם .....

11111.jpg

פורסם
אני אסביר את העניין, המכשיר הוא גלקסי S1 עם רום משודרג של CM7 ללא עברית חוץ מהמקלדת וכנראה זה איכשהו קשור לכך שכשאני רושם הודעה דרכו בפורום אני רואה רק את הצד השמאלי של האתר, בחלון של הכתיבה הוא מתיישר לבד ככה שאני רואה את החלון של הכתיבה אבל לא רואה חצי ממה שאני כותב ולכן לא תיקנתי את הטעות...

 

תתקין Tapatalk, הכלי הזה מאפשר גלישה נורמאלית בפורמים וכתיבה ועריכה נוחה של הודעות. אחרת זה באמת בילתי אפשרי.

 

 

פורסם

אני ניסיתי לשכנע אותה לפתוח פרופיל משלה, לא שיש לי מה להסתיר אבל יש משהו שגורם לי להרגיש חרא.

היא נכנסת לפרופיל שלי ורואה את כל ההודעות שאני כותב, אח"כ היא מעלה את הנושאים ויוצרת שיחה, זה לא רע, היא אוהבת לנהוג והמכוניות שהיו לה ישימו אותה במקום מכובד מאוד בפורום (E30 325 ידנית, E36 M3 ידנית, E90, אפילו וולבו טורבו והיום יש את הקיימן) אבל לא, היא רוצה להיכנס לי בוורידים, הבעיה הכי גדולה בדרך כלל נעוצה בבעיות תרגום של גוגל, וככה יוצא שאם אני אומר משהו כמו: יש לי אשה מדהימה. בתרגום זה יוצא: הלוואי ולא הייתי פוגש אותה.

 

אבל חוץ מזה הכל בסדר, היא אפילו בישלה וצילמה הכל כדי להעלות בפורום מתכון בזמן שעבדתי עד מאוחר.

haters will hate

פורסם

זה כמו לנהל חשבון בנק משותף.

:help_sos:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...