Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

הרכב הוא מיצובישי סופר לנסר אוטומט שנת 93.

 

יש לי בעיה בחורף, בעיקר אחרי כמה ימים של גשם כמו שהיה השבוע שהרכב או שלא מניע כלל, או שכן מניע, אך כשמתחילים בנסיעה על D הוא מגמגם, הטורים נופלים, האוטו נכבה ונדלקת נורת מצבר. לאחר שהוא נכבה קשה מאוד להניע אותו, למרות שיש סטארטר וצריך לחכות כמה דקות עד שהוא מחליט להניע, יוצא עשן לבן מהאגזוז.

 

גם אם מניעים ומחכים טיפה ונותנים למנוע להתחמם לפני הנסיעה זה עדיין קורה.

 

זה כבר חורף שני שזה קורה ועוד לא מצאתי לכך פיתרון.

 

מה הסיבה שזה קורה? יכול להיות שהדבר קשור לאטימות?

 

תודה מראש.

פורסם
שלום

 

הרכב הוא מיצובישי סופר לנסר אוטומט שנת 93.

 

יש לי בעיה בחורף, בעיקר אחרי כמה ימים של גשם כמו שהיה השבוע שהרכב או שלא מניע כלל, או שכן מניע, אך כשמתחילים בנסיעה על D הוא מגמגם, הטורים נופלים, האוטו נכבה ונדלקת נורת מצבר. לאחר שהוא נכבה קשה מאוד להניע אותו, למרות שיש סטארטר וצריך לחכות כמה דקות עד שהוא מחליט להניע, יוצא עשן לבן מהאגזוז.

 

גם אם מניעים ומחכים טיפה ונותנים למנוע להתחמם לפני הנסיעה זה עדיין קורה.

 

זה כבר חורף שני שזה קורה ועוד לא מצאתי לכך פיתרון.

 

מה הסיבה שזה קורה? יכול להיות שהדבר קשור לאטימות?

 

תודה מראש.

שלום

בחורף כשיורד גשם הלחות באויר גבוהה מאד. חוטי הצתה בלויים יכולים לגרום לבריחת ניצוץ בגלל הלחות , תתחיל בבדיקת מצתים והחלפת חוטי הצתה, אם אלה תקינים, בדוק מכסה מפלג ורוטור, במרכז המכסה יש פחם, בדוק תקינות.

אם כל אלה תקינים יתכן שסליל ההצתה (כויל )סדוק ויש להחליפו.

בברכת הנותן מקבל

שבת שלום

פורסם

ניתן לקנות בחנויות אביזרי רכב או חלפי רכב, תרסיס (ספריי) לציפוי חוטי ומע' ההצתה בשכבת מגן (כעין לכה) המבודדת

חלקים אלו נגד פגעי הלחות והרטיבות ומומלץ מאוד (מנסיון רב) לבצע ריסוס כזה כהכנה לחורף.

בברכה - רפי לין

פורסם
ניתן לקנות בחנויות אביזרי רכב או חלפי רכב, תרסיס (ספריי) לציפוי חוטי ומע' ההצתה בשכבת מגן (כעין לכה) המבודדת

חלקים אלו נגד פגעי הלחות והרטיבות ומומלץ מאוד (מנסיון רב) לבצע ריסוס כזה כהכנה לחורף.

בברכה - רפי לין

 

האם מספיק לרסס את חוטי ההצתה (שהחלפתי שנה שעברה), את סליל ההצתה ואת מכסה המפלג(שלא הוחלף) בכדי לפתור את הבעיה, לפחות באופן זמני לחורף הקרוב?

פורסם

שלום רב !

  • תרשה לי לחלוק על העצות של חברי המלומדים רפי ליו ואמנון וויסבורט, במקרה יש לי רכב זהה, ואין לי שום בעייה בחורפים והרכב מתניע במכה ראשונה בכל מזג אוויר, ואני לא מחמם אותו כלל בבקרים, ותוך שלושים שניות מההתנעה , אני כבר מתחיל בנסיעה !
  • במידה והחלפת חוטי הצתה שנה שעברה, ואם אני מניח שהם איכותיים, ולא סוג *ין, חפש את הבעייה במקום אחר, כמו למשל בקרבורטור.
  • קרבורטור תקין ומכוון מונע ממך לחמם את המנוע בבוקר וזאת בתנאי שהצוק האטומטי תקין ומכוון.
  • ריסוס חוטי ההצתה בספרי סיליקון יעיל מפני חדירת שלולית שהתיזה לעבר חוטי ההצתה ומכסה המפלג בעת כניסה לשלולית
  • רצינית, בעת כניסה אליה במהירות גבוהה.
  • ביום יום בעת התנעת המנוע ברכבך, אין שום סיבה שלחות תחדור דרך בידוד, ומעטפת חוטי ההצתה אלא אם חוטי ההצתה יבשים וסדוקים.
  • מכסה המפלג בדגם זה של הרכב אמין ואטום לחלוטין ומונע לחלוטין חדירת לחות ומים לתוך החלק הפנימי של המפלג, אלא במקרה סדק(נדיר), סליל ההצתה הוא פנימי והוא נמצא מתחת למפלג בתוך המנוע.
  • כך שריסוס ספרי לחות לחוטי הצתה בלויים ויבשים, או חוטים חדשים בעלי התגדות גבוהה, דקים וללא שכבת בידוד מספקת שלא מונעת חדירת לחות בעת מנוחת הרכב בלילה, שווה לחיפוש השקל שאבד מתחת לפנס.
  • ויסלחו לי חברי המלומדים, אני מעריך ומכבד בדרך כלל את דעתכם המקצועית המלומדת והמלמדת, אך אני מכיר אישית את הרכב יותר מעשר שנים, ומכיר ומודע לכל חסרונותיו ויתרונותיו, שעולים על חסרונותיו, מערכת ההצתה ברכב זה אמינה , ולא סובלת ממחלות ילדות של רכב ארופאי.
  • בברכה
  • והבנה
  • צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תיקון עדכון והבהרה גם יחד:

מדובר בסופר לנסר 93 ולא בלנסר 93 שהוא בעל קרבורטור, הרכב הזה מוזרק, ויש לטפל במנוע הצעדים ולבדוק את כל מערכת ההזרקה.

בכל מקרה ריסוס חוטי הצתה לא יעזור פה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...