Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה אוונסיס בת שנה או שברולט קרוז 1800 חדשה?


mickeyh
שימו לב! השרשור הזה בן 4543 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא מבין את כל הדעות האלה שלכם פה.

הקרוז הוא רכב מצויין וקפיצת מדרגה אדירה לרכבים של דייהו.

אתם כנראה שוכחים שזהו רכב משפחתי ומשווים אותו למשהו שהוא לא. כרכב משפחתי הוא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר: תא הנוסעים שלו נעים מאוד, איכותי, נוחות הנסיעה טובה מאוד והשקט בתא הנוסעים הוא יותר ממרשים.

האכזבה היחידה שלי מהקרוז זה שילוב המנוע גיר הלא כ"כ טוב (גירסת 1600 סמ"ק).

אז נכון, לא הייתי בוחר בה אם הייתי צריך לרכוש רכב חדש מהניילונים, אבל בהשוואה שבין אוונסיס יד שניה או קרוז חדשה - אני מעדיף להיות זה שיקרע את הניילונים.

חדש זה חדש!

 

לך, תקרע ניילונים

 

בסוף אתה תגלה אחרי שנה שיש לך כבר רכב לא חדש ופחות טוב מרכב שמבוגר ממנו סה"כ בשנה שמזמן היית יכול לנהוג בו.

 

אני קורע ניילונים אחרי שאני חוזר כל פעם מהסופר - לא יודע מה אתכם :wink:

 

ולגבי אחזקה של אוונסיס - תסלחו לי - בולשיט

 

טיפול תקופתי של 15K קילומטרים במוסך מורשה - 400 שקלים.

 

בטיפול בזמן רכישת הרכב שילמתי 1300 וזה היה טיפול גדול שכלל הרבה יותר חלקים ועבודה.

 

סה"כ מכאנית הרכב זול לתחזוקה הבעיה היחידה באוונסיס היא שזה סדרת דגם של טויוטה שלא מיוצרת לא בארה"ב וגם לא באוסטרליה אלא באנגליה וכאן זה הופך את חלקי הפלסטיקה של הרכב לנדירים מאוד ויקרים מאוד אז - אם אתה קונה אוונסיס תדאג שכל חלקי הפלסטיקה של סלון הרכב תקינים ועובדים אחרת אתה צפוי להוצאה אדירה.

 

טיפול במוסכים - תחזוקה של רכב משפחתי ממוצע. אפילו די זול.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פלסטיקים? רכב בן שנה....

אגב יש לי קורולה אנגליה וזה אותו רכב כמו היפני והטורקי.

לשכן שלי יש אוונסיס יד1,והטיפולים דומים עד זהים לקורולה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, פלסטיקים - אתה יודע, תאי אכסון, תריסי פתחים של מזגן, מתגים של חלונות, מכסים, דיפונים וכו' וכו' - החלקים האלה באוונסיס יקרים.



 

זה שיש לך קורולה אנגליה זה דבר אחד אבל קורולה נמכרת גם בארה"ב גם באוסטרליה ולכן אפשר להשיג לה חלפים מאתרים שמוכרים ציוד לטויוטות במחירים שפויים

 

אני רכשתי את האוונסיס שלי כולה בת 4 בקושי ממישהו שכנראה ממש לא היה לו רגש בידיים והוא עשה שם נזק לכמה חלקים.

 

בוא נאמר שבעקבות הנסיבות שלי (תחביב של מערכות סטריאו) שיפצתי מחדש את אותם החלקים בעזרת בניות שנעשו שם לאביזרי בידור אבל אני אתן לך דוגמא למשל -

 

תריס מזגן ימין - 900 שקלים, הכי זול שאני יכול למצוא בחו"ל 450 לפני משלוח תוסיף לזה מיסים והגעת למחיר הזוי לא בהרבה פחות - פירוקיות? תשכח מזה ולך תמצא בדיוק בצבע שאתה מחפש.

 

אז השארתי את התריס מזגן עם שלב אחד שלא יושב בו טוב - לא נורא.

 

מתג חלונות נהג (4 חלונות ונעילת דלתות) החלפתי את מכסה הפלסטיק העליון והתפס שלו - רק המכסה של המתגים 170 שקלים תוסיף לזה את התפס שזו סה"כ חתיכת מתכת עלובה בגודל של ציפורן 5 שקלים.

 

אבל! אם הייתי צריך להחליף את מתגי החלונות עצמם - תחזיק חזק בכיסא - 1900 שקלים!!!

 

אם הייתי צריך להחליף את התא חפצים המרכזי (באמצע הדשבורד) - לא זה לא חלום 4500 שקלים.

 

זה פלסטיקה יקרה!

 

תחזוקה של הרכב מבחינת מכלולים מכאניים - כמו רכב משפחתי רגיל.

 

בקיצור - תדאג הרבה יותר למצב הקוסמטי של אוונסיס מאשר המצב המכאני שלה :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק רוצה להדגיש כאן שאני מדבר על הדגם של 03 עד 08 שהוא הרבה יותר נדיר על הכבישים שלנו מהדגם הנוכחי שנכנס ב09



 

אני חושב שלדגם הנוכחי יהיה "קצת" יותר קל להשיג חלפים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זה ולא זה.

זה משומש ויאבד ערך בגלל הרבה ידיים בשנתון גבוה.

זה חדש אבל לא משהו ומלא בעיות ושוק גרוע.

 

מעדיף פוקוס טורר 2.0 (למרות שלא מחבב רובוטיים) או יונדאי i35 המפוארת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, פלסטיקים - אתה יודע, תאי אכסון, תריסי פתחים של מזגן, מתגים של חלונות, מכסים, דיפונים וכו' וכו' - החלקים האלה באוונסיס יקרים.

 

 

זה שיש לך קורולה אנגליה זה דבר אחד אבל קורולה נמכרת גם בארה"ב גם באוסטרליה ולכן אפשר להשיג לה חלפים מאתרים שמוכרים ציוד לטויוטות במחירים שפויים

 

אני רכשתי את האוונסיס שלי כולה בת 4 בקושי ממישהו שכנראה ממש לא היה לו רגש בידיים והוא עשה שם נזק לכמה חלקים.

 

בוא נאמר שבעקבות הנסיבות שלי (תחביב של מערכות סטריאו) שיפצתי מחדש את אותם החלקים בעזרת בניות שנעשו שם לאביזרי בידור אבל אני אתן לך דוגמא למשל -

 

תריס מזגן ימין - 900 שקלים, הכי זול שאני יכול למצוא בחו"ל 450 לפני משלוח תוסיף לזה מיסים והגעת למחיר הזוי לא בהרבה פחות - פירוקיות? תשכח מזה ולך תמצא בדיוק בצבע שאתה מחפש.

 

אז השארתי את התריס מזגן עם שלב אחד שלא יושב בו טוב - לא נורא.

 

מתג חלונות נהג (4 חלונות ונעילת דלתות) החלפתי את מכסה הפלסטיק העליון והתפס שלו - רק המכסה של המתגים 170 שקלים תוסיף לזה את התפס שזו סה"כ חתיכת מתכת עלובה בגודל של ציפורן 5 שקלים.

 

אבל! אם הייתי צריך להחליף את מתגי החלונות עצמם - תחזיק חזק בכיסא - 1900 שקלים!!!

 

אם הייתי צריך להחליף את התא חפצים המרכזי (באמצע הדשבורד) - לא זה לא חלום 4500 שקלים.

 

זה פלסטיקה יקרה!

 

תחזוקה של הרכב מבחינת מכלולים מכאניים - כמו רכב משפחתי רגיל.

 

בקיצור - תדאג הרבה יותר למצב הקוסמטי של אוונסיס מאשר המצב המכאני שלה

:-D

 

אתה בטוח במה שאתה אומר?

שלשום הלכתי לבחון טויוטה אוונסיס 2008 וקאמרי 2008 ולהפתעתי זיהיתי שם חלקים רבים שמוכרים לי מהקורולה 2003 שלי.

לדוגמא: בקאמרי - מתגי חלונות, פיקוד מראות חשמליות. באוונסיס בנוסף לזה גם פתחי מזגן זהים לחלוטין (אני לא זוכר אם פתחי המזגן של הקאמרי זהים..).

 

האמת זה קצת אכזב אותי, אבל חוץ מזה הקאמרי רכב מרשים מאוד (למעט הצבע הדוחה של הדיפוני "כאילו עץ", למה??)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מעלה לך כאן הצעת מחיר שקיבלתי בPDF אבל אני לא בטוח שאתה בנוי לזוועה שכזו



 

ביקשתי שם הצעת מחיר לשני תריסי מזגן קיצוניים + מתג חלונות + כיסוי מתג חלונות + תפס מתג חלונות + קונסולה מרכזית (שכוללת פתחי מזגן מרכזיים תא אכסון עליון עם מכסה קפיצי)

 

בוא נאמר שהצעת המחיר הסתכמה פחות או יותר לפי מה שאני זוכר

 

תריס שמאלי 850 שקלים

תריס ימני 900 שקלים

מתגי חלונות 1800 שקלים

מכסה מתגי חלונות 170 שקלים

תפס מתגי חלונות 5 שקלים

תא חפצים מרכזי - 4500 שקלים

 

8.2K שקלים בשביל חתיכות פלסטיק בצבע חום בורבון - אלוהים אדירים.

 

כל זה היה עוד אחרי משהו כמו 15 אחוז הנחה דרך חבר שמכיר את המקום היטב והפעיל שם קשרים.

 

יכול להיות שהתריסים בקורולה נראו לך זהים - הם כנראה קטנים יותר.

 

ובוא נאמר הם כן זהים - ראית קורולה עם פנים בצבע חום בורבון? אני לא.

 

בכל מקרה - לקאמרי החלקים צריכים להיות ה-ר-ב-ה יותר זולים כי זה הרכב הכי נמכר בארה"ב כמה שנים ברצף, אתה יכול להביא חלפים כמו ז-ב-ל לקאמרי בניגוד שלאוונסיס משנתון 03 עד 08, ידידי, אם נשבר לך משהו, אולי כדאי לשקול הפעלה של הביטוח :-D

 

אם אתה רוצה אני יכול להראות לך את המחירים באתר כמו toyodiy שעד כמה שזכור לי יש לו מפרטים לאוונסיס - אתה צריך להכניס מספר שלדה והוא ימצא לך רשימת חלקים.

 

תשתדל לא להתעלף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הגורם המרכזי למחירים המטורפים האלה הוא לא נדירות הרכב וגם לא הייצור בבריטניה.

הבעיה היא החזירות של הייבואן המקומי, ולזה אגב שותפים כל היבואנים בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלחו לי בבקשה, הרבה אנשים פה לא מבינים כלום במכוניות.

 

קרוז, נוחה?

 

התבלבלתם בין מרווח לנוחות.

 

אכן מרווחת (1.93 מטר ואני מיישר רגליים ליד הנהג), אבל אפילו שאני שיכור לא הייתי אומר שהיא נוחה.

 

 

אני לא ישבתי באוונסיס, לא יודע אם היא נוחה\מרווחת ואיך היא מגיבה, אבל טויוטה לא מאכזבות (אני לא מת על יפניות).

 

אתה מדברים לי פה על "חדש זה חדש", אתה טועים בגדול.

 

מבחינת האמינות, טויוטה בשמים, דייהו בקבר.

 

משמע שעדיף טויוטה עם 80KKM גם, על דייהולט חדשה עם 0 ק"מ.

 

 

בקיצור, בלי לחשוב ללכת על אוונסיס:

שנתיים על הכביש (במקרה הרע), זה כלום, הרכב נחשב בתול וחדש.

גיר ומנוע הרבה יותר טובים מהקרוז.

מנוע 2L עם 150 כ"ס, מפנק ונותן ביצועים סבירים-טובים. (מה שבטוח שהוא לא "יחנק" לך בעקיפה כמו בקרוז.)

הרבה מאוד תגובות טובות על טויוטה, עוד משנות ה90 המוקדמות, אכן עוד סיבה על ללכת בעיניים עצומות.

וזה טויוטה.

 

(אני לא מדבר על נוחות ומרווח כי אני לא ישבתי בה עוד.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מייק



 

כמו שכבר כתבתי יש אתר אחד toyodiy שאתה יכול לרכוש דרכו חלקים לאוונסיס הזו העניין הוא שגם שם המחירים יקרים בטירוף - בערך 60 אחוז מהמחיר בארץ.

 

אם אתה מוסיף לזה משלוח ומיסים אתה תגלה שהיבואן כאן דווקא עוד איכשהו, איכשהו בסדר.

 

ולגבי לקנות טויוטה בגלל שזו טויוטה זו שטות גמורה בעיניי ואני אחד שבא ממשפחה שמחזיקה טויוטות כבר עשור.

 

שברולט קרוז המנועים האחרונים והמרכבים האחרונים זה כבר רכב שנותן פייט יפה מאוד לסגמנט שלו - אבל אל תשוו אותו לאוונסיס - זו לא הקטגוריה גם לא ה1.8 ליטר.

 

כאחד שיצא לו לעשות נסיעות על רכבים כמו ביואיק לה סייבר, שברלוט אימפלה, שברלוט מונטה קרלו (הדגם האחרון שהוא פשוט מדהים), מוסטנג GT500, אינפיניטי 35X, 37X אאודי A6 4.2 ועוד הרבה מאוד רכבים בסגנון הזה (בארה"ב)

 

אני יכול לאמר בלב שלם שהאוונסיס פשוט נוחה והיא נותנת מבחינת כוח ותאוצה (בעיקר תאוצת ביניים) מספיק מהכל - היא מ-א-ו-ד נוחה ואם אני משווה אותה לרכבים כאן בארץ באותו הסגמנט אני חושב שהרכב היחידי שישבתי בו שהיה לי יותר נוח היה סיטרואן C5 ובאופן מאוד מפתיע הגרסא המאובזרת של הפיאט 500 (איזה מושב מדהים - לגבי נוחות נסיעה אני מטיל בזה ספק מאוד גדול).

 

האינפיניטי אפרופו זה כבר היה מגוחך לגמרי - רכב שלא מתעורר בכלל מתחת ל90 מייל שעה - מה יש לי לעשות עם כזה דבר?:-D

 

אתם רוצים להשוות את האוונסיס לשברולט אני חושב שצריך לדבר על האפיקה או המליבו אבל זה כבר גם לא בהכרח השוואה נכונה כי מדובר על נפחי מנוע גדולים יותר - אם זאת אני לא אתפלא בכלל לגלות שהאוונסיס תיתן כאן פייט טוב.

 

אפרופו אני לא ממש יודע איך הדגם של ה2009 ומעלה אבל הנקודה הרעה ביותר באוונסיס מהדגם שאני נוהג בו זה היגוי כבד - פשוט מת.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלחו לי בבקשה, הרבה אנשים פה לא מבינים כלום במכוניות.

 

קרוז, נוחה?

 

התבלבלתם בין מרווח לנוחות.

 

אכן מרווחת (1.93 מטר ואני מיישר רגליים ליד הנהג), אבל אפילו שאני שיכור לא הייתי אומר שהיא נוחה.

 

 

אני לא ישבתי באוונסיס, לא יודע אם היא נוחה\מרווחת ואיך היא מגיבה, אבל טויוטה לא מאכזבות (אני לא מת על יפניות).

 

אתה מדברים לי פה על "חדש זה חדש", אתה טועים בגדול.

 

מבחינת האמינות, טויוטה בשמים, דייהו בקבר.

 

משמע שעדיף טויוטה עם 80KKM גם, על דייהולט חדשה עם 0 ק"מ.

 

 

בקיצור, בלי לחשוב ללכת על אוונסיס:

שנתיים על הכביש (במקרה הרע), זה כלום, הרכב נחשב בתול וחדש.

גיר ומנוע הרבה יותר טובים מהקרוז.

מנוע 2L עם 150 כ"ס, מפנק ונותן ביצועים סבירים-טובים. (מה שבטוח שהוא לא "יחנק" לך בעקיפה כמו בקרוז.)

הרבה מאוד תגובות טובות על טויוטה, עוד משנות ה90 המוקדמות, אכן עוד סיבה על ללכת בעיניים עצומות.

וזה טויוטה.

 

(אני לא מדבר על נוחות ומרווח כי אני לא ישבתי בה עוד.)

האוונסיס הרגישה לי כמו טויוטה קורולה משודרגת, קצת יותר גדולה, מנוע 2.0 וגיר רציף, ותו לא.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שקרוז חדשה,

 

 

 

איזה שאלות יש לפעמים לאנשים:brickwall::headscratch:

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוונסיס הרגישה לי כמו טויוטה קורולה משודרגת, קצת יותר גדולה, מנוע 2.0 וגיר רציף, ותו לא.

 

אז זהו - שלא.

 

ה06 אוונסיס שאני איתה כבר שנה שניה לעומת הקורולה 07 שהייתי איתה קרוב ל4 שנים (ל96 אין אפילו מה להשוות בין קורולה לקורולה).

וגם ביחס לקורולה 08 ו09 שאני מכיר היטב - שלוש שנים.

 

תראה - שתי המכוניות חזקות מאוד ביחס לנפח המנוע שלהן

 

גם ה07 סה"כ מאוד חזקה - מאוד מאוד חזקה.

 

אבל האוונסיס בצורה מובהקת סוחבת עם הרבה יותר כוח, יותר זריזה ובטיפוס ממהירויות כמו 80 ל120 למשל אין בכלל מה לדבר.

 

הקורולה 08 וה09 בכוח שלהן יותר מזכירות באמת את האוונסיס מאשר הדגם הקודם של הקורולה אבל

 

בנושא הנוחות - אין בכלל מה להשוות בין הקורולות לאוונסיס.

 

הכסא של האוונסיס פשוט טוב יותר.

האחיזה של הרכב בכביש באוונסיס טוב יותר.

איכות ההרכבה היא לא ליגה למעלה אלא שתי ליגות למעלה וכך גם איכות החומרים.

האוונסיס ה-ר-ב-ה יותר שקטה.

 

הקורולות מרגישות קלות משקל ולמען האמת אתה עדיין מרגיש שאתה נוסע בצעצוע ולא ברכב לעומת האוונסיס.

 

באוונסיס יש דברים קטנים שאתה לא חושב עליהם עד שאתה מרגיש את ההבדל כמו חלונות מטופלים נגד קרינה אולטרה סגולה - בקיצור UV.

 

כל מיני תאורות - בתא כפפות, בסוככי שמש, בדלתות

 

תא המטען פשוט ע-צ-ו-ם באוונסיס

 

הרכב הרבה יותר רך על הכביש - הבולמים יותר רכים והבלמים יותר חזקים

 

מזגן מפוצל עם בקרת אקלים שזה פשוט ברכה לכל גבר שאשתו סובלת מקור בקיץ :-D

 

אני באמת לא יודע איך זה בדגם 09 ואתם יודעים מה - אני אבקש לעשות נסיעת מבחן

 

אבל אני יכול לאמר שישבתי בדגם של ה09 ובאמת - פחות אהבתי את הדגם הזה מהדגם שאני נוסע בו - הכסא היה לי פחות נוח, איכות החומרים נראיתה לי פשוטה יותר לא יודע למה ובאמת היא הזכירה לי יותר כמו שדרוג של קורולה - אבל הביקורת שה09 קיבלה בהילוך חמישי (ג'ודי) היו נהדרות.

 

לו רק לדגם שלי היו 7 יחסי העברה - בקרת שיוט, אפשר להוסיף גם בדגם שלי אבל - בשביל מה?

 

הקורולה מצויינת אל תבין אותי לא נכון - אבל עד כמה שאני לא האמנתי בזה - ההבדל הוא עצום.

 

הוא מורגש בעיקר כשאתה מאיץ ל100 וכשאתה קופץ ממהירות אחת לשניה - ברגע שהרכב מתייצב ונוסע ישר לפעמים זה באמת מרגיש כמעט אותו הדבר למעט השקט והפינוק של האוונסיס שהקורולה פשוט לא מסוגלת לתת באותה רמה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי ב2009 או 2010 של חבר של ההורים, לא התלהבתי יתר על המידה מהרכב...

לא עשה עליי כזה רושם.

שמע, זה קמצנות לשמה, מה זה אין בקרת שיוט? הרכב לא מאובזר, אשכרה הסתכלתי על הדשבורד, אותו דבר כמו שהיה לנו בקורולה רק שיש שליטה על המיזוג ליד הנהג.

הדגם הקודם היה יותר מפואר ויותר מאובזר, גם יצא לי לנסוע בו, 2005 או 2006.

 

אנחנו דנים על ה2010, ולכן הגבתי מה שהגבתי.

אני הייתי מעדיף סופרב או מונדאו, אם היה אפשר הייתי מציע גם i40 אבל הרכב הזה קיים רק בתיאוריה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4543 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...