Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא באמת אכפת לי למה המחירים גבוהים כל כך, אבל זה מה שיצא וזה מה שיגרום ליציעים להיות ריקים. כי מה לעשות, אני לא אסע עד אילת + אשלם 380 שקל בשביל לצפות בכמה חובבנים בלי שום עבר מקצועי בתחום מתחרים ביניהם.

 

וכמובן שיש גם את ההתנהגות המזוויעה שלכם בנוגע לאנשים (וביניהם אני) שעדיין לא קיבלו את ההחזר הכספי שלהם על ביטול ההגעה ליום המיונים. ואני מזכיר לך בפעם האלף שאני קיבלתי הבטחה מהמוקדנית שלכם ומיונית שאני אקבל את ההחזר הכספי שמגיע לי, ולא פיצוי עלוב שהוא יותר סיוט מרווח- כרטיס כניסה חינם למירוץ. ועזוב את זה שאני מתגייס בעוד כמה ימים וגם אם הייתי רוצה להגיע לא הייתי יכול, אני רוצה לקבל את ההחזר כי הוא הובטח לי כמה פעמים, וגם ככה אני לא רוצה יותר להגיע לשום אירוע שאתם פעילים בו.

אגב, גם אתה כתבת לי לפני חודשיים לערך שאוכל להיעזר בך כדיי לקבל את הפיצוי הכספי שלי, אז הנה, אני פונה אלייך.

למה אתם לא מוכנים להחזיר לי ולעוד כמה אנשים את הכסף שהובטח להם ? חמדנות כלכלית. משום מה אני לא מאמין לך אחרי כל ההתקשרויות אתכם בזמן האחרון שהעלויות של האירועים שלכם יקרות בגלל דברים שלא תלויים בכם, אבל זה כבר לפוסט אחר.

 

אהלן לידור,

 

אינני קשור לעניין הכספים, כל בקשה שאתם מפנים כאן מועברת ליונית ולאלו שמטפלים בנושא.

ההנהלה החליטה שזהו הפיצוי, אתה יכול לקבל את זה וכמובן יכול לא לקבל את זה ולפנות לגורמים הרלוונטים.

יתרה מכך אין לי מה להוסיף בנושא לצערי.

  • תגובות 124
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מכיוון שאני מכבד את פורמולה ישראל ואת תפקידי שם אני לא כותב את זה בשמם ובפרופיל שלהם אלא בשמי.

מכל האנשים כאן, ניב, אתה היחיד שהצליח להוציא אותי משלוותי, עד כדי שאני אכנס עם הUSER הפרטי שלי כדי לכתוב את דעתי עליך.

אתה מסוג האנשים שבגללם לא קורה כאן דבר במדינה, יושב מאחורי המקלדת כותב שטויות מבלי לדעת דבר ועוד יותר מכך, אתה לא מסתפק בלדבר שטויות אלא גם מאחל כישלון (ולידעתך כישלון כאן הוא פשיטת רגל, כן זה הסיכון שלקחו האנשים כאן שניסו לארגן עבורך אירוע).

אני מאחל לך שתקים עסק/אירוע תשקיע בו את כל כולך ותיכשל, מבטיח לך שאני אהיה שם כדי לפזר לך מלח על הפצעים.

 

בוא נתחיל מזה שאני בעסקים מספיק שנים בשביל להבין שאם אתה נותן מחיר מופרז למוצר כלשהו אז פשוט לא יקנו אותו, ולעניין המרוץ אני אתן לך עוד ממתק, מועדון אלפא יורד לאילת בתאריכים 1/2 לדצמבר בשביל מה שהיה צריך הוא להיות מפגש אלפא+הגעה למרוץ, אחרי ששיניתם את התאריך שאלתי אותם אם הם רוצים לשנות תאריך, בפה אחד אמרו לי שלא כי הם לא מוכנים לשלם את הסכום ההזוי הזה למרוץ חובבני ואף אחד מה50 איש שמגיעים לאילת שהיו אמורים ללכת למרוץ לא יגיעו.

 

אביחי אני ישאל אותך עוד משהו, אם קוטג היה עולה 30 שקל היית קונה??? כנראה שלא, אז תבין את ההפרש בין המחיר הנורמלי למרוץ חובבני לבין המחיר שהיה צריך להיות בפועל.

אני יכול להגיד לך שלאומת מחיר הכרטיס ההזוי, המכירים לקורס הם סבירים מאוד ועל זה מגיע לכם כל הכבוד.

ודבר אחרון זה שאתה עובד בחברה כלשהי לא אומר שאתה צריך להגן עליה בכל מחיר.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
בוא נתחיל מזה שאני בעסקים מספיק שנים בשביל להבין שאם אתה נותן מחיר מופרז למוצר כלשהו אז פשוט לא יקנו אותו, ולעניין המרוץ אני אתן לך עוד ממתק, מועדון אלפא יורד לאילת בתאריכים 1/2 לדצמבר בשביל מה שהיה צריך הוא להיות מפגש אלפא+הגעה למרוץ, אחרי ששיניתם את התאריך שאלתי אותם אם הם רוצים לשנות תאריך, בפה אחד אמרו לי שלא כי הם לא מוכנים לשלם את הסכום ההזוי הזה למרוץ חובבני ואף אחד מה50 איש שמגיעים לאילת שהיו אמורים ללכת למרוץ לא יגיעו.

 

אביחי אני ישאל אותך עוד משהו, אם קוטג היה עולה 30 שקל היית קונה??? כנראה שלא, אז תבין את ההפרש בין המחיר הנורמלי למרוץ חובבני לבין המחיר שהיה צריך להיות בפועל.

אני יכול להגיד לך שלאומת מחיר הכרטיס ההזוי, המכירים לקורס הם סבירים מאוד ועל זה מגיע לכם כל הכבוד.

ודבר אחרון זה שאתה עובד בחברה כלשהי לא אומר שאתה צריך להגן עליה בכל מחיר.

 

ניב לא יודע בין כמה אתה ומה הנסיון שלך בעסקים ואת האמת זה גם ממש לא רלוונטי לעניין.

אינני עובד של פורמולה ישראל הם לקוחות שלי, וככאלה הם מקבלים ממני פידבקים חיובים ושלילים לאורך כל הדרך.

ישנם מקומות שההתנהלות היתה לוקה בחסר אני הראשון שיסכים אבל בניגוד לישראלים אחרים ובמיוחד חברות ישראליות, הם נאותו לשפר ולתקן כל הזמן, לא תמיד לשביעות רצונם של המשתתפים אבל זה כבר עניין אחר שלא אכנס אליו.

 

כן המירוץ הוא של אנשים מהישוב כמוני כמוך, חובבנים לא הייתי קורא להם אבל גם זה נושא אחר.

לעניין המחיר והקוטג', גם כשמחירי הקוטג' הועלו (ללא סיבה דרך אגב כשהמחיר בשוק ידוע וגם העלויות בניגוד לכאן) אז יצאו בהפגנות ובחרם אבל אף אחד לא רצה שתנובה תפשוט את הרגל, היא מעסיקה עובדים וחברה חזקה שתומכת במשק הישראלי.

 

חפרתי קצת, הנקודה היא לא דעתך, כולם כאן יודעים שאני מכבד את דעתם של אנשים גם אם היא לא מוצאת חן בעייני, הנקודה היא איחולי הכישלון שאיחלת שאינם מתאימים לשום אדם ולא מכבדים אותך ואת הפורום (במיוחד עם עברת את גיל 16).

וזה שכתבת: "לא נעים לי להגיד..." ואז כתבת מה שעולה על רוחך ממש לא פותר אותך.

לא מצפה להתנצלות או כל משהו כזה אבל פעם הבאה תחשוב ואז תקליד ואם אתה עדיין חושב שמילותיך היו רלוונטיות ותקינות אז באמת שהדיון הזה טפל.

פורסם

חבל שפורמולה ישראל לא יודעים/רוצים לקבל ביקורת.

 

 

כדאי רק שתשנו את הסלוגן שלכם

מ"ספורט מוטורי לכולם"

 

ל"ספורט מוטורי לעשירון העליון"

 

נ.ב. אני עדיין מפרגן על היוזמה של האירוע ומחיר הקורס שהוא בהחלט סביר (לומרות שבארץ יש מיסים וכל מיני הוצאות נוספת), מה שאומר שאם רוצים יכולים.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

זאת תהיה נפילה שאחריה 40 שנה תשקוט הארץ מחולמי מירוצים.השלום יבוא ונוכל ללכת למירוצים זולים בעזה לפני הבדיחה הבאה כאן.

פורסם

בהנחה והמסלול אכן רק1.3 קמ.. "קורס" של 22 סיבובים משמעו נסיעה של פחות מ30 קמ... או בערך חצי שעה (חשבון פשוט)

אני חושב שאשמור את כספי לחו"ל.

אברה קדברה

פורסם
הסבלנות משתלמת....

 

והחמדנות קצת פחות:-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אלעד

 

התשובה היא פשוטה ויודע זאת כל מפעיל של טיסות / חבילות שכר

 

המפעיל עומד בהוצאות שאינן משתנות כבר מבחינתו, לכן

 

כל מכירה של כרטיס היא רווח נקי או הקטנת ההפסד

 

ונדגים במספרים

 

עלות 100,000 ש"ח סה"כ קיבולת היציע 1000 מקומות לכן מבחינתו העלות לכרטיס 100 ש"ח.

 

הוא מוכר אותם במחיר הגבוה מ 100 כדי להרוויח :-o. 150 לאחד.מכר 800 לדוגמה יש לו ביד 120000 ש"ח רווח 20000ש"ח

 

עכשיו עדיין נשארו לו 200 כרטיסים שאין להם דורש במחיר של 150 ש"ח אבל במחיר של 50 ש"ח ( שלכאורה הוא מחיר הפסד לעומת ה 100 העלות )הוא ימכור את כל היתרה .

 

וכך נכנסו לקופתו המדולדלת עוד 10000 ש"ח רווח.

 

ודוגמה נוספת

 

מכר רק 600 כרטיסים לכן יש לו 90000 ש"ח והפסד של 10000 ש"ח

מוכר את ה 400 כרטיסים הנותרים ב 50 ש"ח ונכנסים לקופתו 20000 ש"ח וכך מהפסד של 10000 ש"ח הוא הופך את התוצאה וכעת יש לו רווח של 10000 ש"ח

 

קפיש :lol:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, אני חושב שהספקת להכיר אותי מספיקק כדי לדעת שאני מבין לבד את מה שכתבת ולא באמת זקוק להסבר הזה. העניין הוא שאבימי,בהיותו נציג פערמולה ישראל בפורום, ניסה ליצור מצג שווא לפיו עלויות הכרטיס הגבוהות הינן פועל יוצא של מיסוי גבוה. הבעיה היא שמישהו בהפקה פתאום קלט שהכרטיסים אינם נמכרים כמתוכנן, וראה זה פלא: המיסוי פתאום כבר לא כזה גבוה. משום מה, יש לי תחושה שלא בכדי נדחה המירוץ בשבועיים. ימים יגידו.

 

נשלח מהגלקסי של זוגתי היקרה, סליחה על הטעויות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אז החזרתי את כל האותיות חזרה למקלדת.

 

העיקר שיהיה מירוץ

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...