Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי העלויות:

אני מצאתי במאמץ קטן מאוד מלון שיעלה לי ללילה 440 שקל. אנחנו 4 אנשים שנתאחסן בו בחדר אחד. זה לא בדיוק מלון הנסיכה, אבל זה נראה מלון סביר, וזה אפילו כולל ארוחת בוקר.

במקרה שלי אין עלויות לדלק, ואני מניח שזה נכון לגבי רבים, שהרי הארץ מלאה ברכבי ליסינג. כניסה תעלה לנו 380 שקל לשני אנשים (אם כי אני מהסס אם להזמין, יש לי הרגשה שביום המרוץ זה יעלה הרבה פחות), מה שמביא אותי ל820 שקל, לא כולל ארוחות.

לא ממש זול.

יחד עם זאת, ראיתי שכתבו פה שהמחירים הם כמו למרוץ פורמולה 1 בחו"ל. גם אם מסתכלים על המחיר הקודם של 380 שקל לאדם, זה ה-ר-ב-ה יותר זול מכניסה למרות פורמולה אחת. טריבונה חצי ראויה תעלה לכם 200 יורו לאדם.

אני נסעתי רק פעמיים למרוצים, ולא שילמתי פחות מ450 יורו לכרטיס. אם נוסעים אז כבר כדאי לראות משהו.

 

זה לגבי העלויות.

לגבי אופי הארוע, אני מצפה לארוע ממוסחר בטרוף, לא בטיחותי, חובבני, אולי עד כדי מבוכה. יש מצב שהארוע יהיה גם מתוסרט.

זה נראה לי יותר קרקס ופחות מרוץ. כל הארועים האלה "מרוץ VIP" , "מרוץ מנכלים" - מעלים בי קבס.

ארז ליבן אמור לנצח בקלי קלות אבל בטח יגידו לו לסוע לאט.

 

אני מקווה שאני טועה בכל הציפיות שלי, אבל אופתע מאוד.

  • תגובות 124
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק תיקון לגבי פורמולה 1 - במחיר הזה קיבלת כניסה ל-3 ימים.

ועוד כניסה לפאדוק לכמה שעות ביום נוסף (יום רביעי בעצם).

 

אני השנה הייתי במונזה.

כרטיס לטריבונה במקום טוב (אבל ללא צל) עלה 200 אירו לכל הסופ"ש.

 

וצריך לזכור איזה תמורה מקבלים תמורת הכסף - זה "קצת" שונה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

לגבי התמורה אתה לא צריך לשכנע אותי (כל אחד ממרוצי ה SUPPORT שיש בסופי השבוע האלה עולה עשרות מונים על ה FIL הזה), אבל אתה צריך לדעת שכרטיס רק ליום א היה עולה לך *אולי* 50 יורו פחות.

לפי מיטב ידיעתי 200 יורו במונזה לא מאפשרים טריבונה אופטימלית, איפה ישבת?

 

אגב תיקון עלויות - מחיר החדר הוא 440 שקל ל 4 אנשים, לכם העלות הכולל לזוג היא 380+220 - 600 שקל.

פורסם

למה אתם משווים את זה לפורמולה אחת ?

תשווה את זה למשהו באותו סגנון

 

כניסה למרוץ לא מקצועי לא תגיע בשום מצב ל50 יורו וכנראה שגם לא תעבור את ה20

כניסה להפנינג מוטורי כנ"ל

לפני שנה באנגליה באירוע דומה , היה שם מרוץ אספלט , דראג וג'ימיקנה והיו הופעות ראווה בין המרוצים

האירוע היה יומיים שלמים (לא 4 שעות כמו פה ) ועלה לנו כניסה 20 פאונד ליומיים

 

 

עכשיו תבדקו כמה עולה כניסה למרוצי פרמולה נמוכים , לא פורמולה 1 ... ותראו הרבה הרבה פחות

פורסם

ההשוואה ל F1 היא בגלל שראיתי חברים שכתבו פה בפורום שהכרטיסים ל FIL עולים כמו אלה ל F1.

לגבי פורמולות נמוכות יותר, אם להיות הוגן, על היזם יש פה עלויות שלא קיימות בסבבים סטנדרטיים:

הוא הטיס את הנבחרים לקורס נהיגה בצרפת, עסק מאוד לא זול, הוא מקים את המסלול בעצמו (באמת שאין לי מושג אם מישהו עוזר לו בעלויות כאן), הוא שכר את כל המכוניות (בדרך כלל המכוניות בבעלות הקבוצות שמתחרות), הוא מביא את כל המכוניות האלה לארץ.

 

הסבבים נמוכים בארופה מקבלים בדרך כלל חסות ותמיכה מהיצרן, עלויות השינוע וההשתתפות הן כמובן על הקבוצות, וגם אם צריך לשכור את המסלול, זה לא אותו דבר כמו להפיק את כל הארוע.

 

אני יכול לקבל את זה שכל העלויות האלה מצדיקות 180 שקל לכרטיס.

 

מה שהכי מדאיג אותי זה סטנדרט הבטיחות. בפייסבוק יש תמונות של מכונית פורמולה רנו נוסעת על המסלול שנראה כמו אתר בניה, בלי אף אמצעי בטיחות שאנחונ מכירים. אם זה ישאר כך - זה הולך להיות מסוכן בעליל.

 

מעבר לכך, לא נראה שהיזם בא לארוע הזה מאהבה, או אפילו מהגינות. כל הליך המיון לא מריח טוב, ואופי הארוע מאוד לא רציני.

פורסם
לגבי התמורה אתה לא צריך לשכנע אותי (כל אחד ממרוצי ה SUPPORT שיש בסופי השבוע האלה עולה עשרות מונים על ה FIL הזה), אבל אתה צריך לדעת שכרטיס רק ליום א היה עולה לך *אולי* 50 יורו פחות.

לפי מיטב ידיעתי 200 יורו במונזה לא מאפשרים טריבונה אופטימלית, איפה ישבת?

 

ישבתי בכניסה לפארבוליקה.

המיקום יצא מוצלח מאוד.

כרטיס ליום מירוץ עצמו (שיש עוד כמה אירועים במהלך היום הזה)עלה 120 אירו.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

זה לא נחשב מיקום יקר (או מוצלח). אין הזדמנויות עקיפה בבפרבוליקה. המקומות שנחשבים טובים שזה על שני השיקיינים הראושנים (הזדמנויות עקיפה) מתחילים ב 350 דולר ומגיעים ל 500 דולר.

http://www.italy-grand-prix.com/EF1/en/2055-Array/

 

בכל אופן אני בטוח שנהנית וסליחה שאני סוטה מהנושא.

פורסם

אתם לא נכנסים למסלול סלול(כמו בכל אירוע שאתם מציינים שהייתם ושלמתם פחות)

פה בשביל האירוע בנו במיוחד מתחם שלם ואני בטוח שהעלויות גבוהות מאוד וצריך למלא אותה בדרך כלשהי, על מה הבכי?

פורסם

אתה חושב שלהחזיק ולתחזק מסלול קיים למשך שנה זה יתר זול מלשים 1.2 ק"מ אספלט?

 

לא יודע על איזה בכי אתה מדבר - אני לא רואה שום ממחטות רטובות מסביב.

 

ראיתי את סדרת TV בערוץ 5 - היה מאוד חמוד.

רואים שחבריה האלו מקצוענים בתחום הטלוויזיה :wink:

 

גם כתבה בערוץ 2 נחמדה.

מזעזע לראות את אנשי הביטחון ומכס באים ומנסים להראות מי הבוס.

כנראה שעדיין יש מחסומים שלא הוסרו.

 

קצת התפלאתי לראות עד כמה BUMPY המסלול עצמו - זו הרי סלילה חדשה :oops:

 

ביום שישי נאמר לי שכל המירוצים של "מסביב" (נשים, מנכ"לים, סלבס) לא יהיו מירוצים ראש בראש אלא 2 אנשים שמתחילים במקום שונה על המסלול ומתחרים עם השעון - בסגנון של race of champions.

 

מאיך שנראה המסלול (בלי מספיק שולי בטחון) אני יכול להבין את ההחלטה.

 

רק זה מתווסף לעוד אכזבה כי הרי ציפינו למירוץ של ממש.

לפחות זה של נשים....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

על מה הבכי?

 

ברור לי שהעניין נושא עלויות עצומות שלא לדבר על מאבקים אינסופיים מול הבירוקרטיה בארץ, אבל אם כבר מישהו לוקח על עצמו את הנושא ועוד חורט על הדגל שלו "שזה למען קידום הספורט" אז למה לא עד הסוף? למה הכל בכאילו? למה מבטיחים הרים ובסוף מקבלים עכברים? המיונים לא מיונים, התחרות לא תחרות, הרשיון לא רשיון, המסלול לא מסלול. סוג של שיטת המצליח ונסיון לחסוך בכל מה שאפשר. :x ככה לפחות זה נראה מהצד

אברה קדברה

פורסם

שמעתי שיש כרטיסים ב-100 ש"ח בדרכים כאלו ואחרות.

 

חבל שזה לא היה מהתחלה - היו יכולים ישר להתחיל ברגל ימין....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אתם לא נכנסים למסלול סלול(כמו בכל אירוע שאתם מציינים שהייתם ושלמתם פחות)

פה בשביל האירוע בנו במיוחד מתחם שלם ואני בטוח שהעלויות גבוהות מאוד וצריך למלא אותה בדרך כלשהי, על מה הבכי?

 

איך אתה יודע שהעלויות של הקמת המתחם הם על פורמולה ישראל? אולי מישהו מממן להם חלק נכבד מהסיפור.

 

ראיתי את סדרת TV בערוץ 5 - היה מאוד חמוד.

רואים שחבריה האלו מקצוענים בתחום הטלוויזיה :wink:

 

ביום שישי נאמר לי שכל המירוצים של "מסביב" (נשים, מנכ"לים, סלבס) לא יהיו מירוצים ראש בראש אלא 2 אנשים שמתחילים במקום שונה על המסלול ומתחרים עם השעון - בסגנון של race of champions.

 

לא ראיתי בערוץ 5 אבל הבנתי שאיכויות ההפקה הן מתחת לכל ביקורת.

אם מה שאתה אומר על המירוצים נכון אז זה אפילו יותר מגוחך ממה שחשבנו (אבל גם לא מפתיע - אחרת לא היו נשארות להם מכוניות). השאלה היא אם המירוץ האמיתי יהיה באמת מירוץ או גם סוג של ראש בראש...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עידכון:

נמכרו עד עכשיו 650 כרטיסים

המחיר לתושב אילת ירד כבר ל100 ש"ח

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

אני קניתי כרטיס ב100 שקל אז כנראה שאני אהיה שם

אחרי שטיפה בדקנו , ראינו שהיום הראשון והשני זהים לחלוטין

ואין שום סוג של המשכיות ביו הימים החלטנו ללכת רק ליום השני

(מפאת זמן וימי עבודה )

פורסם

אני לא יודע מה זה הפקת TV איכותית - ברור שזה לא היה ברמה של שידורי BBC על פורמולה 1.

אכן היה הרבה קידום מכירות בפנים והיו כמה קטעים דביקים.

אבל בסה"כ אני נהניתי לצפות.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...