Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 124
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

רק שכשנכנסים להזמין כתוב

 

קטגוריה תאור מחיר כמות 1 ישיבה- מסומן כרטיס ב- 380 ש"ח - כרטיס נוסף במתנה 190.00 ש"ח

 

 

אז אני לא מבין זה כרטיס במתנה או שאני חייב להזמין 2, או שאם זה עם מתנה זה 190 בלי מתנה, ואם זה בלי מתנה אז זה 380... התבלבלתי כבר :?

פורסם

אז מה אביחי המיסים כל כך מהר ירדו, או שלא הצלחתם למכור כרטיסים במחיר ההזוי הזה.

כנראה שרוב האנשים חושבים כמוני ולא כמוך, עכשיו שהמחיר מתחיל להיות הגיוני לומרות שהוא עדיין יקר אני מקווה שיתחילו לקנות כרטיסים.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
אז מה אביחי המיסים כל כך מהר ירדו, או שלא הצלחתם למכור כרטיסים במחיר ההזוי הזה.

כנראה שרוב האנשים חושבים כמוני ולא כמוך, עכשיו שהמחיר מתחיל להיות הגיוני לומרות שהוא עדיין יקר אני מקווה שיתחילו לקנות כרטיסים.

 

לא אכנס לשיקולי המערכת בהורדת מחירי הכרטיסים מכיוון שאינני יודע את כולם, אני שמח בדיוק כמוכם שמחירי הכרטיסים הנותרים ירדו ובתקווה שזה יעודד אנשים להגיע ולקדם את הספורט המוטורי.

פורסם

קדם כל אני מניח שכולם בלי יוצא מן הכלל מרוצים שזז משהו בארץ באהבה שלנו לספורט המוטורי

ולא משנה אם מדובר בייזמים פרטיים ובאירוע למטרת רווח או לא , למרות שארועים כאלו אינם נעשים

למטרות צדקה ולכן ברור כשמש שעושים מזה עסק , וכמובן זה לא עניינו של אף אחד.

 

הבעייה שאני רואה היא בכך שמדובר באירוע ראשון חובבני , נסיוני פלוס , במסלול הנמצא בסוף הארץ, מה

שמחייב כל מי שרוצה להגיע לאירוע בהוצאה ניכרת של לפחות 700 שח (דלק מהמרכז וחזרה+אוכל )

חוץ ממחיר הכרטיס 380 שח , וחוץ מאבדן יום עבודה שלם שמתבטא בין 250-500 שח בממוצע .

כלומר מדובר בתענוג של מינימום 1,500 שח ליום האירוע פלוס מינוס וזאת כאשר הוא נוסע לאירוע

וחוזר באותו היום , וכמובן שמחיר זה יאמיר בעשרות אחוזים אם משתתף מסויים יחפוץ בלינה בבית מלון.

 

ברור שאם המסלול והאירוע היה במרכז הארץ העלות היתה יורדת בחצי , 90% מהמלינים כאן לא

היו שוצפים וקוצפים למרות מחיר הכרטיס , שאמנם לא נמוך , אך מישהוא צריך לממן את עלויות ההפקה

והלוגיסטיקה הכבדות.

 

אישית , מבחינתי , אין מצב שאסע 8 שעות ( הלוך ושוב מהמרכז ) באותו היום , מכיוון שזה עבורי ,עינוי !

כלומר , במילים אחרות אם אגיע , זה יהיה עם לינה בבית מלון באילת , מאחר ואחרי 4 שעות נהיגה + כמה שעות

אירוע , אני רוצה לנוח ולא לחזור באמצע הלילה שבור וגמור , ולכן מבחינתי יום הכיף הנ"ל יעלה לי כולל בית מלון ואבדן 2 ימי עבודה ,לא פחות

מ 2,500-3,500 שח .

 

שיהיה בהצלחה לכולם .

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם

ארמה, אני בטוח שאתה מבין שבבחירת המקום היו שיקולים רבים.

אם זה היה קורה בגבעתיים לא בטוח שהעירייה, משרד התיירות וחברות התעופה היו מתגייסים (ואולי אף עוזרים במימון).

 

וכדי שהנסיעה תהיה יותר נוחה - קנה אוטו נורמאלי :lol:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

,בהיותו נציג פערמולה ישראל בפורום, ...נשלח מהגלקסי של זוגתי היקרה, סליחה על הטעויות.

 

 

זה גלאקסי מיוחד לבני הקהילה הליטאית?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ארמה, אני בטוח שאתה מבין שבבחירת המקום היו שיקולים רבים.

אם זה היה קורה בגבעתיים לא בטוח שהעירייה, משרד התיירות וחברות התעופה היו מתגייסים (ואולי אף עוזרים במימון).

 

וכדי שהנסיעה תהיה יותר נוחה - קנה אוטו נורמאלי :lol:

 

צודק , לא אמרתי משהו לשלילה אלא כמה באמת יעלה התענוג למי שירצה להגיע.

אני אגיע זה בטוח .!

 

אוטו נורמאלי, וואלה ישבתי ב S-2000 של חבר שלי , ובקושי הצלחתי להיכנס :-D

מבחינתי , מה שעושה לי את זה זה רק רכב הארד -קור נינגה , ולא ,מצידי לנסוע ביונדאי לנטרה.

תאמין לי שב 300k שח יכולתי לקנות אחלה רכב נוח....:lol:

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם
ארמה, אני בטוח שאתה מבין שבבחירת המקום היו שיקולים רבים.

אם זה היה קורה בגבעתיים לא בטוח שהעירייה, משרד התיירות וחברות התעופה היו מתגייסים (ואולי אף עוזרים במימון).

 

וכדי שהנסיעה תהיה יותר נוחה - קנה אוטו נורמאלי :lol:

 

 

היו המון שיקולים , אבל למדינה שלנו יש צפון ודרום ומרכז

אם היו בונים מסלול שמשתרע על אלפים של דונם עם טריבונות לעשרות אלפים של צופים ומסלול בארוך של כמה ק"מ אז היה מוצדק שזה יהיה בדרום כי מן הסתם שטח יותר זול ובאמת כדי למשוך קהל ותיירות לחלק זה של הארץ

אבל , מסלול זמני שיעלם חודש אחרי המרוץ עם מספר קטן יחסית של צופים ומתחם כולו יחסית קטן

אני חושב שהיה יותר נכון למצוא משהו במרכז הארץ ע"מ לגרום למצב שכל אזרחי המדינה יוכלו להגיע אליו בקלות (כמה זמן נסיעה מרמת הגולן לאילת ? ) ותאמין לי שאין עירייה שלא תקפוץ על כזה מיזם

סתם לדוגמא מתחם הדרייב אין בגני התערוכה - היה יכול להיות הרבה יותר טוב

פורסם

 

סתם לדוגמא מתחם הדרייב אין בגני התערוכה - היה יכול להיות הרבה יותר טוב

 

 

מתחם הדרייב אין מתאים למשהוא בין קפיצות אקסטרים מוטו-קרוס ועד מסלולי טראייל של משאיות

4741781951_6a031f656e.jpg

אבל לא פורמולה מכל סוג, אפילו ההדרכות המגוחכות שהיו שם הופסקו, אני לא אתפלא אם זה בגלל שאנשים הגיעו להדרכות עם יונימוג! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

ברור שאם המסלול והאירוע היה במרכז הארץ העלות היתה יורדת בחצי , 90% מהמלינים כאן לא

היו שוצפים וקוצפים למרות מחיר הכרטיס , שאמנם לא נמוך , אך מישהוא צריך לממן את עלויות ההפקה

והלוגיסטיקה הכבדות.

 

 

 

שיהיה בהצלחה לכולם .

אם המסלול היה במרכז הארץ, כרטיסים היו עולים יותר (כך נראה לי, לפחות)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מתחם הדרייב אין מתאים למשהוא בין קפיצות אקסטרים מוטו-קרוס ועד מסלולי טראייל של משאיות

 

אבל לא פורמולה מכל סוג, אפילו ההדרכות המגוחכות שהיו שם הופסקו, אני לא אתפלא אם זה בגלל שאנשים הגיעו להדרכות עם יונימוג! :wink:

 

LOL

הרגת אותי.

 

אבל ברצינות - םה הרי סללו מחדש אז יכלו לעשות את זה בדרייב אין.

כאן הם היו מוכרים הרבהההההההההה יותר כרטיסים.

נראה לי גם אני הייתי מתפתה מגיע.

 

אבל באילת?

עם כל העלויות לממן את הפארסה הזו - לא תודה....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

הבמחירה באילת נובעת מכמה סיבות אני משער.

 

האחת בטוח שגשם לא יירד בימים המתוכננים למירוץ

 

השניה סיוע ממשלתי למירוץ לאילת אפשר לקבל ביתר קלות מאשר במרכז

 

השלישי עידוד תיירות פנים לאילת

 

ארבע נמל ללא עבודה וכך מתאפשר לנצל את הרציפים השוממים לבניית המסלול

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מסלול סללו בכל מקרה , ואם המיליונים שחברה היוזמת קיבלה עבור כל הסיפור הזה

היו יכולים לסלול מסלול הרבה יותר ארוך ונורמלי בדרייב אין ואפילו לשלב את זה עם הפנניג מוטורי אמיתי וכל בבל"ת של 4 שעות

 

ברור שכרטיס היה עולה יותר, אבל הייתה יורדת עלות השהות והלינה , מה שאומר שגם אם היה עולה 500

שקל כרטיס , עדיין היית חוסך לפחות אלפייה כדי להגיע למרוץ

 

בעניין תיירות הפנים , אני לא מסכים - אילת לא צריכה עידוד תיירות פנים (לעומת שלל ערים בדרום שכן צריכות ויכולות לארח אירוע כזה )

בעניין הגשם , אם זה היה השיקול שלהם ... קטונתי


×
×
  • תוכן חדש...