Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

ברשותי רכב פג'ו 307 מודל 2002, ורציתי לעשות טיפול קטן שכולל:

החלפת שמן

פילטר שמן

פילטר אויר

כמה אמור לעלות לי כולל עבודה וכלל מע"מ? הסכומים ששמעתי במוסך מורשה הם לא נורמלים...

פורסם
שלום רב.

 

ברשותי רכב פג'ו 307 מודל 2002, ורציתי לעשות טיפול קטן שכולל:

החלפת שמן

פילטר שמן

פילטר אויר

 

כמה אמור לעלות לי כולל עבודה וכלל מע"מ? הסכומים ששמעתי במוסך מורשה הם לא נורמלים...

שלום

טיפול כמבוקש לפי הוראות היצרן כולל בדיקת בטיחות עולה כ500 ש"ח ועוד מעמ.

בברכת הנותן מקבל

  • ספונסר פורום
פורסם

לדעתי לא. גש לאמנון ממוסך אמ הדרך, חסוך לעצמך כ-500 שקלים ותקבל עבודה לא פחות מקצועית וטובה. עם הכסף שתחסוך תוכל לפנק את אישתך בארוחה רומנטית :-)

פורסם

תחליף גם מסנון אוויר למזגן.

אם המזגן אצלך נמצא רוב הזמן על כניסת אוויר מבחוץ, מסנן אוויר למזגן מתלכלכך מאוד ולא יזיק להחליף אותו בכל טיפול.

 

למנוע מגיע לקבל אוויר נקי ולך לא?

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

כבעל פיג'ו 307 שנוסע הרבה

 

אני קונה חלקים מקוריים חוץ מפילטר אויר שגם בחברה הוא חליפי

 

מחירים:

 

פילטר שמן כ80 ש"ח

פילטר אויר לא מקורי דרך החברה עולה 110 אני הזמנתי באייבי ב40 ש"ח בערך

שמן מנוע של TOTAL 5W40 כ230 ש"ח.

פלגים כ-100 ש"ח

 

והולך למישהו פרטי ב-100 ש"ח מחליף לי הכל

 

פילטר מזגן קניתי חליפי ב-60 ש"ח והרכבתי לבד

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

והולך למישהו פרטי ב-100 ש"ח מחליף לי הכל

 

גם מפרק גלגלים, בודק עובי רפידות בלמים, מרים את הרכב על הליפט ובודק נזילות, מערכת היגוי, גומיות לציריות, מצב צנרת בלימה, מערכת פליטה?

 

 

פורסם

גם במורשה לא עושים את זה... לפחות לא ברצינות.

 

אני אישית עושה אותו הדבר רק שאני קונה את השמן של elf שגם אותו מייצרת חברת TOTAL ובעל אותו המפרט - 130 ל-4 ליטר,

פלאגים אני רוכש מקוריים לפי מק"ט מ-ebay. פילטר שמן - מהיבואן, פילטר אוויר מ-ebay.

 

עבודה - אני משלם 50 ש"ח להחלפת שמן ותוך כדי אני זה שמעיף מבט. אני מוסיף בדיקת קיץ וחורף במורשה (יש שם המון מבצעים) וככה אני מכסה את כל הבדיקות.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
גם מפרק גלגלים, בודק עובי רפידות בלמים, מרים את הרכב על הליפט ובודק נזילות, מערכת היגוי, גומיות לציריות, מצב צנרת בלימה, מערכת פליטה?

 

רפידות בלמים הוא בודק לפי דרישה שלי

 

שאר הדברים לא

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

×
×
  • תוכן חדש...