Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרבה פעמים אני נתקל במודעות למכירה של רכב משומש, בהן מבליטים בגאווה שלרכב יש וו גרירה. אני באופן אישי לא הייתי מתקרב לרכב כזה. אם לאוטו יש וו גרירה, כנראה שהוא....גרר. רכב שגורר מבלה את מכלליו בקצב מהיר בהרבה מרכב שלא גורר. בשביל החסכון הכספי הפעוט יחסית של מחיר התקנת וו גרירה, מפסידים אח"כ בתיקונים.

 

נמרוד

פורסם
הרבה פעמים אני נתקל במודעות למכירה של רכב משומש, בהן מבליטים בגאווה שלרכב יש וו גרירה. אני באופן אישי לא הייתי מתקרב לרכב כזה. אם לאוטו יש וו גרירה, כנראה שהוא....גרר. רכב שגורר מבלה את מכלליו בקצב מהיר בהרבה מרכב שלא גורר. בשביל החסכון הכספי הפעוט יחסית של מחיר התקנת וו גרירה, מפסידים אח"כ בתיקונים.

 

נמרוד

 

מה גם שכל מכת חנייה פשוטה נספגת בשלדת הרכב ולא בטמבון הסופג אנרגיה .

פורסם

ובכלל, מהי מגיפת ווי הגרירה שאני רואה על הכבישים? לכל כך אנשים יש מה לגרור או שזה הפך לאביזר אופנתי?

ומילא וו גרירה על איזו סוואנה דיזל, אבל רואים את הזנבנבים האלו גם על מכוניות מיני.

 

האם וו הגרירה הוא הניאון של המאותגרים חשמלית?

פורסם

נו, כבר דפקת לי את השוק של הרנו :wink:

אולי בכל זאת נציל משהו מהכבוד...

 

 

לא הייתי מתייחס מדי ברצינות לוו הגרירה, לא לרע ולא לטוב. עלותו באמת לא גבוהה מדי מצד אחד, ומצד שני, אני מכיר כמה וכמה שיטות יותר יעילות להריסת רכב.

 

מנסיון של רכב רביעי עם תפוח גרירה, זה לא מועיל או מזיק.

 

זה נכון אם מדובר ברכב פרטי, בד"כ שייך לאחד כמוני שפעם בחודש-חודשיים, מוציא את הטרקטורון או האופנוע לטיול. אף אחד לא קונה רכב פרטי בשביל לגרור איתו מקררים תעשייתיים ביומיום.

הייתי לוקח את מה שאתה אומר יותר ברצינות כאשר מדובר ברכב מסחרי, שאז יש סיכוי שוו הגרירה שימש לעבודה יומיומית ואולי גם למשקלים גבוהים.

פורסם
ובכלל, מהי מגיפת ווי הגרירה שאני רואה על הכבישים? לכל כך אנשים יש מה לגרור או שזה הפך לאביזר אופנתי?

ומילא וו גרירה על איזו סוואנה דיזל, אבל רואים את הזנבנבים האלו גם על מכוניות מיני.

 

האם וו הגרירה הוא הניאון של המאותגרים חשמלית?

 

אני חושב שזה אופנה שהתפתחה בעקבות מצעדי הגאווה האחרונים .

גם אפשר לסחוב עגלה עמוסה ברמקולים\הומואים\בובות ענקיות מנייר עיתון ו... דבק פלסטי ושהעגלה לא שם, רכב שישה מקומות :wink:

×
×
  • תוכן חדש...