Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק תוספת קטנה אך חשובה לדעתי, בנוגע לגיר הרובוטי: בגלל שזה גיר ידני ללא קלאץ מכני (כפי שתאר צביקה) אז צריכת הדלק של הרכב הרבה יותר טובה מאשר עם גיר אוטומט "רגיל".

כמו כן יש כאלו שמסתדרים איתו מהר מאוד (אני למשל כמו גם כמה מחברי בעלי גרנדה ופנדה) ויש כאלו שלא יכולים לסבול אותו. לכן חשובה מאוד נסיעת מבחן ברכב עם גיר כזה.

 

ד"א מה המרחק של הנסיעות הבינעירוניות שלך? לדעתי רכב מקטגוריית ה"מיני" משמע i10, פנדה וקרוביהם, יכול לשרוד נסיעות בינעירוניות (אני לא מדבר על חיפה-ירושלים כל יומיים, אלה משהו יותר סטנדרטי כמו נסיעות במרכז הארץ או אפילו ב"ש-ת"א) בצורה טובה מאוד ובלי הרבה יזע ומאמץ כפי שנוטים לתאר זאת.

 

בהצלחה.

 

מממ בעיקרון הנסיעות שלי הן בערך 60 ק"מ כל כיוון, 5 פעמים בשבוע, שזה החובה ללימודים.

זה נחשב הרבה?

פורסם

120 ק"מ ליום 5 פעמים בשבוע וזה מבלי להכניס למשוואה נסיעות מזדמנות? זה די הרבה. משמע תעשי בסביבות 30-34 אלף ק"מ בשנה. את יודעת מה- זה המון.

חשבת על רכב דיזל?

בכל אופן עניין החיסכון בדלק ועלויות תחזוקה שוטפות, הופך לדעתי לדי משמעותי.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

כן, זה נחשב להרבה. הבעיה שאין כלכך מבחר של רכבים קטנים שהם דיזל, לכן יהיה לה קשה למצוא אופציה כזאת (אולי פאביה TDI).

אגב, ה-2 והסוויפט מכוניות דיי דומות, רק שהמאזדה יותר בטיחותית (ESP, 6 כריות אויר, 5 כוכבי בטיחות).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

באמת?למען האמת אני דיי חדשה בכל העסק הזה של המכוניות, מזה רכב דיזל?

דווקא הבנתי שהסוויפט עדיפה יותר, גם לגבי הירידת ערך.

 

ולגבי הסוויפט יש את הדגם GLX שהוא הדגם היותר טוב ובטיחותי לפי מה שהבנתי..

פורסם

עדיפה יותר במה? ירידת ערך של המאזדה יותר טובה, תראי במחירונים (לדוגמא מאזדה 2 2009 במחירון שווה 82 אלף, ואילו סוויפט שווה 74 אלף, כשהמאזדה נמכרה בכ-5 אלף יותר דאז, וההבדל הוא 8אלף לאחר כמעט 3 שנים). המאזדה גם יותר בטיחותית (יש בקרת יציבות, הצטיינה במבחן הכוכבים).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
עדיפה יותר במה? ירידת ערך של המאזדה יותר טובה, תראי במחירונים (לדוגמא מאזדה 2 2009 במחירון שווה 82 אלף, ואילו סוויפט שווה 74 אלף, כשהמאזדה נמכרה בכ-5 אלף יותר דאז, וההבדל הוא 8אלף לאחר כמעט 3 שנים). המאזדה גם יותר בטיחותית (יש בקרת יציבות, הצטיינה במבחן הכוכבים).

 

 

הבנתי אותך.. תודה

אז איזה רכבים דיזל יש?

פורסם

הבעיה היא שהמזדה 2 הוא הרכב הכי פחות חסכוני בקטגוריה.

 

החסכוניות יותר הן הפונטו, סיריון ופולו. אני הייתי מתחיל לחשוב על כיוון של הסיריון עם כמות הקילומטראז' שאת עושה.

 

דיזל זה בעייתי ברכבים קטנים. היו פולו דיזל אבל הן די ישנות, לא עולות על ה30 אלף לדעתי.

 

אם את רוצה דיזל, כדאי לקנות רכב גדול יותר ואז המבחר עולה.

פורסם

לא.. רכב גדול לא בא בחשבון כרגע..

אני רוצה רכב קטן, וכן התבלבלתי בחישוב. זה יוצא 60 ליום.. :)

 

מממ נראה לי שאני אלך בסוף על הסוזוקי סוופיט. נשארה רק השאלה אם החלקי חילוף שלה יקרים?

ובאיזה אתרים חוץ מיד 2 אני יכולה לחפש לקנות רכב יד שניה...?

 

תודה, ושיהיה שבוע נפלא..... :-P

פורסם
לא.. רכב גדול לא בא בחשבון כרגע..

אני רוצה רכב קטן, וכן התבלבלתי בחישוב. זה יוצא 60 ליום.. :)

 

מממ נראה לי שאני אלך בסוף על הסוזוקי סוופיט. נשארה רק השאלה אם החלקי חילוף שלה יקרים?

ובאיזה אתרים חוץ מיד 2 אני יכולה לחפש לקנות רכב יד שניה...?

 

תודה, ושיהיה שבוע נפלא..... :-P

 

יש לך את יד2 ויש לך את הפורום :)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

Redline ניקא לי שהיא רשמה אעפו עוד אפשר חוץ מיד 2.

ואת יכולה לחפש בwinwin ! ואני מאוד ממליץ לך את הספיט מתוך ניסיון !

×
×
  • תוכן חדש...