Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היום קיבלתי את הפולו GTI שלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תמשיך לתדלק 95 וגם סבתות יראו לך עשן מהקלנועית:lol:

אגב ממליץ לך בחום לבדוק שמן, אי הרצה+ קריעת הרכב מהקילומטרים הראשונים, זה מתכון בדוק לצריכה מוגזמת של שמן במיוחד בTSI מרובי המגדשים

 

תשמע, הדעות חלוקות לגבי סוג הדלק.

אני חייב לציין שככל שאני נוסע בו יותר הריח של השמן לאחר נסיעה אגרסיבית פוחת.

 

תודה

פורסם

קראתי שוב את מה שכתבתי ורק עכשיו הבנתי למה כולם מגיבים כאילו המאזדה נדבקה אלי במהלך פניה (סיבוב).

כשכתבתי סיבוב, הכוונה היתה לסיבוב שעשיתי לחבר מעבודה (שהיה מורכב מישורות וסיבובים) :lol:

המאזדה היתה דבוקה לי לתחת בישורת נטו!!!! שום סיבוב לא היה שם. ד"א, אם אותה מאזדה היתה משופרת במנוע אך לא ברכיבים שגורמים לרכב להיות יציב, היא לא היתה משיגה אותי בחיים בפניה. אני לאט לאט לומד למה האוטו הזה מסוגל בפניות. זה פשוט לא יאמן. יציב כמו ברזל!!!

כמו כן, היום הסתובבתי שוב. עצר לידי ב.מ.וו שנראתה ספורטיבית ליד הבורסה. קלטתי שהוא רוצה לתת לי בראש ולמרות זאת לא לחצתי חזק על הגז. הוא יצא בשעתה אז הדבקתי. לא נראה לי שעד 100 הייתי מקבל ממנו בראש. אולי הוא היה לוקח אבל לא בהרבה. מה שכן, הוא חיכה לי באיילון על 100 אבל היה לפני אוטו אז לא הצלחנו לעשות רייס. איך שהוא לחץ על הגז סטיתי למסלול שלו ולחצתי גם אני על הגז. אין ספק שהפולו מ 100 ואילך היא לא מאוד מהירה. היא יותר מהירה מהרכבים הסטנדרטים אבל מצב שני אני בטוח שהיא לא יכולה לתת בראש למכוניות שסוגרות יותר מ 200. כמו כן, תוך כדי הנסיעה הזאת ראיתי טויוטה קאמרי שלא ממש הצלחתי לברוח לה. אם זאת 2400 זה דיי ביזיון אבל אם זאת ה 3500 אז היא יותר מהירה ממני icon_e_smile.gif

פורסם
טעות.

תדלוק 95 יגרום לנקישות מה שיוביל לאיחור הצתה מה שיוביל לירידה מסויימת בביצועים.

 

במכוניות עילית, לא במכונית כמו פולו. לדעתי לפחות. אני לא מומחה.

פורסם

זה לא קשור למכונית עילית או לא למכונית עילית

זה קשור לטמפרטורה ובמקרה של ה 1.4TSI 180 היא תוכננה להיות גבוהה מאוד ועל כן יהיו נקישות באוקטן 95, הרכב יעשה אדפטציה ויהיה בסדר (עם פחות הספק).

פורסם

מאזדה 3? לתחת בישורת? משהו פה לא מסתדר (ועוד כשרשמת "לחצתי עד הסוף על הגז"). אולי קיבלת 1.2TSI בטעות? :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מאזדה 3? לתחת בישורת? משהו פה לא מסתדר (ועוד כשרשמת "לחצתי עד הסוף על הגז"). אולי קיבלת 1.2TSI בטעות? :roll:

 

:lol:

 

אולי...

קשה לי להאמין ששניה הבדל מ 0-100 לעומת הסיוויק שהיתה לי מרגיש כל כך הרבה.

תשמע, כפי שכתבתי למטה, זה היה רצף אירועים שקשה לי לשחזר. האצתי בכל הכוח עד שזה שישב לידי התחיל לצעוק אז עזבתי את הרגל מהגז. בזמן תאוצה עקפתי כמה מכוניות שלא היו איתי ברמזור וכבר היו בישורת הזאת לפני שאני נכנסתי אליה. יכול להיות שאחת מהן היתה המאזדה ואז כשעקפתי אותה היא התחילה להאיץ (גם אז לא אמור להיות לה סיכוי מולי) ומהרגע שעזבתי את הרגל מהגז ועד שהסתכלתי במראה היא היתה מאחורי. פעם הבאה, למען הסר ספק, אני אלחץ שוב על הגז ואראה מה קורה.

פורסם

השרשור הזה מקבל ריח של חופש גדול.

אם תמשיך עם השטויות שאתה עושה והבורות שאתה מפגין בקרוב מאוד הפולו שלך תגיע לפירוקייה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תאמין לי אפילו הפולו TSI שלי עם צ'יפ עוקף את כל המכוניות אפילו קטנועים 400+ :p

אך כפי שאמרת שהמאזדה דבקה לך בתחת אין מצב ,אולי נסעת לאט :)

פורסם

נחמד מאוד שאתה מבלה חלק ניכר מההיכרות שלך עם האוטו החדש ב"פתיחות" וחיפוש אחרי יריבים פוטנציאליים בשביל ל"תת" או ל"קבל בראש". אולי כיף, אבל מתכון טוב לבריאות שלך, של הסובבים אותך ואפילו של האוטו, כשהוא עדיין בבתוליו, זה לא.

פורסם

איתמר, למה ככה? עשיתי לך משהו רע? מה זה הדיבור המסריח הזה? איזה שטויות אני עושה? על איזו בורות אתה מדבר ומה, לעזאזל, הקשר לפירוקיה?

 

pro-extream, כנראה שנסעתי לאט.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...