Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היום קיבלתי את הפולו GTI שלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כיאה למכונית ספורט שכזו, אני מניח שפה ושם תיקח אותה לסשן נהיגה קצת יותר טכני (פיתולים סיבובים)

נהיגה שכזו מצריכה החלפת הילוכים תכופה.

 

תוכל בבקשה לעדכן לכשתגיד למצב כזה, איך מסתדר עיניין החלפת ההילוכים מההגה?

האם זה נוח? שההגה נימצא בזוויות מסויימות קשה לשחק עם הפדלים האלו ההגה.

 

אשמח אם תוכל לעדכן.

 

תודה.

 

ניסיתי קצת לשחק עם החלפת הילוכים מההגה וזה עובד יופי. צריך להתרגל. בוא לא נשכח שאם זה לא יסתדר אז תמיד אפשר להעביר בידית ההילוכים עצמה.

יש לי תוכניות לרדת לכביש מצדה ערד בקרוב. אחזור עם רשמים ואעדכן.

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למה לצערך? תהנה מכל שקל שאתה משתכר, לא גנבת מאף אחד.

אה, ותתחדש, אחלה רכב.

 

 

אני מפספס כאן משהו?

הייתה לי גולף שנת 2008, הדגם עם 140 כ"ס, ועכשיו אני עם שנת 2010, דגם ה-160 כ"ס. בשניהם הנחיות היצרן הם לדלק 95 אוקטן.

 

לצערי כי רוב האוכלוסיה בארץ מרויחה משכורות מאוד נמוכה מה שמאוד מקשה על החיים בארץ. לא התכוונתי לצערי על כמה אני מרויח. אין ספק שזה ביושר :-)

על הפתח של התדלוק רשום במפורש 95. כרגע אני לא מתכוון לתדלק עם 98.

פורסם
לצערי כי רוב האוכלוסיה בארץ מרויחה משכורות מאוד נמוכה מה שמאוד מקשה על החיים בארץ. לא התכוונתי לצערי על כמה אני מרויח. אין ספק שזה ביושר :-)

על הפתח של התדלוק רשום במפורש 95. כרגע אני לא מתכוון לתדלק עם 98.

 

אתה צודק לחלוטין אין שום צורך זה לא יוסיף לך כלום תאמין לי חקרתי את זה כבר מכל זווית אפשרית זה סתם ביזבוז כסף. הרכב שלך מותאם לדלק 95 ואין שום בעיה עם זה.

רק שתבין המדבקה הזאת יוצאת משערי המפעל בזמן הרכבת הרכב בפס היצור. נראה לך שאם הרכב הזה היה צריך רק דלק באוקטן 98 אז היו שמים מדבקה של 95.

לראייה בשנת דגם קודמת הייתה מדבקה של דלק 98 וזה מה שהיה מתאים אז.

המנוע הזה משנת דגם 2011 עבר תכנון מחודש ויישום לקחים משנים קודמות נעשו בו הרבה שינויים שלאו דווקא נראים לעין יש לי את רשימת השינויים אם זה מעניין אותך והיא כוללת את המזרקים,משאבת דלק,תוכנת ניהול המנוע(מחשב שונה לגמרי) ועוד הרבה שינויים ששיפרו את אורך החיים של המנוע על סמך שנים קודמות ובעיות שהתגלו.

אין ספק שהמנוע הזה יפגין הרבה יותר אמינות ואורך חיים לעומת מנועי ה 1.4 TSI עם הטורבו הכפול משנים קודמות.

פורסם
תתחדש! כזכור לך דיברנו בעבר והGTI שלי תגיע ברביעי הבא!

 

הייתי שמח לשמוע איך אחזית הכביש ושילוב המנוע+גיר

 

ותעלה תמונות!!!!

 

הייתי אמור לקבל את שלי (תאריך רשמי) ב 12.10. בגלל שזה ערב חג ביקשתי שיביאו יום לפני.

אתמול הייתי בבית ופתאום קבלתי טלפון שהאוטו מוכן והם רוצים לתאם איתי. זה הסתדר גם עם חברת הליסינג שלה החזרתי את הרכב אז קפצתי על המציאה.

תשמע, אני רחוק מלהיות נהג ספורטיבי. בעיקר מרגש אותי מהירות וכוח בכביש ישר. אני דיי פחדן בשביל לבדוק את אחיזת הכביש של האוטו אבל היום ניסיתי טיפה לבדוק ואין ספק שיש לו אחיזה טובה מאוד.

סתם לצורך דוגמה, סיבוב בכביש 4, בכניסה לרעננה צפון, עם הסיוויק הייתי נכנס אליו ב 110 ולא מרגיש ממש בטוח. עם הפולו היום נכנסתי ב 125 והיה ברור לי שיש עוד הרבה. האוטו יציב כמו בטון.

פורסם
הגיר של האוטו הוא ה DSG המפורסם (גיר רובוטי בעל 7 הילוהים). קצת לא אופייני לאוטו ספורט אבל גם לזה אגיע.

 

בפולו, גם כשבדקתי בחניון התת קרקעי בביניין שלי, האוטו נשמע בדיוק כמו כל אוטו רגיל אחר. שקט מאוד.

 

תתפלא אבל המגמה של 6-7 הילוכים ברכבים ספורטיביים ורכבים מאוד מאוד ספורטיביים (AMG ו-M) מגיעים היום עם 7 הילוכים כך שאתה בחברה טובה.

 

הרעש של הפולו נעוץ בנקודת התורפה של כל מנועי ה-TSI וה-TFSI:

 

יש להם רעש של דיזל בסרק וגם בנהיגה נמרצת הם לא נשמעים משהו.

 

מעבר לזה, אחלה רכב!

 

תהנה ושמור על עצמך ועליו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
תתפלא אבל המגמה של 6-7 הילוכים ברכבים ספורטיביים ורכבים מאוד מאוד ספורטיביים (AMG ו-M) מגיעים היום עם 7 הילוכים כך שאתה בחברה טובה.

 

הרעש של הפולו נעוץ בנקודת התורפה של כל מנועי ה-TSI וה-TFSI:

 

יש להם רעש של דיזל בסרק וגם בנהיגה נמרצת הם לא נשמעים משהו.

 

מעבר לזה, אחלה רכב!

 

תהנה ושמור על עצמך ועליו.

 

דווקא לא התלוננתי על כך שיש 7 הילוכים. כשנוסעים על D האוטו ממש רגוע וזה בהחלט נראה שהוא חסכוני בדלק במצב הזה אבל, ביניינו, מי נוסע עם אוטו כזה על D :-)

אתה צודק לגבי הרעש. בסדר, חכרתי אותו בגלל הכוח ולא בגלל הרעש ושם הוא בהחלט מצטיין. רעש זה בונוס.

 

תודה רבה

פורסם

ירדתי עכשיו לרכב כדי לבדוק אם אני יכול לחבר את הטלפון שלי לרכב באמצעות בלוטות' ונראה שזה בילתי אפשרי.

זה כנראה חלק מהלוקסוסים שחברת הליסינג לא מוסיפה לרכב.

פורסם
ירדתי עכשיו לרכב כדי לבדוק אם אני יכול לחבר את הטלפון שלי לרכב באמצעות בלוטות' ונראה שזה בילתי אפשרי.

זה כנראה חלק מהלוקסוסים שחברת הליסינג לא מוסיפה לרכב.

 

מדובר באופציה בתשלום בלבד בהזמנה אישית דרך סוכן מכירות. גם אדם פרטי אשר מזמין רכב בוא ישנה מערכת RCD 510 צריך לשלם תוספת כסף..

פורסם

תתחדש על האוטו, בהחלט ליגה אחרת

 

לגבי המחיר של הליסינג ? מחיר של 3000 שקל לחודש על מזדה3 בליסינג הוא מחיר מאוד יקר,לא ? בהתחשב שחברות הליסינג קונות אותו במחיר מאוד מאוד מוזל מהיבואן ובזמנו הציעו לנו את הרכב הזה במחיר קרוב ל 2500 שקל, היום אצלנו בחברה משלמים על פלואנס 1.6 הדגם המפואר מחיר של 2800 כולל מע"מ שמחירו בשוק קרוב ל 124 אלף ובזמנו המזדה 3 היתה זולה ב 300 שקל יותר כולל מע"מ

 

ותיקון לגבי חברות הליסינג, רוב חברות הליסינג יתנו ללקוח איזה רכב שירצה, מסובארו ועד לקסוס, כל עוד הוא מוכן לשלם על כך.

רואים זאת שמגיעים לבדיקה אצל מספר חברות ליסינג, על אותו רכב יש הבדלים במחיר כי יבואן אחד מקבל הנחה והשני לא.

פורסם
תתחדש על האוטו, בהחלט ליגה אחרת

 

לגבי המחיר של הליסינג ? מחיר של 3000 שקל לחודש על מזדה3 בליסינג הוא מחיר מאוד יקר,לא ? בהתחשב שחברות הליסינג קונות אותו במחיר מאוד מאוד מוזל מהיבואן ובזמנו הציעו לנו את הרכב הזה במחיר קרוב ל 2500 שקל, היום אצלנו בחברה משלמים על פלואנס 1.6 הדגם המפואר מחיר של 2800 כולל מע"מ שמחירו בשוק קרוב ל 124 אלף ובזמנו המזדה 3 היתה זולה ב 300 שקל יותר כולל מע"מ

 

ותיקון לגבי חברות הליסינג, רוב חברות הליסינג יתנו ללקוח איזה רכב שירצה, מסובארו ועד לקסוס, כל עוד הוא מוכן לשלם על כך.

רואים זאת שמגיעים לבדיקה אצל מספר חברות ליסינג, על אותו רכב יש הבדלים במחיר כי יבואן אחד מקבל הנחה והשני לא.

 

קודם כל תודה רבה.

דבר שני, שווי מס על רכב ליסינג מורכב מהמחיר שהחברה בה אתה עובד משלמת לחברת הליסינג + תוספת שהחברה בה אתה עובד לוקחת על הוצאות דלק. ממה שאני ייודע על מאזדה 3 החברה שלי משלמת משהו כמו 2300 ש"ח. 3000 זה כבר כולל הוצאות דלק.

פורסם

זה תלוי בחברה ובהסדר שיש לה מול חברת הליסינג,

אצלנו משלמים 3600 ש"ח מהברוטו (נחתך מהמשכורת) בשביל הלוקסוס של לקבל : פוקוס/I30/קורולה/3/טידה ושאר המשעממות למיניהן.

תוסיפו לזה את השווי מס ותגלו שאחזקת רכב ספורטיבי משומש בן 5 יותר משתלמת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
קודם כל תודה רבה.

דבר שני, שווי מס על רכב ליסינג מורכב מהמחיר שהחברה בה אתה עובד משלמת לחברת הליסינג + תוספת שהחברה בה אתה עובד לוקחת על הוצאות דלק. ממה שאני ייודע על מאזדה 3 החברה שלי משלמת משהו כמו 2300 ש"ח. 3000 זה כבר כולל הוצאות דלק.

 

זה בהחלט מסביר את המחיר, בכל מקרה, תתחדש על האוטו וסע בזהירות

פורסם

קצת חוויות מהיום:

היום אחרי העבודה יצאתי למסע נוסף עם הרכב :-). אני חושב שהחיוך אומר הכל אבל בכל זאת אתאר קצת.

קודם כל ניסיתי להשוויץ עם הכוח של האוטו לחבר בחניון של החברה בה אני עובד. רצפת החניון היא בטון מוחלק והרכב לא הצליח להדביק אותי לכסא. הוא כן האיץ אבל בטח פירפר לא מעט. לאחר מכן חבר אחר ביקש סיבוב ולקחתי אותו לסיבוב קצר בהרצליה פיתוח (למי שמכיר את הכבישים החדשים יחסית בן הדרך העוקפת לקניון ארינה ואבא אבן. הבחור חייך לאורך כל הדרך אך לדבריו ממש פחד מהנסיעה (לא התפרעתי בסיבובים. רק נסיעה ישרה).

לאחר מכן הסתובבתי קצת בעצמי ותירגלתי את הטיפטרוניק. אין ספק שעם שימוש נכון בטיפטרוניק ניתו להגיע לביצועים טובים יותר. אח"כ הגעתי לחבר נוסף ברמה"ש ויצאנו לכביש ארבע ואח"כ כביש חמש. הדבקתי את הרגל לגז ביציאה לכביש 4 מהתעשיה הצבאית והבחור לא האמין באיזה מהירות הגעתי ל 130 קמ"ש. כשהאוטו רק יצא מהמקום הוא אמר לי: "תאוטט כשאתה יוצא לכביש" אבל תוך כדי המשפט הוא הבין שזה מיותר. אולי המכוניות בכביש 4 היו צריכול לאוטט בשבילי :-).

תוך כדי פניה לכביש חמש שוב הדבקתי את דוושת הגז והחבר שלי פשוט פרץ בצחוק. לדעתי הוא פשוט לא תיאר לעצמו איך זה לנסוע באוטו כזה או שצחוק זה דרך להפיג מתח :-)

לאחר מכן נסיתי קצת להבין מה הכוונה כשאומרים אחיזת כביש טובה. אני עדיין דיי פוחד אבל לאט לאט מבין שניתן להכנס עם האוטו הזה במהירויות גבוהות לסיבובים חדים. הוא פשוא יושב על הכביש כאילו הוא דבוק.

הבעסה פה בארץ שכל אחד מנסה לחנך אותך וכל אחד שאתה עוקף מאוטט לך עם האורות הגבוהים וזה דיי מעצבן.

פורסם
:lol:

 

 

עשית לי חשק לקבל את הGTI שלי כבר!

ומה שתיארת מזכיר לי את עצמי כשנסעתי על מרצדס S AMG63

מכיוון שעד עכשיו היתה לי גולף TSI 160 כ"ס אני מאמין שלצערי עוד 20 כ"ס לא יגרמו לי לתגובות מביכות

פורסם

לרכב הזה מתאים לבן כמו האחות היותר גדולה גולף כנ"ל גם לשירוקו, רכב נחמד ונותן תמורה טובה בקטגוריה שלו.

בשביל להבין על מה אני מדבר ראו דוגמה.

254990_195499860495749_100001072100637_475708_6809648_n (1).jpg

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...