Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היום קיבלתי את הפולו GTI שלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בtsi אסור לתדלק 95 ,רק 98!

אחרת תגיע לדטונציה במנוע ,ותמצא את עצמך מחפש את הפלאפון שלך במהלך הנסיעה(המנוע יצלצל לך כמו משוגע)

אני מבין גם שעל הרצה אין על מה לדבר :-)

בכל מקרה תתחדש

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם יורד לך עוד 700 שקל מהנטו, ואתה אומר שההבדל בשווי מס בין שני הרכבים הוא כ1700 שקל (אני משווה למזדה 3, שלדעתי קרובה מאוד במחיר להונדה - זה לפי השווי בחברה שלך של 3000 שקל) אז אם השווי מס הוא 1700, ואתה משלם 700 שקל נוספים אז אתה במדרגת מס של 42 אחוז.

ידידי, אם אתה במצב הזה, אתה מרוויח הרבה כסף, ואז לדעתי 700 שקל לא ממש אמורים לשנות הרבה. :-) אתה יכלת לקנות פולו גיטיאיי בחצי שנה עם הנטו שלך.

 

לגבי ההבדל ממזדה 3, אם שם לוקחים 3000 שקל, ופה 4700, ההבדל הוא 1700 שקל.

1700 שקל לחוזה של 3 שנים זה 61200. ההבדל בין מזדה 3 ליסינג לפולו הוא כ50 אלף שקל לדעתי. ז"א שהתוספת נובעת או מכך שהם מעריכים העלאת עלויות לטיפולים, או שמדובר בחברת ליסינג אחרת.

 

בכל מקרה, זה מעניין שהסכימו לתת לך פולו גיטיאי. מעטות הליסינג שמאפשרות רכבים כאלו, ובטח בתפעולי. כנראה שלחברה שלך יש כוח מולם. כי אני בזמנו ניסיתי להשיג רכבים מפוארים בליסינג, כולל רכבי ספורט ולא נתנו לי תפעולי למעט בחברות קטנות בעלות הזויה.

 

השאלה היא איך יטפלו ברכב. האם יטפלו בו בטיפולי ליסינג (של 80-90 שקל לשעה עם חלקים של הליסינג ושמנים גרועים) או יטפלו בו לפי היבואן.

 

ישה - לגבי שווי המס, זה תלוי למה מתכוון המשורר ובנוסף למה מתכוונים הבוסים בחוזים של הבחור. הם מבחינתם יכולים בחוזה לגלם תוספת שווי מס על סמך כמות השימוש. מה שגם חברות הליסינג יגבו שווי חודשי אחר על סמך התחייבות מקסימלית לקילומטרז' שנתי. יש הרבה דברים שהמועסק (העובד) לא יודע שמתנהלים מול חברות הליסינג עם המעסיק (הבוס). ובסופו של יום מה שנרשם בחוזה בינו (העובד) למעסיק (הבוס) הוא שקובע. גם אם ידרשו ממנו 10000 שקל שווי מס לרכב.

הדבר כבר הועלה בבית המשפט מספר פעמים. בעיקר ברכבים אקזוטיים אצל בעלי עמדת מפתח בחברות שדרשו דרישות חריגות.

 

לגבי הדלק, אין בעיה לתדלק 95 פעם ב. זה קורה.

פורסם

אתה יכול להישאר בדלק 95 משנת דגם 2011 המנועים האלה מותאמים גם לדלק 95 והוראות היצרן השתנו.

תסתכל על המדבקה במכסה הדלק רשום במפורש 95 וזו מדבקה של היצרן ולא של היבואן פה בארץ.

גם בקופרה משנת הדגם 2011 כמו שלי אין בעיה לתדלק ב95 מכיוון שהיצרן ביצע שינויים גם בתוכנת הרכב שתתאים לסוג הדלק הזה.

גם המדבקה והוראות היצרן בקופרה משנת דגם 2011 היא דלק 95.

אני בקופרה כבר עם 10K מתדלק 95 ולא שמעתי שום צילצול הכי קטן חוץ מהאייפון שלי והרכב נוסע חלק ומדהים.

גם עם דלק 95 תקבל את 180 כוחות הסוס של הרכב שלך שלא יבלבלו אותך אין קשר בכלל.

הם מדברים על שיפור הרכב על ידי החלפת תוכנת המחשב שמין הסתם מתאימה את הרכב לדלק 98 ואם אתה מתדלק 95 יש דטונציות ברכב מה שלא יקרה לך עכשו עם התוכנה המקורית.

פורסם

תמונות ואיחולי תתחדש - זה עניין לאוף טופיק.

 

כאן זה המקום לדיונים שתורמים יידע ועונים על שאלות.

 

תודה.

 

תתחדש...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

srack,

 

אני מתכנת מחשבים בחברת הייטק. יחסית לחברת הייטק המשכורת שלי לא מי יודע מה גבוהה. יחסית לכלל האוכלוסיה, לצערי, כן.

המאזדה שלוש היתה דרגה 2 וההונדה סיוויק 3. הסיוויק היתה שווה 3600 (3590 ליתר דיוק) שווי מס לחודש.

לא קניתי את הרכב משתי סיבות:

א. לקנות רכב ספורט זה סוג של סיכון. התחזוק שלו יכול לעלות הרבה והמכירה שלו בעייתית.

ב. יש לי חולשה לפינוקים של ליסינג. תחזוק רכב (אפילו חדש) עולה לי בבריאות. רק המחשבה של להגיע למוסך לטיפול סטנדרטי

לחלוטין גורמת לי חלחלה. בליסיג לא משנה מה חוויתי, הכל נגמר במסירת המפתח לנציג חברת הליסינג מתחת לביניין בו אני עובד

והחזרת המפתח עד 17:00.

 

זה נכון שחברות ליסינג לא אוהבות לחכור מכוניות שהן לא מביאות בכמויות. על אחת כמה וכמה מכוניות יוקרה או ספורט. החברה שאני עובד בה היא חברה קטנה ולמרות זאת, חברת הליסינג היתה מוכנה להביא לי מה שאני רוצה. בסופו של דבר אני משלם על זה הרבה כסף.

 

אין ספק שטיפולי הרכב הם לא בידיים שלי. מצד שני, כל עוד הכוח של האוטו לא יפגע, מה אכפת לי? אני הרי לא צריך למכור אותו בסוף.

 

לגבי הדלק, אני כבר לא יודע מה לשים. אני מעדיף לתדלק ב 95 אבל רובכם אומרים 98.

פורסם
תמונות ואיחולי תתחדש - זה עניין לאוף טופיק.

 

כאן זה המקום לדיונים שתורמים יידע ועונים על שאלות.

 

תודה.

 

תתחדש...

 

לא הבנתי. לאיפה להעלות את התמונות שאני אצלם בימים הקרובים?

 

תודה

פורסם
אתה יכול להישאר בדלק 95 משנת דגם 2011 המנועים האלה מותאמים גם לדלק 95 והוראות היצרן השתנו.

תסתכל על המדבקה במכסה הדלק רשום במפורש 95 וזו מדבקה של היצרן ולא של היבואן פה בארץ.

גם בקופרה משנת הדגם 2011 כמו שלי אין בעיה לתדלק ב95 מכיוון שהיצרן ביצע שינויים גם בתוכנת הרכב שתתאים לסוג הדלק הזה.

גם המדבקה והוראות היצרן בקופרה משנת דגם 2011 היא דלק 95.

אני בקופרה כבר עם 10K מתדלק 95 ולא שמעתי שום צילצול הכי קטן חוץ מהאייפון שלי והרכב נוסע חלק ומדהים.

גם עם דלק 95 תקבל את 180 כוחות הסוס של הרכב שלך שלא יבלבלו אותך אין קשר בכלל.

הם מדברים על שיפור הרכב על ידי החלפת תוכנת המחשב שמין הסתם מתאימה את הרכב לדלק 98 ואם אתה מתדלק 95 יש דטונציות ברכב מה שלא יקרה לך עכשו עם התוכנה המקורית.

איזה שינויים?, כמו בתקופת השירוקו 160, שאולי אחרי השדרוג היו לשני שירוקו ביחד 160 כ"ס?

אם עדכנו תוכנה לTSI כדי שיתאים לסוג דלק יותר ירוד(גם ל95)אז תהיה בטוח שהרכב שלך מאחר את ההצתה וההספק שלו יורד כתוצאה מכך.

180 כ"ס תקבל רק על הפרוספט, ובשיחות על הברזלים ביום שישי, ליד בנות המין היפה(לא פחות חשוב:)

אם אתה רוצה לנצל את המנוע שלך, ולשמור על אורך החיים שלו, תתדלק 98, אתה כבר תרגיש את ההבדל.

כאשר עשיתי נסיעת מבחן על הקופרה בזמנו, הנציג אמר לי שבהתחלה המנוע דפק, והם לקחו את הרכב למוסך כמה פעמים ולא מצאו את התקלה, עד שהם קיבלו הוראה מפורשת לתדלק רק 98 ורק אז הבעיה נפתרה.

פורסם

שווי שימוש למס יש לו פירוש אחד בלבד.

 

מגדילים את משכורתך לצורך חישוב המס ועל ההגדלה אתה משלם את המס לפי אחוז המס השולי שבו אתה נמצא נקודה.

 

ונכון למכוניות חדשות מדובר ב 2.48% ממחיר המחירון של הרכב שהוא במקרה כאן 150000 ש"ח.

 

אם המעסיק רוצה שהעובד ישלם לו עבור התענוג שבלקיחת רכב "אקזוטי" זה משהו אחר לחלוטין, ובד"כ סתם בליסינג מקמבנים , ןמורידים את הברוטו ב נניח 3000 ש"ח אתה משלם פחות מס מקבל פחות סוציאליות המעביד מרוויח את הסוציאליות המוקטנות ומס הכנסה נדפק.

 

כנראה שהבחור יודע לתכנת מעבר לזה לא מבין גדול בתלוש השכר שלו. ממש לא חייב ד"א

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כיאה למכונית ספורט שכזו, אני מניח שפה ושם תיקח אותה לסשן נהיגה קצת יותר טכני (פיתולים סיבובים)

נהיגה שכזו מצריכה החלפת הילוכים תכופה.

 

תוכל בבקשה לעדכן לכשתגיד למצב כזה, איך מסתדר עיניין החלפת ההילוכים מההגה?

האם זה נוח? שההגה נימצא בזוויות מסויימות קשה לשחק עם הפדלים האלו ההגה.

 

אשמח אם תוכל לעדכן.

 

תודה.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם

יחסית לחברת הייטק המשכורת שלי לא מי יודע מה גבוהה. יחסית לכלל האוכלוסיה, לצערי, כן.

למה לצערך? תהנה מכל שקל שאתה משתכר, לא גנבת מאף אחד.

אה, ותתחדש, אחלה רכב.

 

בtsi אסור לתדלק 95 ,רק 98!

אני מפספס כאן משהו?

הייתה לי גולף שנת 2008, הדגם עם 140 כ"ס, ועכשיו אני עם שנת 2010, דגם ה-160 כ"ס. בשניהם הנחיות היצרן הם לדלק 95 אוקטן.

פורסם
איזה שינויים?, כמו בתקופת השירוקו 160, שאולי אחרי השדרוג היו לשני שירוקו ביחד 160 כ"ס?

אם עדכנו תוכנה לTSI כדי שיתאים לסוג דלק יותר ירוד(גם ל95)אז תהיה בטוח שהרכב שלך מאחר את ההצתה וההספק שלו יורד כתוצאה מכך.

180 כ"ס תקבל רק על הפרוספט, ובשיחות על הברזלים ביום שישי, ליד בנות המין היפה(לא פחות חשוב:)

אם אתה רוצה לנצל את המנוע שלך, ולשמור על אורך החיים שלו, תתדלק 98, אתה כבר תרגיש את ההבדל.

כאשר עשיתי נסיעת מבחן על הקופרה בזמנו, הנציג אמר לי שבהתחלה המנוע דפק, והם לקחו את הרכב למוסך כמה פעמים ולא מצאו את התקלה, עד שהם קיבלו הוראה מפורשת לתדלק רק 98 ורק אז הבעיה נפתרה.

 

אני נוסע מהיום הראשון על 95 ואין שום צליל של מנוע דופק ההפך הוא הנכון הרכב מאיץ ונוסע מדהים.

יש לי חבר עם אותו רכב גם שנת 2011 והוא מתדלק 98 נסעתי ברכב שלו ואני מבטיח לך אין שום הבדל.

לעומת זו בדגם 2010 יש הבדל וגם נשמעים רעשי דטונציה כמו שאתה קורה לזה דופק מהמנוע ואכן מעבר לדלק 98 אכן פתר את הבעיה. בדגמי 2011 אין שום בעיה עם שני סוגי הדלקים וזה אכן גם מסביר את התשובה במייל שקיבלתי מהיצרן שמשנת הדגם 2011 אין בעיה לתדלק את מנוע ה 1.4 TSI 180 בדלק 95.

עוד אנקדוטה מעניינת על דלתית מכסה הדלק של קופרה 2010 יש מדבקה שמציינת להשתמש בדלק 98.

ובקופרה 2011 יש מדבקה של דלק 95.

פורסם
שווי שימוש למס יש לו פירוש אחד בלבד.

 

מגדילים את משכורתך לצורך חישוב המס ועל ההגדלה אתה משלם את המס לפי אחוז המס השולי שבו אתה נמצא נקודה.

 

ונכון למכוניות חדשות מדובר ב 2.48% ממחיר המחירון של הרכב שהוא במקרה כאן 150000 ש"ח.

 

אם המעסיק רוצה שהעובד ישלם לו עבור התענוג שבלקיחת רכב "אקזוטי" זה משהו אחר לחלוטין, ובד"כ סתם בליסינג מקמבנים , ןמורידים את הברוטו ב נניח 3000 ש"ח אתה משלם פחות מס מקבל פחות סוציאליות המעביד מרוויח את הסוציאליות המוקטנות ומס הכנסה נדפק.

 

כנראה שהבחור יודע לתכנת מעבר לזה לא מבין גדול בתלוש השכר שלו. ממש לא חייב ד"א

 

בשורה התחתונה שאלתי את מנהל החשבונות שלנו בכמה יהיה שונה הנטו שלי עם האוטו הזה. ברור לי שבגלל זה אני גם מפסיד כסף בביטוח מנהלים\קרן השתלמות\קרן פנסיה. לדעתי מחיר ששווה לשלם.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...