Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון יצא לי קצת לצאת לדייטים עם בחורות מאתרי היכרויות ויש לי כמה וכמה סיפורי זוועה (שאת רובם אני לא יכול לחלוק פה).

 

כאן אני אחלוק את האחרון שגרם לי לפקפק בקיום של נשים נורמליות בעולם הזה.

 

מישהי התחילה איתי באתר היכרויות שנחשב לדי אליטיסטי (צריך לשלוח קורות חיים רק כדי להתקבל).

 

כמה נתונים עליה:

מראה: סביר. כמו ספה נוחה. קצת ריפוד אבל לא ממש פוף (זו בדיחה, אני לא באמת חושב כל נשים כחפצים, אז נא להירגע!)

תחומי עניין: החתול שלה, התזה שלה, רוק כבד.

מצב כלכלי: רע ברמות שלא יתוארו (אני לא מבין למה אני בכלל צריך לדעת את זה בדייט).

אינטליגנציה הרבה מעל הממוצע.

 

אז ככה:

יצאנו לדייט ראשון (גרג בכיכר ספר, בחיפה)

כולם קצת עצבניים בדייט ראשון ונזהרים קצת עם מה שאומרים, אז מגבילים את תחום השיחה לדברים ניטראליים או חיוביים.

בגלל שלשנינו יש מקצועות שבמידה מסוימת חופפים (ואני גם מבין קצת בפסיכולוגיה קוגניטיבית), התחלנו לדבר על זה.

השיחה זרמה וראיתי שהיא מדברת עם המון רגש על התזה שלה ועל מה שהיא לומדת.

זה דווקא משהו שאני אוהב בבחורות, שאוהבות מה שהן עושות.

 

אז השיחה זרמה אבל לא הייתי בטוח שהיא ממש בשבילי ושזה מתאים לי, אבל החלטתי לתת לה עוד הזדמנות, אם היא תרצה. אם לא, אני אבין את זה ואשכח מכל הדייט.

 

כשהגענו אליה הביתה אמרתי שלום בצורה נחמדה (אנחנו עדיין באוטו).

היא אמרה לי ישירות שהיא מאוד רוצה עוד דייט.

אז אמרתי שבכיף, וקבענו ליומיים אחר כך.

התקרבתי לתת נשיקה על הלחי והיא תפסה אותי ונישקה אותי על השפתיים. נו טוב...

(זה נוגד את הכלל שלי, שלפיו אני לא מנשק בדייט ראשון, או לפחות בלי לדעת באמת מי עומדת מולי. אני בן אדם מאוד היגייני ואני אפילו לא משתמש באותה כוס עם אדם שהוא לא בת הזוג שלי).

 

אז יצאנו לדייט שני (הטיילת בחוף דדו).

כשירדנו מהאוטו התחלנו ללכת.

שמתי לב שהיא הולכת קצת מהר וכמו רובוט.

היא נראתה קצת כמו הTerminator כי היא הלכה כמו בן אדם שמנסה למצוא את המטרה שהוא אמור לחסל.

חשבתי שאולי היא קצת עצבנית בגלל שזה דייט שני וממש מצאתי חן בעיניה, אז לא אמרתי כלום.

 

אחרי זה ישבנו ודיברנו, והתחיל החלק הממש רע.

היא התחילה לדבר על הבעיות הכלכליות שלה, על הבעיות עם המשפחה שלה, העובדה שיש לה מבחן בשביל להתקבל לאוניברסיטאות בארה"ב בשביל הדוקטורט ועוד כמה דברים שלא אמורים לדבר עליהם בדייט ראשון-שני.

אחרי זה אני לא יודע איך השיחות הגיעו לזה אבל התווכחנו על כמה זיכרון RAM היא צריכה בשביל הלפטופ החדש שלה, כי היא מתעקשת שצריך 4 ליבות ו5GB של RAM כדי לעשות חישובי SPSS ואני התעקשתי שלא ממש.WTF?

אותה שיחה גם הייתה קשורה לזה שאין לה כסף למחשב, אז אמרתי לה שיש תמיד את האופציה לקנות מחשב 10.1" כמו שלי (יש לי שניים).

אבל לא! היא רוצה מחשב שעולה בין 7000-9000 ש"ח (כשאין לה כסף לאכול אפילו).

 

מסתבר שמה שהיא כתבה בפרופיל שלה זה בדיוק מי שהיא, ואין הרבה מעבר.

היא פשוט בן אדם ממוקד מאוד במטרות שלו ובלי שום יכולת (כרגע) להתחבר לאנשים או למציאות שמסביבה.

 

היא גם אמרה לי שלפני כמה שנים היא החליטה לנתק אנשים מהחיים שלה כי כואב מדי להיות בקשר עם אנשים, אז כיום יש לה רק חברה אחת וזהו.

זה כבר גרם לי לחשוב על דפוסים שראיתי בבחורות בעבר, וזה גורם לי להפוך לסוג של אבא בשבילן. כרגע אין לי כוח להיות אבא של אף אחת כי אני מחפש בת זוג, לא ילדה.

 

אז השיחה התחילה להתדרדר לזה שאבא שלה לא מבסוט מזה שהיא למדה פסיכולוגיה קוגניטיבית ואת שני התארים שלה היא לא עשתה בטכניון, אז הוא מתעקש שאחרי שהיא תסיים את התואר השני, שתלך ללמוד רפואה, כי זה "מקצוע אמיתי".

זו הייתה חפירה מאוד עמוקה ומאוד מעיקה בשבילי, במיוחד כשהיא אמרה שמה שהיא מחפשת בבן זוג זה "מישהו להגיע אליו כל לילה ולבכות על הכתף שלו.

זה הרגע שאמרתי Oh, Fuck No! והחלטתי שזה לא מתאים לי בכלל.

 

אז לקחתי אותה הביתה ואמרתי לה ישירות "אני לא חושב שאני הבן אדם שיכול לתת לך מה שאת צריכה".

הבהרתי לה ש"זה לא משהו שאמרת, זה לא משהו שעשית, זה פשוט שיש לנו ציפיות שונות לגמרי ממערכת יחסים, אז אל תאכלי את עצמך בגלל זה".

לא נראה לי שיכולתי להיות יותר נחמד מזה, לא?

 

מסקנות:

 

1) אם בחורה מתחילה לדבר על אבא שלה כל הדייט, להתרחק!

 

2) אם היא מתחילה לדבר על הבעיות שלה ולא ממש אומרת משהו חיובי, להתרחק!

 

3) אם היא לא מסוגלת לדבר על יותר משניים-שלושה נושאים, להתרחק! (אלא אם גם אתה לא מסוגל, ואז זה בסדר, אני משער...)

 

4) גם באתרים הכי איכותיים יש בעיה של בחורות איכותיות.

 

5) אני רק מחכה שיתחילו הלימודים כדי להכיר אנשים...

 

6) אתרי היכרויות שווים לתחת ואני סתם מבזבז 69 ש"ח לחודש על זה (טוב, זה לא חדש).

 

7) אני צריך להפסיק לקום ב5 בבוקר ולפתוח שרשורים מתוך שעמום.

 

 

 

אז אחרי כל זה, בואו נשמע את החפירות שלכם!

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל, זה לא דייט "גרוע". אז לא מתאים, לא נורא.

עכשיו, כמה תובנות.

 

 

 

כמה נתונים עליה:

מראה: סביר.

 

בעברית: לא בא לך עליה.

 

 

 

התקרבתי לתת נשיקה על הלחי והיא תפסה אותי ונישקה אותי על השפתיים. נו טוב...

(זה נוגד את הכלל שלי, שלפיו אני לא מנשק בדייט ראשון, או לפחות בלי לדעת באמת מי עומדת מולי. אני בן אדם מאוד היגייני ואני אפילו לא משתמש באותה כוס עם אדם שהוא לא בת הזוג שלי).

 

מה שכתבתי למעלה.

מישהי שעושה לך את זה, גם היית ד*^**&^* לה א)&)*&&^% הל**^&*%% לח)*&*)&) של ה)&*&)

 

דרך אגב, ואם אתה מכיר מישהי טוב, זה הופך אותה להגיינית יותר, אוראלית?

כאילו, זה בסדר לפעול כך, אבל זה לא ממש קשור להגיינה...

 

אם אתה מחפש משהו רציני ומישהי לא "עושה לך את זה", תחתוך, תחתוך, תחתוך.

זה לא שסקס פראי זה שמקבלים כל יום במערכת יחסים רצינית, אבל אם אין את זה בהתחלה, אז באמת חבל על הזמן, ובהמשך אתה תחיה במדבר טוטאלי.

 

אי לכך, חבל על הדייט השני.

 

תחומי עניין: החתול שלה, התזה שלה, רוק כבד.

 

תחומי עניין של פסיכולוגיה קוגניטיבית + רוק כבד + חתול, וציפית מה, לקבל בחורה כיפית, זורמת ואוהבת חיים...

כאילו, דה?!

ברור שתקבל מתוסבכת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יוסי,

 

בטח היא ראתה שבאת עם וולוו וחשבה שתפסה פה דג שמן. :lol:

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

גם היית ד*^**&^* לה א)&)*&&^% הל**^&*%% לח)*&*)&) של ה)&*&)

מבקש תרגום למשפט המוצפן הזה =]

 

אני אישית לעולם לא יצאתי לדייטים דרך אתרי הכרויות, נראה לי מוזר ותמיד מזכיר לי סצנות מביכות מסרטים ומערכונים.

תחפש אתר הכרויות אחר מבלי לקטרג אנשים לפי איכות שאני מניח מסתמכת על לימודים באוניברסיטה, בן אדם איכותי לא נמדד לפי הרקע הלימודי או התעסוקתי שלו.

עד כמה שאני לא מאמין בשיטה הזאת של מציאת בת זוג, חבר מאוד טוב שלי הכיר את אשתו דרך אתר הכרויות.

 

אני מאחל לך שבדייט הבא תמצא את אשתך לעתיד..!

פורסם

עכשיו אני שוקל למכור את הוולוו...:lol:

 

זה כנראה נותן וייב של אבא.

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

יוסי יוסי יוסי, כמה שאני אוהב אותך יוסי!

 

לא יודע למה אבל השרשור הזה פתאום צייר לי אותך כג'ורג' קוסטנזה.

haters will hate

פורסם
יוסי יוסי יוסי, כמה שאני אוהב אותך יוסי!

 

לא יודע למה אבל השרשור הזה פתאום צייר לי אותך כג'ורג' קוסטנזה.

 

יש בזה משהו...8)

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יוסי יוסי יוסי, כמה שאני אוהב אותך יוסי!

 

לא יודע למה אבל השרשור הזה פתאום צייר לי אותך כג'ורג' קוסטנזה.

 

יש בזה משהו...8)

רק שיוסי קצת יותר נחמד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

דייט רע זה אחד שמסתיים כשאתה קשור בחדר זול, לבוש חלקית בבגדים של אישה, כאבים חזקים עד כדי דימום מהעכוז.. חסר לך כסף בארנק ויתכן שגם איברים אחרים בגוף. מולך עומד/ת @@@@ שפעם היתה משה ובדיוק נפל לה/ו תוצאות הבדיקה לנגיף ה HIV וכל מה שאתה מצליח לראות זה את המילה חיובי. זה דייט גרוע, כל השאר יחסית הם בסדר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לגבי דייטים גרועים היו לי יותר מכמה,

הסיפורים הם מלפני עשור וחצי [מה לעשות אני כבר לא ילד :-) ]

 

אז יצאתי פעם לבליינד דייט [בזמני לא היו אתרי היכרויות ], שאחי המליץ לי עליה [כבר נורת אזהרה ראשונה שלא שמתי לב אליה].

וניגשתי לאסוף משהי מהבית בבת-ים [נורה אדומה שניה שלא שמתי לב אליה].

מתקרבת אלי משהי בגובה 1.87 [אני 1.83 מה שאומר שעברה אותי בראש],

אני אוהב את כולן לא עושה אפליה ,גם קטנות גם גדולות ,בקיצור די זורם העיקר שיהיה על מה לדבר.

איך שהבחורה נכנסת לאוטו היא מסריחה משום [נורת אזהרה שלישית מהבהבת] .

לקחתי אותה לאיזה בר נחמד באיזור גשר מעריב וגיליתי שהבחורה מגיעה מעדה שמחתנת את הנערות כבר בגיל 17 [עד עכשיו די זרמתי גם עם העובדה שהיא רחבה כמו מיני מינור וגבוהה כמו ונדורה].

אבל ברגע שהבנתי שיש לה אחים גרוזינים והיא לא ממש חכמה החלטתי לנסות לנפנף אותה בעדינות ,אבל מה לעשות הבחורה לא מבינה רמזים קלים:

בהתחלה אמרתי לה שאני מחפש מערכת יחסים רצינית ,אני כבר חושב על ילדים ובית ואני קולט שהיא מתחילה להגיד לי שהיא בכיוון של בית ומשפחה גם ומאוד מחפשת חתן [המנורת אזהרה כבר נשרפה משימוש יתר :x ]

אז שיניתי כיוון ב180 מעלות ואמרתי לה שאני לא מחפש משהו רציני ,רק להתפרק לאחר מערכת יחסים רצינית של כמה שנים ולא מתאים לי כרגע,

אז הבחורה\ גורילה אומרת לי "כן גם אני רוצה קצת להנות ,ומחפשת סטוצים"

כל הדם מהפנים ירד לי לרגליים וריסנתי את הדחף הקדמון שלי לברוח, סימנתי למלצרית שאני רוצה חשבון, ליוויתי את הבחורה הביתה ואז היא אומרת לי תעצור פה בצד ליד השובר גלים, יש כאן חוף נטוש ,

כאן כבר לא חשבתי ,הכנסתי לשני והגעתי אליה לרחוב יותר מהר מאמבולנס טיפול נמרץ עם אחד שעוד שניה מחזיר ציוד לאלוהים.

אמרתי לה יפה תודה על ערב נעים והיא מרוב עצבים שלא זרמתי איתה הוציאה את הסיגריות שלה מהתא כפפות שלי וטרקה אותו כל כך חזק שפשוט תלשה את המכסה של התא כפפות והוא נשאר לה ביד. :help_sos: :help_sos: :help_sos:

 

איך שהיא יצאה מהרכב נתתי גז הביתה והתקלחתי שעות מתחת למים החמים לנסות לקרצף כל זכר למה שקרה [ואת האמת הרגשתי די מחולל :oops: ]

 

אני מאמין שמי שקנה פיג'ו 405 ידנית עם תא כפפות שבור וסדק מפוצל בדשבורד בחיים לא תיאר לעצמו שמדובר בדייט כושל עם בחורה שיכולה לקמט אותך [ולא במובן החיובי].

 

אם תרצה יש עוד לא מעט סיפורי זוועה שקרו לי בשנות ה 80 המאוחרות.

טוב שם טוב משמן טוב

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אהבתי את הסיפור של יוסי במיוחד:lol:

 

מה שאני יכול לתרום לדיון הזה מהניסיון הדל מאד שלי בתחום (וכנראה רובכם כבר מכירים את זה) - בנות באתרי הכרויות שמראות רק תמונות פנים שלהן הן 90% בעלות רוחב לא קונבנציונלי, ולא משנה כמה הפנים שבתמונה יפות.

 

שלא תטעו, אני לא שופט אך ורק עפ"י מראה, מה שגם אני לא דוגמן שרירי ורזה במיוחד, אבל יש מקרים שזה כבר נחשב לסטיה, שרק משוגעים לדבר ירצו להיכנס לזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אז השיחה התחילה להתדרדר לזה שאבא שלה לא מבסוט מזה שהיא למדה פסיכולוגיה קוגניטיבית ואת שני התארים שלה היא לא עשתה בטכניון, אז הוא מתעקש שאחרי שהיא תסיים את התואר השני, שתלך ללמוד רפואה, כי זה "מקצוע אמיתי".

זו הייתה חפירה מאוד עמוקה ומאוד מעיקה בשבילי, במיוחד כשהיא אמרה שמה שהיא מחפשת בבן זוג זה "מישהו להגיע אליו כל לילה ולבכות על הכתף שלו.

 

:-D .Daddy issues. Nice

 

התגעגעתי לסיפורים שלך פרנקוס, המשך כך.

פורסם

יוסי אתה פשוט ספר\סרט\טרילוגיה מבוזבזים....

 

אבל תדע לך שיש קטע עם ה"מתוסבכות" האלה, הן לרוב מאוד "מפנקות" במיטה כך שלכל חסרון יש יתרון.

 

:)

 

דייטים גרועים לא היו לי, כנראה תודות לעובדה שתמיד נמנעתי מבליינדייטים, אבל בהחלט עם השנים היו כמה שהתחילו ו\או הסתיימו בצורה משעשעת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מכיר את הסיפור של הבחורות הבכיניות, לפני החברה הנוכחית שאני איתה (3 שנים) יצאתי עם מישהי עם המון תסביכים בחיים ונואשות ואמרתי שיש לי מספיק שמחת חיים והגיון בריא בביל שניים אבל אחרי תקופה שבה ניסיתי וניסיתי הגעתי למסקנה שהיא זקוקה לפסיכולוג ולא לבן זוג ושכל השיחות שלי וההחדרת מוטיבציה בכלל לא עזרו! היום גם אם לא תהיה לי חברה ולא משנה כמה הבחורה יפה אני לא אתקרב לאחת כזאת.

 

עשיתה בשכל!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...