Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן ולא

שים לב שכל סאב הוא 2 סלילים!

סאב 1 הוא כן יפעיל לך

זה זבל המגבר הזה אפילו אין עליו מפרט!

ובטוח שהוא לא ירד ל2 אום

אבל אם אתה רוצה להפעיל את שתיהם אז תחבר סאב 1 במקביל ו1 בטור

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

1.כל סאב הוא סליל אחד לא שתיים.

2.את החברות האלו לא מכיר לא רוצה סתם להביע דיעה.

3.כעקרון המגבר הוא שתי ערוצים אבל לא רשום אם הוא 1200RMS או PEAK צריך לבדוק את העניין......ואיך הוא מחלק את הכוח גם כן צריך לבדוק.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

sub למה לכתוב סתם?

חברה שלא שמעת עליה אתה סתם שולל?

אם היית קורא קצת בפורומים בחו"ל היית מגלה שma audio חברה ברמה!

היה פה דיון לא מזמן על אודיובאן ואמרו שהיא סתם חברה וטעו בגדול לדעתי.

זאת גם חברה ברמה גבוהה שנמכרת הרבה בחו"ל.

(לדעתי יש לה מוצרים מדהימים!)

8)
פורסם
sub למה לכתוב סתם?

חברה שלא שמעת עליה אתה סתם שולל?

אם היית קורא קצת בפורומים בחו"ל היית מגלה שma audio חברה ברמה!

היה פה דיון לא מזמן על אודיובאן ואמרו שהיא סתם חברה וטעו בגדול לדעתי.

זאת גם חברה ברמה גבוהה שנמכרת הרבה בחו"ל.

(לדעתי יש לה מוצרים מדהימים!)

 

אם הייתה חברה ברמה כמו שאתה אומר לפחות מפרט היו נותנים אפילו לא רשום אם זה 1200 PEAK או RMS

בכל אופן אני לא מכיר את החברה ולא שמעתי עלייה רבות אולי פה ושם בארץ!

צודקים זה סליל 1 אבל שימו לב בתמונה יש 2 :wink:

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

יש שני אחים ערבים בארה"ב שיש בבעלותם שני תאגידים שתחתם מיוצרות המון חברות. מתוך CARSOUND:

 

Sameer Abdo=Anaba, Naser=Audiobahn

Anaba group consists of mobile authority, thump visonik ,MA Audio, Ultra linear, Opti-view and Clif Designs for the record his brother owns the parent company the manufacturers Audiobahn, Digital Audio, Swiss Audio,& Alaphasonik

פורסם

כל מי שטען ש MA AUDIO זו חברה כמו לאנזר טועה ובגדול...

 

MA AUDIO היא אחת החברות הכי מפורסמות בארה"ב וגם נחשבת לאחת היותר טובות בפלח השוק שלה... שזה ברמה של JL AUDIO לדוגמא...

 

הנה המפרט של כל המגברים שלהם... רק שתראו באיזה רמה זה...

 

כמו כן גם AUDIOBAHN... באמת חברה מצויינת!! אם את מביא סאבים כאלה תגיד לי אני מוכן לשלם לך על דמי הובלה + פיצוי כספי :)

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

×
×
  • תוכן חדש...