Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי השבוע מאזדה לנטיס 323 שנת 2001.

רציתי לדעת בבקשה מה גודל הרמקולים בדלתות? הבנתי שזה 5X7 תקנו אותי אם אני טועה.

ראיתי בפורום שאנשים המליצו לשים רמקולים 6.5 כאשר זה כרוך בהוספת טבעות עץ.

השאלה שלי היא למה צריך לעשות את זה? האם זה מסובך? מפריע לחלונות?

בנוסף רציתי לדעת האם ניתן לשים ברכב קומפוננט ומה מומלץ בטווח של 400-500₪?

האם בדגם הספציפי בשנתון הזה של הלנטיס יש מגש מאחורה לרמקולים? או שזה בדלתות?

מצטער על כמות השאלות אני קצת חדש בתחום.. אשמח לקבל תשובה

 

תודה, דודו.

פורסם

המידה מקדימה היא 5X7, ויש מגש מאחורה.

בתקציב הזה יש מורל טמפו 5X7, אבל אם תוכל למתוח עוד את התקציב תוכל לקנות הרץ אנרג'י 5X7.

The rest of us... l

really are suckers. l

 

פורסם
אפשרי גם להרכיב טבעות עץ ולהגדיל את המידה ל6.5

בתקציב הנ"ל המורל טמפו הכי מומלצים.

 

קודם כל תודה לכולם על התשובות.. כמה זה בא לידי ביטוי ההגדלה של המידה ל6.5? האם אקבל איכות סאונד טובה גם מהמורל טמפו 5X7? ואיזה רמקולים מומלץ לשים מאחורה במגש?

×
×
  • תוכן חדש...