Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע יש לי שני זוגות רמקולים בדלתות אחורה וקדימה,אין מגש ברכב הזה.הרמקולים מקוריים ומחוברים לרדיו דיסק ישן של פיוניר בלי אפשרויות חיבור(אין אפילו MP3).

 

אני רוצה להחליף את המערכת כולל רדיו דיסק(הכוונה להחליף זוג רמקולים או שני זוגת רמקולים+רדיו דיסק)

 

פשוט אני לא יודע מה לעשות אם להחליף את כל הרמקולים או רק זוג אחד.

 

התקציב להחלפת כל המערכת הוא בערך 1000 שקל לרמקולים+רדיו דיסק

 

אני חשבתי על מוראל טמפו מקדימה+קלריון cz200 בתור רדיו דיסק ולהשאיר את המקוריים בדלתות מאחורה. וכשיהיה יותר תקציב להוסיף עוד רמקולים 5X7 רגילים איכותיים.

 

המידות של הרמקולים מקדימה יש מקום לטוויטרים בקורות ומידה 6.5 ומאחורה 5X7.

פורסם

1.יש לי עוד כמה שאלות-האם יש חלופה אחרת לקלריון או שהוא הכי איכותי למחיר שלו?

 

2.האם שאני יתקין את הסט שלי יהיה מספיק באס?

 

3.כמה אמורה לעלות התקנה של הרדיו דיסק+קומפוננט במידה ויש בניות.

 

4.לפי מה שהבנתי לקלריון הUSB מגיע בחוט כזה שאני צריך להעביר דרך התא כפפות,זה נכון?

פורסם

בתור התחלה, מה שהצעת זה לדעתי גם מה שהרוב יציעו לך.

תרכוש סט של מורל טמפו, ורדיו CZ500 שהוא ספינת הדגל של הפורום במחירים של עד 1000 ש"ח. משם תוכל להתקדם במקום "ליפול".

 

עריכה:

רק עכשיו ראיתי את הודעתך השניה.

1. כמו שאמרתי, הHU הזה הוא המומלץ ביותר בפורום.

2. מספיק באס זה די משהו אישי שרק אתה תוכל לקבוע. לדעתי הטמפו לא נותן באס מספק. אבל כמו שאמרתי, זו דיעה אישית (למרות שהוופר של הטמפו ידוע בתור ופר שלא מספק מספיק "קיקים")

3.לדעתי לא יותר מ150 ש"ח. אפילו באיזור ה100. אם אתה יכול להגיע למפגש צפון או למפגש הבא שקרוב לביתף, אני בטוח שיהיו מספיק חברה שישמחו לעזור לך ותהקין את זה גם בחינם.

4.כן. זה נכון. צריך להעביר כבל, אבל לא חייב דרך תא הכפפות.

פורסם
1.יש לי עוד כמה שאלות-האם יש חלופה אחרת לקלריון או שהוא הכי איכותי למחיר שלו?

 

2.האם שאני יתקין את הסט שלי יהיה מספיק באס?

 

3.כמה אמורה לעלות התקנה של הרדיו דיסק+קומפוננט במידה ויש בניות.

 

4.לפי מה שהבנתי לקלריון הUSB מגיע בחוט כזה שאני צריך להעביר דרך התא כפפות,זה נכון?

 

1.עד 1000 שקל הקלריון הכי איכותי

2.יהיה באס. יהיה עוד יותר אם תשקיע במגבר

3.זה משתנה ממתקין למתקין

4.אפשר להעביר את הכבל איפה שבא לך. הכי נוח והכי אסתטי זה בתא ככפות.

A3

K04 Inside

פורסם
בתור התחלה, מה שהצעת זה לדעתי גם מה שהרוב יציעו לך.

תרכוש סט של מורל טמפו, ורדיו CZ500 שהוא ספינת הדגל של הפורום במחירים של עד 1000 ש"ח. משם תוכל להתקדם במקום "ליפול".

 

עריכה:

רק עכשיו ראיתי את הודעתך השניה.

1. כמו שאמרתי, הHU הזה הוא המומלץ ביותר בפורום.

2. מספיק באס זה די משהו אישי שרק אתה תוכל לקבוע. לדעתי הטמפו לא נותן באס מספק. אבל כמו שאמרתי, זו דיעה אישית (למרות שהוופר של הטמפו ידוע בתור ופר שלא מספק מספיק "קיקים")

3.לדעתי לא יותר מ150 ש"ח. אפילו באיזור ה100. אם אתה יכול להגיע למפגש צפון או למפגש הבא שקרוב לביתף, אני בטוח שיהיו מספיק חברה שישמחו לעזור לך ותהקין את זה גם בחינם.

4.כן. זה נכון. צריך להעביר כבל, אבל לא חייב דרך תא הכפפות.

 

1.עד 1000 שקל הקלריון הכי איכותי

2.יהיה באס. יהיה עוד יותר אם תשקיע במגבר

3.זה משתנה ממתקין למתקין

4.אפשר להעביר את הכבל איפה שבא לך. הכי נוח והכי אסתטי זה בתא ככפות.

 

דבר ראשון תודה,דבר שני התקציב שלי לא מאפר את ה500 אלא רק את ה200 ולפי קריאות שעשיתי אין הבדלים בסאונד אלא רק באיבזור(ל200 אין בלוטוס).בתקציב שלי יש עוד רדיו דיסקים שיגיעו לאיכות של הקלריון 200?

פורסם

אז רק לסיכום הסט שהבאתי יתן לי את התוצאה הכי טובה שיכולה להיות בתקציב הזה?

 

ובתקציב מועט יותר(800) אפשר להביא רדיו דיסק נורמאלי ורמקולים ואיכות תהיה הרבה פחות טובה?

פורסם
אז רק לסיכום הסט שהבאתי יתן לי את התוצאה הכי טובה שיכולה להיות בתקציב הזה?

 

ובתקציב מועט יותר(800) אפשר להביא רדיו דיסק נורמאלי ורמקולים ואיכות תהיה הרבה פחות טובה?

 

הקפצה

פורסם
אז רק לסיכום הסט שהבאתי יתן לי את התוצאה הכי טובה שיכולה להיות בתקציב הזה?

 

ובתקציב מועט יותר(800) אפשר להביא רדיו דיסק נורמאלי ורמקולים ואיכות תהיה הרבה פחות טובה?

הקפצה

×
×
  • תוכן חדש...