Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חברים, 1 לספטמבר!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איי איי, אני נזכר בימים של הביה"ס במיוחד את שנת הלימודים של י'ב, שהייתה הכי טובה שיש!!!

היום לקחתי את אחי הקטן לביה"ס, וראיתי את כל התלמידים הולכים ברגש ובלהט ללימודים.

עושה חשק לחזור!!

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפרופו אחד בספט' - עוד מישהו מרגיש שבחופש הזה נתנו לנו מנוחה ולא הציפו אותנו ביותר מדי שאלות על צב-ים גודש עם נייטרו?

או שאולי המנהלים עשו הרבה שעות נוספות?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

גם בתפוז לא הרגישו הפעם מועקה גדולה של ילדים בחופש.

אני חושב שהם עברו לפייס ופורומים זה כזה פאסה לזקנים :p

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אולי בפורום פחות הרגשנו אותם אבל השריטות על שתי הדלתות... השריטות... :cry:

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

עושה חשק לחזור!!

 

 

ממש לא.

 

בבית הספר היסודי אמרו לי שכשאגיע לתיכון אתגעגע ליסודי וזה לא קרה, בתיכון אמרו לי אותו דבר על הצבא וגם זה לא קרה, בצבא אמרו לי אותו הדבר על האוניברסיטה וברור שגם זה לא קרה. מיותר לציין שגם בעבודה אני ממש לא מתגעגע לטכניון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא יודע מה אתכם, אבל אני נפעם מהעובדה ששנת הלימודים אשכרה מתחילה באחד בספטמבר, בלי שביתות או עיצומים.

 

נ.ב. אלעד - הקישור לגלריה שלך לא עובד.

פורסם
איי איי, אני נזכר בימים של הביה"ס במיוחד את שנת הלימודים של י'ב, שהייתה הכי טובה שיש!!!

היום לקחתי את אחי הקטן לביה"ס, וראיתי את כל התלמידים הולכים ברגש ובלהט ללימודים.

עושה חשק לחזור!!

 

לא בא לי לחזור לשום מקום שבו אומרים לי מה לעשות ואי אפשר לעזוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני בטוח שהכי מאושרים זה ההורים לילדים שסבלו חודשיים.. חג שמח להורים! :-D

 

בתור תלמיד בביה"ס אף פעם לא חיכיתי ל-1 לספטמבר ותמיד נפלה עליי מועקה גדולה ב-31 לאוגוסט, התאריך הכי מבאס בשנה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

גם כהורה לא מתגעגע לתחילת שנת הלימודים. עד שיש לי זמן איכות עם הבנות בערבים למה שאסבול מזה?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
תקופת ביה"ס בכלל והתיכון בפרט היתה התקופה של החיים שלי. עכשיו אני מוכן לחזור אליה.

 

גם אני חוזר עכשיו לתיכון , איזה כיף היה !!

כמה שסבלתי ביסודי , ככה נהנתי בתיכון ....

 

לא יודע מה אתכם, אבל אני נפעם מהעובדה ששנת הלימודים אשכרה מתחילה באחד בספטמבר, בלי שביתות או עיצומים.

 

נ.ב. אלעד - הקישור לגלריה שלך לא עובד.

 

+1 , פשוט פלא !

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
לא בא לי לחזור לשום מקום שבו אומרים לי מה לעשות ואי אפשר לעזוב.

 

מי אמר שאתה חייב לשעות משהו?

ותמיד אפשר לעזוב.

 

אלא אם אתה מאותם תלמידים. :roll:


×
×
  • תוכן חדש...