Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב חדש (קיה פורטה). המערכת סאונד היא מקורית של הרכב:

6 רמקולים - שניים בדלתות הקדמיות (גודל "6.5), שניים בדלתות האחוריות (גודל "6.5), שני טוויטרים בדלתות הקדמיות.

רדיו דיסק מקורי.

 

אני רוצה לשים רמקולים מורל טמפו קומפוננט (ראיתי שהם מומלצים פה בפורום) ומתלבט אם להחליף רק את הקדמיים או גם את האחוריים.

עשיתי ניסוי קטן וכיוונתי את המערכת ככה שכל הסאונד יהיה רק בקדמיים וראיתי שבאמת יש פחות "עומק" לצליל אבל השאלה אם אני ממש ארגיש הבדל משמעותי ברמקולים האחוריים בין מה שיש היום (נשמע סבבה לגמרי - אני לא אודיופיל....) לבין המורל.

מה דעתכם?

אגב -אין לי כוונה לא היום ולא בעתיד להחליף את הרדיו דיסק או להוסיף מגבר או סאב.

פורסם

קשה מאוד לענות על השאלה שלך כי אף אחד לא יכול לדעת מה הציפיות שלך. יצא לי כמה פעמים לשמוע את המערכת בקיה פורט, ולהגיד לך את האמת לא יודע כמה 4 מורל טמפו ללא מגבר יישפרו.

פורסם
קשה מאוד לענות על השאלה שלך כי אף אחד לא יכול לדעת מה הציפיות שלך. יצא לי כמה פעמים לשמוע את המערכת בקיה פורט, ולהגיד לך את האמת לא יודע כמה 4 מורל טמפו ללא מגבר יישפרו.

 

אז מה שאתה בעצם אומר זה שאם אני לא אוסיף מגבר אז לא יהיה הבדל גדול בסאונד?

אני מסכים שהמערכת (המקורית) לא רעה בכלל, אבל אני לא יודע איזה רמקולים הגיעו עם הרכב וזה אמנם רכב חדש אבל זה בכל זאת קיה ולא איזה מרצדס אז אני בספק אם הרמקולים שמגיעים עם הרכב הם איכותיים באותה רמה או ברמה קרובה למורל טמפו - או שאני טועה לגמרי והמורל טמפו הם לא כאלה איכותיים....?

פורסם

אחי אני לא מבין אותך.

אתה מרוצה מאיך ששומעים כרגע ברכב? אם כן אז למה אתה רוצה להחליף?

מה זה זה לא מרצדס? אתה רוצה? סבבה. לא מרוצה? תחליף

פורסם

בוקר טוב

ברוב המקרים שבהם אנשים הוציאו רכב חדש מהחברה ובאו במטרה לשפר סאונד הם לא ממש ידעו איך להסביר זאת ואיך לשים את האצבע על הגורם שחסר באוזן ובצליל הסופי

אני מדבר על ח"ברה קצת יותר מבוגרים מגילאי 18-25 וח"ברה שהם לא מצהירים על עצמם כאודיופיילים ושתחומי התדרים והמספרים והנתונים המספריים לא מעניינים אותם

מה שעיניין אותם זה בעיקר חוסר עומק וחוסר משווע בנמוכים

זה נובע מכך שככל שהזמן עובר דלתות הרכב נבנות טוב יותר והרמקולים (בדרך כלל, להוציא מכוניות זולות כגון אלטו וספארק וכ"ו) מספקים את הצורך הראשוני בסאונד ברכב (מבחינת גבוהים ומיד) במיוחד כשברוב הרכבים מגיע סט קומפוננט מקדימה

לכן החסך הזה, לפחות מניסיוני הדי רחב ברכבי מנהלים (פלוס מינוס) נפתר בצורה מבריקה ומדהימה בתוצאה על ידי הוספת סאב

אבל סאב איכותי שיודע לתת את הבום ברכות וניתן לשלבו יחד עם הסטים המקוריים של הרכב

כמובן שיהיו כאלה שיחזרו וירצו לשדרג את הרמקולים, שזה לכשעצמו מבורך ומוזמן

אבל כפיתרון ראשון אני ממליץ לפי מיטב הבנתי את דבריך בהרכבת סאב ברכב

אני יודע שיש לך מערכת מקורית לכן אני אמליץ על סאב מאוד ספציפי שיודע להתחבר על המערכת המקורית שלך ללא צורך בהנחתה ובייצור חוט פקודה או רימוט, אפילו ללא צורך בפירוק המכשיר הקדמי

להמלצה יותר ספציפית אתה מוזמן לפנות בהודעה פרטית או בכל דרך שתחפוץ

בהצלחה ותתחדש על הרכב

דרור

פורסם
אחי אני לא מבין אותך.

אתה מרוצה מאיך ששומעים כרגע ברכב? אם כן אז למה אתה רוצה להחליף?

מה זה זה לא מרצדס? אתה רוצה? סבבה. לא מרוצה? תחליף

 

זה לא כזה פשוט כמו שאתה אומר. זה כמו שיהיה לך משהו ותהיה מרוצה ממנו אבל זה בגלל שאתה לא יודע שיש משהו אחר והוא הרבה יותר טוב. עד שלא מכירים לא יודעים. ברכב הקודם שלי הייתי מרוצה מהמערכת עד ששדרגתי והחלפתי את כולה ופתאום גיליתי עולם חדש לגמרי ורמה אחרת של סאונד.

אז ברור שאם אני אשים מערכת של 20,000 ש"ח - אז יהיה לי סאונד אחר ואני ארגיש בהבדל.

השאלה שלי אם יהיה הבדל בשדרוג של הרמקולים בין שני רמקולים לארבע רמקולים.

פורסם
בוקר טוב

ברוב המקרים שבהם אנשים הוציאו רכב חדש מהחברה ובאו במטרה לשפר סאונד הם לא ממש ידעו איך להסביר זאת ואיך לשים את האצבע על הגורם שחסר באוזן ובצליל הסופי

אני מדבר על ח"ברה קצת יותר מבוגרים מגילאי 18-25 וח"ברה שהם לא מצהירים על עצמם כאודיופיילים ושתחומי התדרים והמספרים והנתונים המספריים לא מעניינים אותם

מה שעיניין אותם זה בעיקר חוסר עומק וחוסר משווע בנמוכים

זה נובע מכך שככל שהזמן עובר דלתות הרכב נבנות טוב יותר והרמקולים (בדרך כלל, להוציא מכוניות זולות כגון אלטו וספארק וכ"ו) מספקים את הצורך הראשוני בסאונד ברכב (מבחינת גבוהים ומיד) במיוחד כשברוב הרכבים מגיע סט קומפוננט מקדימה

לכן החסך הזה, לפחות מניסיוני הדי רחב ברכבי מנהלים (פלוס מינוס) נפתר בצורה מבריקה ומדהימה בתוצאה על ידי הוספת סאב

אבל סאב איכותי שיודע לתת את הבום ברכות וניתן לשלבו יחד עם הסטים המקוריים של הרכב

כמובן שיהיו כאלה שיחזרו וירצו לשדרג את הרמקולים, שזה לכשעצמו מבורך ומוזמן

אבל כפיתרון ראשון אני ממליץ לפי מיטב הבנתי את דבריך בהרכבת סאב ברכב

אני יודע שיש לך מערכת מקורית לכן אני אמליץ על סאב מאוד ספציפי שיודע להתחבר על המערכת המקורית שלך ללא צורך בהנחתה ובייצור חוט פקודה או רימוט, אפילו ללא צורך בפירוק המכשיר הקדמי

להמלצה יותר ספציפית אתה מוזמן לפנות בהודעה פרטית או בכל דרך שתחפוץ

בהצלחה ותתחדש על הרכב

דרור

 

תודה על ההסבר והתשובה המורחבת אבל כמו שכתבתי אני לא מחפש להוסיף אביזרים כמו סאב או מגבר, בינתיים מתלבט רק בנושא הרמקולים. אולי בעתיד זה יהיה רלוונטי אבל בטח לא עכשיו.

×
×
  • תוכן חדש...