Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

לאחר ששמעתי את המורל ההיבריד ולא אהבתי את מה ששמעתי

הלכתי לחנות נוספת על מנת לשמוע את המורל דוטר והוא היה נשמע יותר סביר למרות עלותו הנמוכה יותר..

יש לי אופציה להביא את הסט של האינפיניטי ב700 ש"ח האם המחיר משתלמם?

מה האיכות של הסט?

אני דיי פוחד מעוצמתו של הטויטר הבנתי שהוא דיי חזק!

מה אתם אומרים בכללי על הסט?

מומלץ משהו אחר עד סכום של 1100 ש"ח?

תודה מראש

יוסי

פורסם

בוקר טוב

אשתדל לא להגיב על הניסיון שלך עם הסט הקודם (אני בהחלט יכול להזדהות איתך אבל מעדיף לא להכנס לזה פה)

מה שכן אם הטעם שלך במוסיקה הביא אותך לנסות סטים מהמותג שהזכרת אז אני לא חושב שתתחבר למוצר בסגנון ה אינפיניטי שהוא יותר עוצמתי בגבוהים ופחות מעודן בנמוכים למרות שהוא יעבוד טוב גם עם מגבר לא חזק במיוחד (יכול גם להיות שפה שורש הבעיה שלך)

אבל בלי שום קשר אני בהחלט חושב ויודע שישנם המון אופציות מדהימות בתקציבים של 1000 ש"ח פלוס

מציע לך להמשיך שופינג אתה עשוי להיות מופתע

בהצלחה

דרור

פורסם

היה לי את הסט המדובר בשברולט מאליבו 2006

 

הטוויטר שלו באמת חזק, אם אתה אוהב רוק וטראנסים אתה הולך להינות מהסט הזה הוא הוגבר אצלי עם GTO1004 וסאב JL12W1 בתיבה אטומה

 

הסט היה אצלי קרוב לשנה וממש נהניתי מהסט סט חזק אישית אני אהבתי אותו כמובן שהיו אנשים ששמעו ולא אהבו

 

כרגע המערכת שלי עם אותו המגבר ואותו הסאב והדוטק אוביישן מותקנים לי ברכב ( הפעם בפורד מונדיאו 2008 ) גם שומעים טוב מאוד אבל כשזה נוגע לרוק ( לינקין פארק 3DG אוונגד7פולד ) האינטפיניטי לא רואה את הדוטק למרות שהוא גם מנגן אותו יפה

 

לגבי המחיר בזמנו אני קניתי אותו במחיר של 750 שקלים

 

לדעתי תחפש אצל מי לשמוע את הסט אני אישית אהבתי את הסט בסה"כ

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

המון תודה לכולם!

היום התקנתי את הסט והוא נשמע פצצה!

מה גם שהוא נשמע פיזוג בסיטרואן כנראה מבנה הדלתות והאיטום יותר טוב מהרכב שהיה לי!

שוב תודה

×
×
  • תוכן חדש...