Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקרון I35 עולה 120-124 אלף ש"ח

סיויק 5 דלתות אחרי ההנחות של היבואן - 131 אלף ש"ח

 

איזה רכב עדיף?

בנוסף אשמח לקבל המלצה גם על כל רכב אחר בטווח מחירים הזה אם הוא עדיף לדעתכם.

 

תודה!

פורסם

בעיקרון בסוכנות הרכב בדגם סופרים עולה 128 אלף שקלים "על הכביש" עם מיגון, אגרת רישוי, חיישני רוורס ומרימי שמשות. מהדגם המפואר אין רכבים עד לאיזור אוקטובר - נובמבר אלא אם יהיו ביטולים נקודתיים, כל זה נכון ליום ראשון.

מהדגם הבסיסי יש מלאי ברוב הצבעים ו-"על הכביש" מחירו 124 אלף שקלים.

הרכב פחות מרשים מהצפוי, המרווח מאחור לא מרגיש שייך לנתון בסיס גלגלים של 270 ס"מ והריפוד בדגם הבסיסי לא מאוד נעים. דווקא פתחי האוורור שספגו תלונות ממוקמים בסדר ואיכות ההרכבה עושה רושם טוב, תא המטען גדול וגם האיבזור למרות חוסר בפרטים קטנים כמו מראות מתקפלות ומתג חיצוני לפתיחת תא המטען.

למרות החסרונות הקטנים אני השארתי פרטים לקבלת הצעה מהטרייד אין של כלמוביל ואני מקווה שיהיו ביטולים למרות שלא אכפת לי לחכות. על הדגם הבסיסי חבל ללכת משום שההפרש לא משמעותי ביחס למה שמקבלים.

הסיויק נמכרת במחירי סוף עונה משום שהדגם החדש שלה כבר הוצג בארצות הברית ואגב הוא יותר מתיחת פנים (לא מוצלחת לדעתי) ולא דגם חדש. אם האספקה מיידית ותקבל גם איבזור במתנה "על הדרך" אולי העיסקה בהונדה תשתלם, תקבל רכב יותר מרווח במושב האחורי ועל הנייר בעל מנוע חזק יותר. החסרונות הן תנוחת ישיבה מעט נמוכה, זויות גלגול גדולות (רוב הלקוחות לא ישימו לב) ותא נוסעים מעט רועש.

 

בהצלחה.

פורסם

שלום.

ה I35 רכב מצוין לפי מה שנראה כעת, אולם קח בחשבון שתוך זמן קצר יהיו כאלה בכמויות..

הסיוויק 5 דלתות עדיין נחשבת מיוחדת ומושכת מבטים. כמו כן המנוע 1.8 שלה חזק יותר מהיונדאי.

לטעמי, אם נותנים הנחה מכובדת, עדיף הונדה, שגם שומרת על הערך שלה באופן מרשים ביותר כמשומשת.

בהצלחה

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

זו שנת הדגם האחרונה של ההונדה והראשונה של היונדאי.

להונדה 4 כוכבי בטיחות , ליונדאי 5.

להונדה גיר 5 הילוכים ליונדאי 6.

בדרך כלל דגם מוחלף מאבד מערכו ,פרט למקרים בו הדגם המוחלף פחות מוצלח מהיוצא (לדוגמא: יאריס וקורולה).

הונדה שמרה על ערכה במשך שנים, בשנה וחצי האחרונות היבואן מוכר את ההונדה במחרי מבצע, למרות כל המבצעים מכירות הונדה במגמת ירידה.

אגב הסיוויק 5 דלתות נמכרה בשנת 2008 ב-170K ש"ח.

 

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

לטעמי,

 

למרות ההחלפה הצפויה של הסיוויק האצ'בק בשנה הבאה, הדגם היוצא הוא אחד הרכבים היפים

 

והמרשימים בסגמנט המשפחתיות. מנסיון עם סיוויק 4 דלתות, שילוב הגיר-מנוע מצויין ויחידת ההנעה מרגישה זריזה במיוחד.

 

מנגד עומדת ה- I35 , דגם חדש "מהתנור", שהבקורות מאד מייטיבות עימו.

 

בבחירה של כל אחת מהאופציות לא תיהיה "נפילה" ולכן עליך לבחור על פי דרישותך מהרכב.

 

אם ברצונך רכב ייחודי יותר ומושך מבטים- הייתי בוחר בסיוויק 5 דלתות.

 

אם אתה מחפש רכב חדיש יותר, בעל ציון 5 כוכבי בטיחות, מאובזר היטב ולא איכפת לך לראות אלפי נהגים נוספים בליסינג הנוהגים בו- זו הבחירה עבורך.

 

בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

רכשתי לפני חודש את הסיויק 4 דלתות.

ראיתי את התמונות והמפרט של הדגם החדש של הסיויק ולדעתי הדגם הנוכחי יותר מרשים.

אישית לא אהבתי את הסיויק 5 דלתות.

יתרונות:

-חזק

-זריז

-מרווח

-גימור איכותי

-שקט

-מזגן מעולה

-מרכז כובד נמוך וזוית גלגוקטנה יחסית

 

חסרונות:

-בולמים קשים יחסית המשפיעים לרעה על מרחק הבלימה ומכניסים את הABS לפעולה בגלל שהגלגל לא "נצמד" לכביש.

פורסם

אגב הסיוויק 5 דלתות נמכרה בשנת 2008 ב-170K ש"ח.

 

זה רק מצביע עד כמה חמדן קרטל יבואני הרכב בארץ, לא שום דבר אחר.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

צודק, בגלל זה משרד התחבורע שהוא שותף במאפיה התלבש עכשיו על כל מי שיש לו רכב ביבוא אישי,

ועל החברות של היבוא האישי, זה פוגע בכיס של היבואנים,

 

 

לעניינינו, I35 ניראת אפרורית וליסינגית מידי, לעומתה הסיוויק 5 דלתות ניראת הרבה יותר בעלת אופי נוכחות וטון,

ולטעמי גם הרבה יותר איכותית (הונדה כאמור)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

×
×
  • תוכן חדש...