Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז שוב יום הולדת לאשתי [מה לעשות זה קורה כל שנה].

ושוב נגמרו לי הרעיונות החדשים.

ספא - לא בא בחשבון הגב תפוס כרגע ובטיפול רפואי + כירופרקט.

מסעדה - מה עוד פעם ? די נמאס.

סופ"ש בצימר - אין בייביסיטר הסבתא וסבא בחו"ל.

 

יש למישהו רעיון נחמד ?

 

חשבתי על לקחת אותה לים עם שמיכה וזהו פה נגמרו לי הרעיונות אפילו איזה אוכל כדאי להביא לפיקניק המאולתר.

בבקשה יש מישהו שיכול לעזור ? :wink:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

ממליץ על טיול לפארק אוטופיה. אפשר להעביר שם חצי יום בכיף.

אח"כ אפשר לעשות מצנחי רחיפה (יש בנתניה מקום לא רע).

 

עוד אופציה מעניינת (שעוד לא יצא לי לבדוק): כדור פורח.

אם אתם יותר "אקסטרימיים", ממליץ בחום על צניחה חופשית. כיף עילאי :-)

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

תחכה שהקטנצ'יק ילך לישון.

תן לה נייר מודפס בפונט יפה.

בנייר תרשום את כל היתרונות שלך.

כשהיא תסיים לקרוא,תגיד לה שאתה המתנה הטובה ביותר שאשה יכולה לקבל.

תקיימו יחסים לאור 20 נרות ומוסיקה של ארוס רמזוטי.

כשתסיימו תוציא מהמקפיא 2 מגנומים שקנית מראש.

יאללה לישון,מחר יום חדש.

תהנו.

:lol:

פורסם

תודה אבל אישתי ואקסטרים לא ממש נכנסים באותו המשפט.

היא לא יכולה לראות אותי נוהג בלי לצרוח ,גם עלי וגם על הדרך ממש כמו פה :

http://jalopnik.com/5821178/watch-freaked-out-mom-get-tossed-around-track-by-corvette+driving-son

 

אז רחיפה,כדור פורח, קרטינג יורד מהפרק.

 

חשבתי לעשות לה משהו בהפתעה מחר בערב [יום ההולדת מחר] ,כבר סגרתי עם הבייביסיטרית על תשע ומשהו בערב,

עכשיו נשאר לי רק לחשוב מה יכול לקרות בזמן הזה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אני לא יודע מה איתך אבל אחרי כמעט שני עשורים שאנחנו ביחד כבר כל הקטע של "תראי כמה אני שווה" לא ממש גורם לנו להזיל דמעה, אם כבר אנחנו מסתלבטים אחד על השני בקטע מצחיק ולא פוגע והגדולה זה גם לצחוק על עצמך [אבל הכל ברוח טובה].

 

נ.ב. מגנום תמיד יש במקרר ומוזיקה וסקס לא באים בחשבון [הגב כבר אמרתי במצב טיפולי ?]

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

למי תפוס הגב, לך או לה?

אם לך, אני דווקא ממליץ על משהו שלי היה נראה מאוד סתמי, אבל שאשתי הזמינה לנו אותו

מאוד נהניתי. יום כיף במקום שנקרא ספא מעל כולם במלון קרלטון ת"א: http://www.carlton.co.il/RHotel.aspx?CatType=Facilities&CatID=38

אוכלים ארוחת בוקר, יש בריכה חמודה שיושבת על גג המלון, ורואים את כל הנוף מסביב, וגם הרבה יותר נעים

כי על הגג יש קצת רוח. אח"כ עושים מסאז', שבמקרה שלכם רק היא תעשה, ואז אחה"צ אתם יכולים ללכת למסעדה

בת"א, וגם להנות ממחיר של עסקית ולא להישחט

פורסם

הגב תפוס לה ,

היא מטופלת בשבועיים האחרונים בצורה אינטנסיבית אז מהספא אני לא ממש בטוח אם היא תהנה או לא [אבל אני בהחלט אשמור את הרעיון לאיזה יום כיף עתידי כי נשמע רעיון טוב].

בגלל המצב חשבתי על משהו קצר ,בשעות הערב/לילה אחרי שהילדים ישנים.

אז סרט לא ממש נראה לי שנלך לראות כי זה לא ממש לחגוג לה את היום הולדת.

מסעדה וארוחות - חרשנו כבר את הנושא הזה לא מזמן ביום נישואין וגם לי די נמאס [למרות שאני מאוד אוהב לאכול].

 

בינתיים הרעיון שהכי נראה לי זה לקחת אותה לאיזה חוף ים בשעות הערב המאוחרות [בכיוון הרצליה].

להוציא שמיכה מהבגאז', להביא משהו לנשנש [פה אין לי מושג מה].

איזה קאווה או בירה בקטנה, ולשבת בפאנן בחוף ,[אגב משהו יודע אם מותר להבעיר אש בחוף ?]

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
אני לא יודע מה איתך אבל אחרי כמעט שני עשורים שאנחנו ביחד כבר כל הקטע של "תראי כמה אני שווה" לא ממש גורם לנו להזיל דמעה, אם כבר אנחנו מסתלבטים אחד על השני בקטע מצחיק ולא פוגע והגדולה זה גם לצחוק על עצמך [אבל הכל ברוח טובה].

 

נ.ב. מגנום תמיד יש במקרר ומוזיקה וסקס לא באים בחשבון [הגב כבר אמרתי במצב טיפולי ?]

 

א.זה היה בקטע הומוריסטי.

ב.במקום לרשום את המעלות שלך,תמיד אפשר לרשום משהו יפה עליה,זה תמיד גורם להם להיתרגש,לכל בחורה בכל זמן נתון ובכל גיל.

ג.גב טיפולי,גב לא טיפולי,לא מבין מה הקשר לסקס? :lol:

ד.אם אתם הולכים למסעדה,תקנה איזה אביזר מין(אם אתם בקטע כן),תעטוף אותו יפה ותן לה אותו בזמן הארוחה,צחוקים בין שניכם שאף אחד אחר לא יבין זה בטוח יגרום.

ה.פרחים בבוקר זה תמיד +,במיוחד למקום העבודה.

פורסם

משהו שהיא עושה בכל יום הולדת שלי [וגם של הילדות] בבוקר מוקדם היא קמה ומנפחת בלונים ומפזרת בסלון.

נראה לי שבגלל שהיא קמה מוקדם יותר ממני אני אנפח לה היום בלילה בלונים ואפזר בסלון [עם שלטים כמובן].

 

ועדיין אני רוצה לצאת איתה למקום לא יומרני משהו בקטנה שיראה לה שעדיין אכפת לי [בסה"כ מה אנחנו רוצים ? כמה מחוות קטנות שיראו שאיכפת לנו אחד מהשני והשקענו מעט זמן להראות את זה.]

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
....

עוד אופציה מעניינת (שעוד לא יצא לי לבדוק): כדור פורח....

 

תודה אבל אישתי ואקסטרים לא ממש נכנסים באותו המשפט.

.....

אז רחיפה,כדור פורח, קרטינג יורד מהפרק....

 

כדור פורח ממש אבל ממש לא אקסטרים, נהפוך הוא שלווה ועוד שלווה.

אבל כאמור אתה מכיר את האופי של אשתך, אבל למען אחרים שאולי פעם יעשו חיפוש ויתקלו בשרשור הזה.

מצטרף להמלצה של Mr_Shankly, אתה לא יכול לתאר לך את התלהבות וההפתעה כאשר מגיעים לאתר ההמראה ורואים את הכדור פורח.

פורסם
תקיימו יחסים לאור 20 נרות ומוסיקה של ארוס רמזוטי.

כשתסיימו תוציא מהמקפיא 2 מגנומים שקנית מראש.

יאללה לישון,מחר יום חדש.

תהנו.

:lol:

 

אלוהים אדירים, אפשר לחטוף סכרת נעורים מכ"כ הרבה מתוק ודביק , תזמין נערת ליווי שתגשים את הפנטזיות של שניכם וסגור עניין! :wink:

 

בגלל המצב חשבתי על משהו קצר ,בשעות הערב/לילה אחרי שהילדים ישנים.

 

סקס?

 

רציני, אני ואישתי החלטנו שאנחנו מוותרים מראש על מתנת יום הולדת אחת לשני (שבמקרה רחוקים 4 ימים אחד מהשני) ובמקום שכל אחד יכנס לחרדות ובסוף יוציא איזה סכום כסף לא מבוטל על משהוא שבקושי קולע למטרה, בתקציב משוער משוטף (כ 3K ש"ח) אנחנו עושים איזה משהוא מגניב לשניינו.

 

שנה שעברה זה היה 3 לילות במלון אגמים,

שנה לפניו זה היה שידרוג נחמד למערכת ברכב (שנינו חובבי מוזיקה),

שנה לפני זה חופשה בוורנה (בנוסף לחופשה השנתית),

 

אתה כבר מבין את העקרון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כן מבין,

וגם אצלנו לא תמיד אנחנו קונים מתנות אחד לשני לדוגמא שנה אחת שידרגנו לה את הפלאפון למכשיר מתקדם יותר וההפתעה היתה בעצם המתנה.

בד"כ אנחנו הולכים למסעדה או ספא .

השנה די נמאס אז החלטתי לגוון.

מה גם שכל המחאות החברתיות האחרות גורמות לך לפקוח עיניים ולהחליט שעכשיו זה לא זמן טוב לזרוק עוד 400 ש"ח על מסאג' \הופעה ועוד כי גם ככה אתה במינוס.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
אלוהים אדירים, אפשר לחטוף סכרת נעורים מכ"כ הרבה מתוק ודביק , תזמין נערת ליווי שתגשים את הפנטזיות של שניכם וסגור עניין! :wink:

 

 

 

סקס?

 

רציני, אני ואישתי החלטנו שאנחנו מוותרים מראש על מתנת יום הולדת אחת לשני (שבמקרה רחוקים 4 ימים אחד מהשני) ובמקום שכל אחד יכנס לחרדות ובסוף יוציא איזה סכום כסף לא מבוטל על משהוא שבקושי קולע למטרה, בתקציב משוער משוטף (כ 3K ש"ח) אנחנו עושים איזה משהוא מגניב לשניינו.

 

שנה שעברה זה היה 3 לילות במלון אגמים,

שנה לפניו זה היה שידרוג נחמד למערכת ברכב (שנינו חובבי מוזיקה),

שנה לפני זה חופשה בוורנה (בנוסף לחופשה השנתית),

 

אתה כבר מבין את העקרון.

אתה לא מבין ציניות הא..:lol:

כבר עברתי את הנקודה של הדבק בחיי הנישואים.

פורסם

יש לשניכם אפשרות לקחת יום חופש מהעבודה?

 

אם כן, אפשר לעבור בטיב טעם על הבוקר, לקנות לחמניות טריות, גבינות/פסטרמות/חומוס (מה שאתם אוהבים) ואיזה בקבוק יין טוב, לנסוע לאיזה מקום ירוק ונחמד (יש מלא כאלה באזור השרון, רובם ריקים בשעות האלה) ולעשות פיקניק. אח"כ אפשר לזרום לכיוון המרינה בהרצליה, נמל ת"א, נמל יפו וכד' ולשבת שם על קפה שעה-שעתיים, להנות מהנוף. אחרי זה להמשיך למסעדה איכותית, לא חסר כאלה גם בשרון וגם בת"א, ואז לחזור הביתה בדיוק לפני שהפקקים מתחילים. את כל זה כמובן אפשר לעשות גם ביחד עם הילד/ה.

 

שם המשחק הוא שבירת שגרה, דרך פשוטה ולא יקרה לעשות את היום הזה מיוחד.

 

לשיקולכם, השנה או בשנים הבאות...

פורסם

תארגן לה חופש ממך ומהילדים :)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...