Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו הצלחתי להפעיל את התאים האפורים ולמצוא פתרון בעזרתה של חברה טובה.

 

אני אקח אותה לחוף הים ואארגן פיקניק מאולתר עם גבינות,בירות ,מתוקים ולקינוח עוגת גבינה מדהימה.

 

אשתי אוהבת גבינה .

 

התכנון לקנות ליד העבודה מהסופר גבינות שמנת, בירות, כמה בגטים,

ואז לנסוע לכיוון בית קפה שמכין עוגות גבינה מדהימות ולקנות אחת.

 

בלילה ברגע שהבייבי סיטר תגיע לשלוף אותה מהבית ולקחת אותה לאיזה חוף ים בשקט עם נרות ונטו אני והיא.

 

פשוט ,זול וזמן איכותי לשנינו.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
זהו הצלחתי להפעיל את התאים האפורים ולמצוא פתרון בעזרתה של חברה טובה.

 

וואלה? אישה נתנה לך כמעט את אותו רעיון שאני כתבתי עליו... כלומר, הצלחתי להיכנס למוד המחשבה שלהן! WIN! :-D

 

עכשיו אני אגיד עוד משהו שישמע קצת גיי: זהירות עם הנרות בים, שהרוח לא תכבה אותן. אתה יכול להשתמש בנרות

האלה שבאים בכוס זכוכית, כמו ששמים במסעדות.

 

יאללה, מזל"ט ושיהיה בהצלחה. :mm_yeah:

פורסם

לחילופין, אם אתה נמצא באיזור של איקאה, אפשר להצטייד בעששיות הנחמדות שהם מוכרים. אם אתה הולך על זה עד הסוף, עששית אמיתית, כזאת שצורכת נפט, אומנם תהיה פחות פרקטית אבל ה-ר-ב-ה יותר מגניבה (יש לי פטיש לכאלה)!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

איקאה לא ממש ,אני אהיה בסביבות השרון.

לגבי נירות השגתי אחד בכוס והשני בשאיפה שלא יכבה.

אם אמצע עוד כמה בסופר אז אני אקנה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
ולקחת אותה לאיזה חוף ים בשקט עם נרות ונטו אני והיא..

 

מי זה ונטו? אתה לא מעדיף להיות איתה לבד?:roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

טוב אז עדכון.

אשתי היתה בשוק ובהפתעה גמורה.

היא טוענת שזו המתנה הכי טובה שהיא קיבלה עד היום.

היה מאוד נחמד.

ישבנו שנינו לאור נרות על החוף עם בירות צוננות,

כמה גבינות ,לחם טרי.

ודיברנו כמה שעות בלי לחץ, בלי ילדים שצריך לדאוג להם.

נטו אנחנו שקט והים. :-)

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

את האמת לאור הרכיבים האיכותיים שהושקעו ההפקה לא עלתה פחות מאשר בילוי זוגי במסעדה,

עדיין ההפתעה והאווירה השונה היו מה שעשו את ההבדל.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
מי זה ונטו? אתה לא מעדיף להיות איתה לבד?:roll:

 

זה לא החבר של יד הנפץ?

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

×
×
  • תוכן חדש...