Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין פולו 1.2 TSI ל איביזה 1.2 TSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי ספק שהבחירה פה היא קשה מאוד, אני קורא את כל התגובות, וחושב עם עצמי , ואני עדיין לא מצליח להגיע להחלטה...

מצד אחד הפינוק וספורטיביות של האיביזה, ומצד שני האיכות והשמירת ערך של הפולו.

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הצעה שלי, תבדוק מחירונים ישנים ותראה מהי ירידת הערך של כ"א מהן, לדעתי אתה תופתע באופן מנוגד לדברים שנכתבו כאן.

לגביי עיצוב וכאלה, ענין של טעם אישי, אני חושב שהסיאט יפה יותר, הפולו נראית אותה פולו ישנה עם עידכוני עיצוב אם תשים לב היטב.

לגביי איכות - הפולו טובה יותר, לגביי אבזור - הסיאט.

אם תגיע באחד מימיי המכירות של סיאט, תוכל לקבל את הסיאט במחיר נמוך בהרבה מזה של הפולו.

אגב - קראתי באיזשהו מבחן דרכים, שדווקא נוחות הנסיעה ויכולת השיכוך של הסיאט היא הטובה מבין השלוש (בהתייחס לדגם ספורט בהשוואה לסקודה פביה ופולו TSI)

בכ"א, בהצלחה.

פורסם

הרכב הוא אותו רכב, אותו מנוע, אותו גיר, אותו בודי ואותה התנהגות, תלך למה שמושך אותך יותר,

 

כמו שאמר קודמי, תחשוב גל על עת המכירה, לוי יצחק לא מרחם על אף אחד,

אך יש רכבים שפחות ניזוקים מבחינת שוווי,

 

בגדול לך עם הלב, עוד יותר בגדול - לך עם הראש

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

שטויות אחי לך להרצליה לסיאט שם

אני הוצאתי משם את האיביזה ב113 אלף על הכביש פלוס אגרות פלוס מסך טאץ' רמת גימור ספורט עם מצלמת רוורס גם

מבחינת מנועים הפולו הפאביה והאיביזה אותו דבר מבחינת איבזור ופוזה האיביזה לוקחת ובגדול


×
×
  • תוכן חדש...