Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה.....פירקתי את הדלת וגיליתי שהבעלים הקודמים אוהב להרוס......

או בקיצור אין כיסוי פלסטיק כי הוא הסיר אותו .....

דבר שני הכיסוי של הדלת עצמה יש לה ברגי לחץ ומרוב שכנראה הוא הוציא והחזיר הוא שבר את רובם איפה ניתן להשיג כאילו?(בגללם הדלת רועדת ולא תפוסה טוב...)

בקיצור פירקתי ולא ידעתי מה לעשות...אין גישה בכלל הרי החלון עצמו וכל המנגנון נמצא בתוך הדלת ואי אפשר לפרק אותה! מה עושים?

מוציאים את החלון ואת כל המנגנון מהיציאה של החלון???זה קשה!!!

אגב לא מצאתי שום חלק שבור אם סיבה לרעש או לקירטוע הזה...אני חושב שפשוט יש קצת חול על הגולות..

תודה!

נ.ב אם עוד אנשים רואים אתם גם מוזמנים לענות.....

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

בנוגע לחלונות שעולים לאט תנסה ספריי סיליקון לפני שתחליף ואם לא עוזר אז מיפרוק יעלה לך בערך 150 שח למנוע

לגבי המתג שמוריד ולא מרים את החלון תחליף מתג אם זה מתג בודד זה יעלה לך בין 50 ל 100 שח

לגבי הכפתור שיורד יותר מדי למטה זה שפתחת את הדלת לא ידים אותו אתה צריך להרים את מוט הנעילה

לגביי הלוח שעונים יש קיטים מוכנים שאתה יכול לקנות או שאתה יול לפרק את הלוח לצבוע אותו ולהרכיב לדים במקום המנורות הקיימות

לגבי הרעידות של האוטו תבדוק את תושבות הגיר שלך ואם הם תקינים תבדוק גם את ה מנוע צעדים של האוטו לפני שתחליף לתושבות מנוע מקוריות

×
×
  • תוכן חדש...