Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה בכותרת. יש במחשב הרכב של ה- GTI מד טמפ' שמן, אבל בספר הרכב לא מצאתי אינדיקציה למה צריכה להיות הטמפרטורה הנורמאלית, למשל. שמתי לב, למשל, שבנסיעה מחיפה היום בשעות הצהריים, הטמפ' היתה בסביבות 103, אבל סוף עליה, למשל, היא 108.

אשמח למידע.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לפי הרכב שלי וGTI דור 6 אחרות, הטמפרטורות שכנראה תתקל בהן הן באזור ה98-114 כשהמנוע כבר חם.

 

זה מושפע בעיקר מעומס הנהיגה, נסיעה במהירות גבוהה לאורך זמן מעלה את הטמפרטורה, תאוצות חזקות ובלימות סטייל נהיגת מסלול וכו'...

 

בכל אופן אין מה לדאוג, המחשב דואג לשמור את המנוע בטווח והשמן עצמו יכול להגיע גם לאזור ה200 מעלות ולהיות בסדר (לפי המפרט).

פורסם

טמפרטורת השמן מושפעת מהותית מההספק שנדרש מנוע נתון להפיק, ככל שתדרוש הספק גבוהה יותר למשך זמן ממושך יותר טמפרטורת השמן תעלה, לרוב תנוע בין 90 ל- 130 מעלות.

 

תקינות ויעילות מערכת הקירור תשפיע גם על טמפרטורת השמן אך הנ"ל בשוליים.

 

בקיצור תחזיק את הדוושה בצמידות לרצפה למשך 5 דקות (עומס גבוהה על המנוע) ותראה שהטמפרטורה תתקרב ל- 120 - 125 מעלות בלי בעיה.

 

סע בדרכים טובות :-D

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

באלפא 159 הטמ'פ היא תמיד על 98 מעלות לפי השעון וגם בנסיעה רגילה וגם באגרסיבית היא לא זזה,

מה גם שלוקח לשמן זמן רב יחסית של נסיעה בשביל להגיע לטמ'פ עבודה, לעומת טמ'פ נוזל הקירור שלוקח לו דקה עד שניים להגיע.

פורסם

mayrun,

בעלי GTI נוהגים לקפוץ לסניף מקדונלדס הקרוב לביתם על מנת לאסוף את השמן שסיים את חייו בטיגון צי'פס.

 

ובנימה רצינית, באיזה שמן אתה חושב שמשתמשים בGTI חדשה? :)

 

האם מדובר על האלפא 159 הגודשת(1.8T)?

בכל אופן, יכולות להיות סיבות שונות ובכל זאת קשה לי להאמין שהטמפ' לא תעלה מעל 98 מעלות בנהיגה חזקה - אלא אם המנוע "רגיש" והמחשב שומר עליו. :)

פורסם

גם אני לא מבין איך יכול להיות שנוזל כלשהו במנוע לא משנה את מעלותיו, אלא אם 98 זה בצעם טווח גמיש, כמו מרכז סקלת טמפ׳ מים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
mayrun,

בעלי GTI נוהגים לקפוץ לסניף מקדונלדס הקרוב לביתם על מנת לאסוף את השמן שסיים את חייו בטיגון צי'פס.

 

ובנימה רצינית, באיזה שמן אתה חושב שמשתמשים בGTI חדשה? :)

 

כמובן שסינטטי מלא, הכוונה שלי הייתה שלשמן סינטטי לוקח הרבה יותר זמן להגיע לטמפ' עבודה.

 

 

גם אני לא מבין איך יכול להיות שנוזל כלשהו במנוע לא משנה את מעלותיו, אלא אם 98 זה בצעם טווח גמיש, כמו מרכז סקלת טמפ׳ מים.

 

משנה ועוד איך, כתלות במאמץ ובטמרפטורה חיצונית.

×
×
  • תוכן חדש...