Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום.

בהמשך לפוסט הקודם שלי (http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=387053), החלטתי לתרגם עוד כתבה אשר יכולה לעניין אותכם.

 

 

"SKODA - מה צופן העתיד"

 

חברת SKODA תציג מגוון חדש ורחב של דגמים בשנים הקרובות. הדגמים כוללים את הצגתם של קבריאולט, סדאן בתקציב מוגבל ואף קרוסאובר משפחתי. (כתבה בחסות Auto Motor und Sport).

דגם הכי מעניין לשוק הרוסי הינו "סדאן בתקציב מוגבל", זאת אומרת משפחתית זולה ונגישה מבחינת הקנייה. על דגם הנל מדברים כמה שנים טובות וככל הנראה הוא יהיה מבוסס על פלטפורמה של אוקטביה דור 1, אשר נקרא גם ברוסיה OCTAVIA TOUR. עדיין לא ידוע מה מהווה מחיר הנמוך של הדגם החדש, כיוון שגם אוקטביה דור 1 אינה רכב מפואר או מאובזר במיוחד, אבל הדגם החדש צריך לתת תחרות ל Renault Logan אשר מתחרה בדיוק על אותו פלח השוק.

במשך שנים 2011-2012 יוצג דגם חדש של אוקטביה אשר יהיה מבוסס על פלטפורמה של גולף 7 והיא תארח גרסאות טורבו בלבד! של מנועי בנזין ודיזל. הצ'כים מציינים שדגם חדש של אוקטביה יהיה מפואר יותר מקודמו ואף יהווה רף גבוה מאוד עבור הגולף החדשה.

SKODA תציג גם דגם אשר יתחרה ב Volkswagen Touran, המיניוואן החדש יהיה גדול יותר במימידיו. כמו כן SKODA תציג דגם חדש היקרא CITY אשר יהיה קטן יותר מ FABIA המוכרת. זהו יהיה רכב עירוני חדש.

בנוסף SKODA מתכננת לייצר YETI MAXI אשר יהיה ארוך יותר מYETI הרגיל. תהיה אופציה של 7 מקומות ישיבה.

ולבסוף SKODA מכוון לייצר קבריאו אשר מבוססת על FABIA. עדיין לא ידוע על החלטה הסופית בנושא.

 

כתבה: http://auto.mail.ru/article.html?id=32287

 

SKODA_Yeti_Maxi_big.jpg

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם

מכונית בתקציב נמוך? למה שלא יחזרו לייצר את הפייבוריט :)

 

כוונות לחוד ומציאות לחוד, אסור לתת לדוברים של חברות רכב להתראיין כי אז הם מכניסים הרבה רעיונות לראש שלנו, לאו דווקא סקודה אלא כל יצרן עושה את אותו הדבר, אני זוכר ידיעות שקראתי בגיל 10 ואני עדיין מחכה שישיקו את הרכבים הללו.

אבל מי יודע :)

haters will hate

פורסם

כל הבשורות המדוברות קיימות ורצות בעיתונות הרכב הגרמנית והצ'יכית מזה חודשים - ובקרוב הדגמים יופיעו, זה אחר זה.

 

הפליסיה תחזור לשקודה כרכב ביניים - בין הפאביה לאוקטביה - אשר יתחרה בדאצ'ה לוגאן, קיה ריו, יונדאי I25 ודומיהן. המחיר יהיה זול משל הפאביה (לפחות כך הצהירו בכירי שקודה) ואין מידע קונקרטי לגבי המנועים, אבל ידוע כי התיבות יהיו ידנית ו-DSG7.

הרכב יבוסס על פלטפורמה מאורכת של פאביה או אוקטביה דור קודם. בסיס הגלגלים שלה יהיה גדול משל הפאביה ובכך היא צפויה להיות מרווחת ממנה, וכמובן בעלת תא מטען גדול משמעותית (משל האצ'בק).

 

הרומסטר MK2 תחדול מלהיות מוטציה / עוף מוזר ותהפוך לגרסה מיניוואנית של שקודה לטוראן.

מעבר לעובדה כי היא תבוסס על הטוראן הדור הבא - אין פרטים נוספים.

 

הפאביה MK3 תמשך להתבסס על פלטפורמת ה-P24 (של ה-MK1) וכמובן תקבל הארכה משמעותית בכל המימדים, בעיקר בבסיס הגלגלים - הצפוי להיות להתקרב משמעותית למימדי בסיס הגלגלים של האוקטביה / גולף הקיימים.

המנועים יהיו מבוססי TSI כמובן (כנראה תצטרך גרסת ביניים חדשה - 1.4TSI125) - יחד עם תיבות ידנית ו-DSG7. גרסת ה-vRS תקבל מנוע 1.6TSI חדש המספק 185 כ"ס ואליו ישודכו תיבה ידנית (תודה לאל!) או DSG. בנוסף, תוצג גם גרסה קרבית יותר - VRS R עם מנוע 1.6TSI ו-220 כ"ס - שכנראה ישודך אך ורק לתיבה ידנית.

העיצוב אמור לקבל שינוי מורגש ביחס לדור היוצא / דור קיים, וישמור על אופציית הגג לבן / כסוף ושחור.

 

הפאביה MK2 FL תקבל גרסת קבריו ביצור מוגבל. כנראה הדרך החדשה של שקודה להגיד שלום לדור היוצא - מעט לפני שהדור החדש יכנס לפס היצור.

 

היטי תעבור מתיחת פנים קלה ותקבל גרסת MAXI בעלת 7 מושבים, תוספת של 30 ס"מ לאורך ועוד כמה ס"מ לבסיס הגלגלים.

חשוב לציין שיוצג MK2 - יחד עם הפאביה MK3 - לקראת סוף 2012 / תחילת 2013.

 

ה-CITY תהיה התאומה של ה-UP מבית פולקסווגן (ועוד אחות לבית סיאט שלא ברור שמה). היא תקבל מנוע 1.0TSI חדש (שיבנה במלאדה בולסלאב - ע"י שקודה - בדומה למנוע 1.2TSI המוכר ולמנועי ה-1.4TDI) בעל הספק של כ-85 כ"ס וישודך לתיבה ידנית. לא ברור האם יקבל DSG, ויש לי ספק רב. הזמן יעשה את שלו ונדע זאת סופית.

 

וזהו, בערך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

גרסת הפוטושופ לפאביה סדאן נראית מזעזע, לא נראה לי גם שיש לה ממש סיכוי בארץ מול מתחרה אגרסיבי כמו הI25.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
תקבל מנוע 1.0TSI חדש (שיבנה במלאדה בולסלאב - ע"י שקודה - בדומה למנוע 1.2TSI המוכר ולמנועי ה-1.4TDI) בעל הספק של כ-85 כ"ס וישודך לתיבה ידנית.

 

אז זה בעצם עושה את המנוע 1.2 TSI המוחלש מיותר. ביצועים דומים, אבל כנראה יהיה יותר חסכוני. יש מצב שישדכו אותו גם לפאביה הבאה? עשוי להוזיל את מחירה ולהפוך לתחרותית יותר בשוק מיני/סופר-מיני החדש.

×
×
  • תוכן חדש...