Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום מחפש המלצות לרכישת רכב לצורך גרירת קראוון במשקל של 1250 ק"ג

מחפש ג'יפ/טנדר בטווח מחירים של 60,000 ש"ח בערך

תודה רבה

חיים

פורסם

בעיקרון החוק אומר שלרכב מותר לסחוב עד חצי ממשקלו,

ככה שאתה צריך לחפש ג'יפ במשקל 2500 ומעלה,

העיקר לא איסוזו טרופר (המנוע של 3.0 דיזל לא 3.1 דיזל) רכב בעייתי ברמות מטורפות (מחליפים ראשי מנוע יותר מטיימינגים).

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

לא יודע על איזה חוק אתה מדבר, בלנד קרוזר כתוב ברישיון שניתן לגרור 2 טון (עגלה עם ברקס כמובן) והוא לא שוקל 4 טון.

 

במחיר הזה למשהו אמין שיתמודד עם כזה משקל זאת בעיה. בכל מקרה אל תתקרב לטרופר וגם פג'רו "קינג" בעייתי (מתלים קורסים, דורש החלפה אם לא נעשתה). טנדר דאבל ג'נט בהחלט אופציה טובה אם אתה בעל עסק ורישיון מתאים.

פורסם

גם אם הטנדר לבדו לא מחייב ג', עם הנגרר הוא יהיה מעל 4 ט. תבדוק טוב, לדעתי אם אתה רוצה לגרור 1250 ק"ג בכל מקרה תצטרך ג' ואז כבר שווה ללכת על בהמה אמריקאית.

פורסם

שלום

 

אני עם היילקס ורשום ברישיון משקל מותר לגרירה 1250 ק"ג.

אומנם העגלה שלי מותרת עד 1500 ק"ג. אבל אסור לי מעל 1250 ק"ג בגלל ההגבלה על האוטו.

 

לא מבין מאיפה המידע שלכם שצריך ג'.

 

אגב כל עגלה מעל 750 ק"ג, צריכה בלמים.

 

פלג_

פורסם

ערב רב

כל התשובות נמצאות בקובץ המצורף

ובתרגום חופשי

כל רכב מסחרי, או שטח. שברשיונו מופיע תאריך עליה לכביש מעל 04/08

מורשה לגרור לפי הוראות יצרן, בהתאם לרשיון הנהיגה של הנוהג.

כלומר אם לצורך הדוגמה נקח לנד קרוזר 2008 וברשיון יופיע שהרכב ראשי לגרור משקל של 2000 ק"ג

עם בלמים, כדי לגרור נגרר כזה צריך רשיון ג'.

רשיון ב' יאפשר גרירה של עד 1500 ק"ג

לגבי רכבים מתחת ל 4/2008 המשקל הכולל של הרכב מחולק ל 1.92

כלומר, התשובה לשאלת פותח השרשור היא

סיטרואן ג'מפי 2005-2007 שמשקלו הכולל 2505 ק"ג

יורשה לגרור קרוואן שמשקלו 1250 ק"ג.

ישנה הגבלה בתקנה החדשה המשקל המינימלי שמאפשר גרירה לפי הוראות יצרן הוא 2200 ק"ג

ושוב דוגמא: פולקסווגן קאדי שנת 2009 שמשקלו הכולל 2290 ק"ג

מורשה לגרור 1500 ק"ג, יותר מגאמפי שנת 2007 שמשקלו הכולל 2505 ק"ג

אבסורדי אבל זה מה יש.

 

שאו ברכה

KosherGriraN1M1.pdf

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

ובכן מאז עשיתי קצת חושבים ולבסוף החלטתי לקנות קראוון במשקל של עד 750 ק"ג

בהתחשב בנתון החדש - יש המלצות לפרייבטים / טנדרים שיוכלו לעמוד בנטל?

 

היום יש לי פיג'ו 206 2001 (מנוע 1600) ואני מעוניין לקנות רכב יד שניה עם מנוע חזק יותר להחליף את הפיג'ו בשביל לגרור את הקראוון, מאחר ואת רוב הכסף שהיה לי השקעתי בקראוון אין לי הרבה כסף להוסיף בשביל רכב אחר, אני מחפש רכב בסביבות ה 40,000 ש"ח עם מנוע 2000, ורצוי שיהיה טיפה מוגבה מהקרקע ביחס למשפחתיות, חשבתי לקנות טנדר עם מנוע 1900/2000 אשמח לקבל רעיונות עצות אני לא רוצה לקנות ג'יפ גדול וכבד.

 

מנסיונכם טנדרון פורד/סיטרואן חזק מספיק בשביל לגרור משקל שכזה?

 

תודה מראש

 

חיים

פורסם

אתה יכול לקנות איזה טויוטה היילקס מהישנות או D-MAX

יש הרבה רכבים שיכולים לגרור אבל אני לא בטוח שאז המהירות שלך תיהיה מאד גבוהה

פורסם

ממליץ על איסוזו איפון ידני 4*4 מודלים

2001-2003

מנוע 3.1 טורבו דיזל

טווח מחירים של 30-45 גורר מעולה צריכת סולר ריק- 1/8 עד 1/10

עמוס 1/6 עד 1/8

אם מצאת אחד שמור שלא נסע יותר מ250 אלף אז משתלם ועדיף ללא וו גרירה כך שאתה יודע שלא עבד קשה מידי.

כמובן שאחזקה יותר יקרה מטנדרון אך עם סחיבה מעולה ותמורה של שנקל לכל שקל

שים לב שרק 4*4 הוא מוגבה עם צמיגים יותר גדולים ולכן בעל כושר גרירה יותר גבוה מטנדר רגיל

חשוב מאוד לבדוק הסטוריית טיפולים ובדיקה מדוקדקת לפני קניה שיכולה להבדיל אותך מגרוטאה לרכב מעולה.

יש לנו אחד מודל 2002 בשנתיים האחרונות 5000 ש"ח טיפולים ותיקונים

יש לנו אחד מודל 2003 בחצי שנה האחרונה 14000 ש"ח טיפולים ותיקונים

זה ההבדל בין אוטו שמור לגרוטאה

35 שניהם גוררים עגלת חץ שני סרנים של מעצ קבוע משמרות לילה + בוקר משמרות בחודש

מגיעים למשקל כולל של כשלוש טון עם ציוד צבע שילט ותמרורים ועדיין נוסעים כמו שצריך אחרי כמעט עשר שנים

וקילומטראג של 400-450 אלף

פורסם

בהנחה שאולי בכל זאת אני אקנה את הקראוון במשקל של עד 1250 ק"ג, מלבד טנדר - יש עוד רכבים טובים?

האם טנדר קצר יותר בסגנון סיטראון ג'מפי, חזק מספיק לגרור? למרות שאין לו 4X4 לחלופין מלבד טנדר עם ארגז שאני לא ממש צריך יש עוד רעיונות - לרכב קצת קצר יותר אבל עדיין מפסיק חזק?

ג'יפ כלשהו?

תודה

חיים

×
×
  • תוכן חדש...