Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

מזה כשנתיים אני נוסע על דייהו לאנוס ידנית, שנת 2001, 120,000 ק"מ ,אני יד רביעית (3 הידיים היו במשפחה אחת, והרכב עבר בין בני המשפחה), טסט עד אמצע מאי 2012.

מזה כחודש אני מנסה למכור אותה, ובינתיים ההתעניינות לא רבה.

לפני כשנתיים שילמתי כמעט מחיר מחירון (הקיזוז ממחיר המחירון בגלל כל מיני ליקויים שהתגלו ברכב, ותוקנו מיד לאחר קניית הרכב).

לרכב יש 2 דפיקות קטנות, שלפי הערכות המוסכים שהלכתי אליהם עלות התיקון אמור להיות בסביבות 600 ש"ח.

יעצו לי לא לתקן את המכות כדי שלא יהיה חשד לתאונה גדולה, חשד לפגיעה בשאסי.

כרגע אני מפרסם בWINWIN וביד2, ו2 מודעות מודפסות על הרכב, שחונה במשך רוב שעות היום במקום עם הרבה תנועה של רכבים ואנשים.

לא בדקתי כמה שווה הרכב בלוי יצחק, אך הוא שווה 14300 לפי מחירון יד2.

עשיתי את כל התיקונים, ולפני כחודשיים וחצי הוחלף ראש מנוע, 2 ציריות, ועוד לא מעט דברים, כך שהרכב במצב מצויין מבחינה מכנית.

אשמח לעצות איך להגדיל את ההתעניינות ברכב, והאם המחיר שאני דורש הגיוני (כמובן שאוריד ממחיר זה את הליקויים שימצאו ברכב וכן את מחיר התיקון של 2 המכות שיש עליו), וכן כל עצה מועילה אחרת.

פורסם

לדייהו לאנוס שוק חלש בכל מקרה ובצירוף חולשה של שוק רכב הכללי תהיה לך בעיה למכור.

 

אני ממליץ לך להבין את מצבך ולנסות לתמחר את הרכב בבמחיר הזדמנות שיקרוץ למאן דהוא. כך גם הייתי מפרסם את הרכב, משמע, רכב במחיר הזדמנותי.

 

בהצלחה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

ואני ממליץ למנהלים, לא לאפשר למוכרים לפרסם מודעות מכירה בפורום הזה, באמתלות מגוחכות של "עזרה במכירה".

"היכולת לצטט, הינה תחליף סביר לחוכמה" (ויליאם סומרסט מוהם)

פורסם

ממש תודה על העזרה אנשים.

כנראה שאני צריך לעדכן את המחיר, אני עדיין חושב שאני יכול למכור ב12.5 או ב13. אני מתבאס לחדש את הביטוח באוגוסט, אבל בכל מקרה עד אז יש לי עוד חודש+, בתקווה שהוא ימכר במחיר נורמלי עד אז.

ד"א, עוד שאלה קטנה, אני יודע שמחירון קובעים לפי העסקאות שנעשות בשוק, לפי מחיר מכירה ממוצע של הרכב, ועוד כל מיני פרמטרים שונים ורלוונטיים שאני לא ממש מכיר אותם, אז אם יש דגם של רכבים שנמכרים בקבוע מתחת למחירון למה לא מעדכנים מחירון כלפי מטה?

פורסם

אין דגם קבוע,זה עניין של הרבה פרמטרים,כמו מצב הרכב,ק"מ,יד.אם הרכב שלך הייתה יד למשל 1,מצב חיצוני טוב,מכני טוב,אפשר היה לתת מחיר קרוב למחירון,אגב רוב אנשים הולכים לפי מחירון לוי יצחק.

תבדוק כמה הוא עולה בלוי יצחק,נגיד 14.000,צריך להוריד כמה אלפים,אתה יד 4,קשה לתת הערכה מדויקת,כי לא רואים את האוטו לפחות מבחינה חיצונית,ופנימית,אך לרכב שלא נחשב למשהו מיוחד קשה לתמחר במחיר מחירון כשאין נתונים שמייחדים אותו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
שלום.

מזה כשנתיים אני נוסע על דייהו לאנוס ידנית, שנת 2001, 120,000 ק"מ ,אני יד רביעית (3 הידיים היו במשפחה אחת, והרכב עבר בין בני המשפחה), טסט עד אמצע מאי 2012.

מזה כחודש אני מנסה למכור אותה, ובינתיים ההתעניינות לא רבה.

לפני כשנתיים שילמתי כמעט מחיר מחירון (הקיזוז ממחיר המחירון בגלל כל מיני ליקויים שהתגלו ברכב, ותוקנו מיד לאחר קניית הרכב).

לרכב יש 2 דפיקות קטנות, שלפי הערכות המוסכים שהלכתי אליהם עלות התיקון אמור להיות בסביבות 600 ש"ח.

יעצו לי לא לתקן את המכות כדי שלא יהיה חשד לתאונה גדולה, חשד לפגיעה בשאסי.

כרגע אני מפרסם בWINWIN וביד2, ו2 מודעות מודפסות על הרכב, שחונה במשך רוב שעות היום במקום עם הרבה תנועה של רכבים ואנשים.

לא בדקתי כמה שווה הרכב בלוי יצחק, אך הוא שווה 14300 לפי מחירון יד2.

עשיתי את כל התיקונים, ולפני כחודשיים וחצי הוחלף ראש מנוע, 2 ציריות, ועוד לא מעט דברים, כך שהרכב במצב מצויין מבחינה מכנית.

אשמח לעצות איך להגדיל את ההתעניינות ברכב, והאם המחיר שאני דורש הגיוני (כמובן שאוריד ממחיר זה את הליקויים שימצאו ברכב וכן את מחיר התיקון של 2 המכות שיש עליו), וכן כל עצה מועילה אחרת.

 

 

אני יכול לאמר לך, שלי היתה דיהו לאנוס 5 דלתות SE שנת 2000, יד ראשונה, 90K ק"מ.

מכרתי אותה תוך 4 ימים מתחילת הפרסום ביד2.

 

עניין של מזל ? אולי. בטח בגלל שהרכב מאוד שמור, עם ק"מ מאוד מאוד נמוך יחסית לשנתון.

היו כאלו שהתקשרו והיו מוכנים לבוא לשים 10K מזומן ולקחת הרכב מיד ללא בדיקה.

לא הסכמתי.

בסופו של דבר מכרתי במחיר שרציתי, אמנם פחות מהמחירון, אבל הייתי מוכן לזה ורציתי למכור מהר ולא למשוך זמן.

פורסם

מכרתי לפני חצי שנה דייהו לאנוס 98 ידנית SE תוך יום אחד בלבד, ב 500 שקל מתחת למחירון.

הקילומטראז' היה נמוך, אבל הצבע די מכוסח.

×
×
  • תוכן חדש...