Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רכב חדש 2011 שנקנה במבצע של סיאט ב90K .

אתמול נכנסה בי סופה צבאית מאחור ויש סיכוי שהשמאי ישבית את הרכב (טוטאל לוס) .

 

מספר שאלות, במידה ויוכרז הרכב כטוטאל לוס והיות והרכב משועבד,

א. מהי השיטה לפיה מוחזר ערך הרכב לי/ולחברה המלווה?

ב. איך תשפיע העובדה שמחירון הרכב גבוה מסכום הרכב ביום הקנייה (בעקבות המבצע) ?

ג. האם קיימת אפשרות לקניית רכב חדש מאותה הסוכנות בהנחה מסויימת עקב הנסיבות?

 

העיקר הבריאות ....

נתנחם במינימום הפסד ....

תודה לעוזרים.

לכי תכיני לי את החליפה של האיומים...!

פורסם

ראשית תברך הגומל

 

שנית המלווה יקבל את גובה הלוואתו ואתה את היתרה.

 

אתה אמור להיות במצב בו תוכל לרכוש רכב זהה , אם המחיר כעת גבוה יותר , אתה זכאי לקבל זאת מחברת הביטוח.

 

האם חברת הביטוח שלך או חברת הביטוח של הרכב שפגע בך ? זו שאלה של עומק הכיס שלך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תודה חברים על המענה המהיר, פשוט ותמציתי.

כמו שזה נראה, השמאי בדק היום, המוסך טען שהנזק גבוה מאוד.

עדיין אין החלטה, אבל הבנתי מאחורי הקלעים שהרכב הולך לכיוון השבתה.

התביעה היא של הביטוח שלי את הצבא... סופה צבאית שנכנסה בי מאחור (כמובן שאני מבוטח צד שלישי), כך שנקווה לחסוך את שאר העלויות (השתתפות עצמית + האחוז הנוסף) ולצאת כמה שפחות מבוזבז מהחוויה

שגם ככה לא נעימה וידידותית .

לכי תכיני לי את החליפה של האיומים...!

פורסם

אגב, מחירון הרכב "משומש" - 103K.

בפועל.... מחיר הרכב המלא + ריביות ופתיחת חשבון הלוואה + ביטוח צד שלישי שהולך לפח + אגרת רישוי = 96K

ככה שהשאיפה להוציא כ-7K מהסיפור לטובת הרכב החדש.

לכי תכיני לי את החליפה של האיומים...!

פורסם

עקב ההפרש במחיר והמבצעים יתכן שחברת הביטוח תעדיף לתת לך רכב חדש (ולא כסף) במקום הרכב שנהרס.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

1. התכנון שלי גם ככה לקנות את אותו הרכב רק עם הTSI אז אם חברת הביטוח מעוניין לעשות זאת בשמחה.

2.זה חדש לי לגבי המקיף שיוחזר, תיאורטית גם אם אני אשם אני אקבל אותו ?

לכי תכיני לי את החליפה של האיומים...!

פורסם

הרכב שלך הושבת (טוטל לוס).

צריך להבדיל בין 2 מקרים:

 

1. אשמתך.

אתה תובע את המקיף של עצמך.

מקבל את מחירון הרכב.

אין השתתפות עצמית (!), ככה זה בטוטל לוס.

מצד שני גם הביטוח המקיף שלך מסתיים כי הוא ביצע את תפקידו. אין החזר.

כשתרצה לבטח רכב אחר, תשלם מקיף מחדש, והפרמיה תהיה גבוהה יותר כי יש לך תביעה.

 

2. אשמת הרכב הצבאי שפגע בך.

אתה תובע את בעל הרכב הפוגע (צה"ל).

מקבל מהם את מחירון הרכב.

את הביטוח המקיף שלך אתה מקפיא, ויכול להעביר אותו לרכב הבא.

אין התייקרות בפרמיות בשנים הבאות כי לא תבעת את הביטוח שלך בכלל.

 

(הערה: את ביטוח החובה ניתן לבטל ביום הורדת הרכב מהכביש בכל מקרה, ולקבל החזר יחסי מלא. יש לציין שסיבת ביטול הביטוח היא שהרכב ירד מהכביש סופית כדי לקבל את ההחזר המלא.)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כרגע הפעלתי(תבעתי את המקיף של עצמי) את הביטוח, מכיוון שהצבא מתנהל אחרת מחברות ביטוח סטנדרטיות (חברת ענבל), במקרה של תביעה הטיפול לעיתים מגיע עד ל90 יום .

 

לכן המקיף הופעל, כאשר במידה והייתי משלם השתתפות עצמית היא הייתה מוחזרת לי בסופו של התהליך. (כפי שהבנתי מימך אני לא משלם אותה).

 

תודה על התשובה המפורטת חבר.

 

בעייה אחרת, כרגע אין במלאי ואין אפילו צפי לאיביזות לבנות חדשות :(

כמו הנוכחית שהלכה לה.

לכי תכיני לי את החליפה של האיומים...!

פורסם

אם אין צפי לרכב החדש שברצונך לרכוש אז מה החוכמה להפעיל את הביטוח שלך ?

 

כך יש לך תביעה בעברך ותשלם פרמיות גבוהות יותר בשנים הבאות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אתה דופק לעצמך את הנחת היעדר התביעות רק בגלל שאתה רוצה לראות כסף תוך 45 יום ולא תוך 90 יום?

למה שתעשה דבר כזה?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...