Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

צריך חוות דעת על שני דגמים של 2011 SUZUKI.

SPLASH או SWIFT מה עדיף?

האם מישהו מכיר יתרונות/חסרונות בולטים שלהם?

תודה רבה

פורסם

סוויפט ללא ספק.

 

רכב מקטגוריה גבוהה יותר, מאובזר יותר, מודרני יותר, גדול ומרווח יותר.

 

מוזר שאתה משווה בינהם, כי יש הבדל גדול במחיר.

 

ספלאש תיהיה (אולי) חסכונית יותר בדלק, בהפרש לא גדול.

 

 

פורסם
סוויפט ללא ספק.

 

רכב מקטגוריה גבוהה יותר, מאובזר יותר, מודרני יותר, גדול ומרווח יותר.

 

מוזר שאתה משווה בינהם, כי יש הבדל גדול במחיר.

 

ספלאש תיהיה (אולי) חסכונית יותר בדלק, בהפרש לא גדול.

 

 

 

בדקתי נתונים באתר החברה:

-אבזור דומה

-לשני הרכבים מראה מודרני

-גודל כמעט אותו דבר(כמה ס"מ בודדים לטובת SWIFT)

-לשניהם מנוע 1.25

-SWIFT אפילו חסכונית יותר ב2%

-ההבדל במחיר 12000

-האם שווה להשקיע סכום כזה כדי לשדרג מSPLASH לSWIFT?

פורסם
בדקתי נתונים באתר החברה:

-אבזור דומה

-לשני הרכבים מראה מודרני

-גודל כמעט אותו דבר(כמה ס"מ בודדים לטובת SWIFT)

-לשניהם מנוע 1.25

-SWIFT אפילו חסכונית יותר ב2%

-ההבדל במחיר 12000

-האם שווה להשקיע סכום כזה כדי לשדרג מSPLASH לSWIFT?

 

ההבדל במחיר רק 12K? לא רואה שום היגיון ללכת על ספלאש.

 

גש לסוכנות הקרובה ותרגיש את הרכבים מקרוב. לטעמי הבדל עצום..

אגב, שקול את הדגם היקר יותר של הסוויפט, האבזור כבר לא יראה לך דומה.

פורסם

הספלאש נראה כמו רכב של הסבתא המשפחתית



 

הסוויפט נראית כמו רכב צעיר ומודרני

 

לפחות ככה אני רואה את זה :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
ההבדל במחיר רק 12K? לא רואה שום היגיון ללכת על ספלאש.

 

ההבדל בין שתי המכוניות בגרסאות הידניות שלהן (וחדשות) עומד על 8K. ההבדל היחידי שראיתי ששווה תוספת תשלום משמעותית הוא הכוכב הנוסף בבטיחות. אני לא חושב ש-20 ליטר נוספים בבגאז' וכניסות AUX/USB שווים כזה סכום לדעתי. פיספסתי הבדל נוסף אולי?

×
×
  • תוכן חדש...