Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, זכיתי במכרז של המדינה בסאב TS-W303C + תיבה איכותית (ככה כתוב, ניראה שיגיע) + מגבר GMX של פיוניר (לא ברור איזה דגם) + טוויטרים פיוניר. כל זה ב 560 שקל + 120 משלוח.

לדעתם זה שווה ?

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שווה מאוד!!!!!!

 

 

בוואלה במכירה פומבית הוא עולה 1000 שקל מחיר התחלתי

 

http://shopping.walla.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1244577

 

:lol::lol::p

 

זה לא 303 בכלל..

303 זה דגם ישן ישן מאד מאד חלש אבל הכי איכותי מכל הפיונירים. לא שווה יותר מ200

המגבר לדעתי זה המגבר בקישור והוא מספיק לסאב. וטוויטרים אם זה אלה אם הקירור שמן אז הם מאד מאד איכותיים אני מת עליהם. אז זה שווה.. הרווחת פה איזה 150 שקל.

פורסם

דווקא ניראה סאב פצצה ושים לב לנצילות שלו 93 !! רוב הסאבים הם 89 או 88

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם
קירור שמן :lol:

 

סתם שטיק שיווקי.

 

חחח כן... אבל ככה כולם קוראים להם וכולם יודעים למה אני מתכוון. אני לא יודע תשם של הדגם. יש להם צליל פצצצה.

פורסם
שווה מאוד!!!!!!

 

 

בוואלה במכירה פומבית הוא עולה 1000 שקל מחיר התחלתי

 

http://shopping.walla.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1244577

 

:lol::lol::p

 

זה לא 303 בכלל..

303 זה דגם ישן ישן מאד מאד חלש אבל הכי איכותי מכל הפיונירים. לא שווה יותר מ200

המגבר לדעתי זה המגבר בקישור והוא מספיק לסאב. וטוויטרים אם זה אלה אם הקירור שמן אז הם מאד מאד איכותיים אני מת עליהם. אז זה שווה.. הרווחת פה איזה 150 שקל.

 

למה 150?

המגבר לבד נמכר ב500 ש"ח.

זכית באחלה עסקה.

8)
פורסם

הסאב הזה נחמד מאוד

נפוץ במרצדסים של ערבים...

(מה שאני ראיתי :shock: )

אבל סאב טוב!!!

תתחדש עסקה לא רעה...

Honda XR250L 1995

Honda Civic coupe 1995

פורסם

שייקה.. 500 שקל באינטרנט

בחנות המגבר הזה יותר זול, הוא עולה 300 בערך.

יש הרבה דברים זולים ברשת אבל המגבר הזה לא אחד מהם.


×
×
  • תוכן חדש...