Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ,

אני לוקח מחרתיים CC לבדיקה .

יש לי מספר חשדות לאוטו מכיוון שרואים שהייתה צביעה מקדימה והפנסים הם חדשים לגמרי מה שמעיד שהייתה תאונה מקדימה.

ומעבר לכך אחרי שביקשתי לראות את הרשיון , הבנתי כי האיש שמוכר הוא סוחר/עושה טובה לחבר . האוטו שייך לאישה שעשתה ייפוי כח לבעלה , והוא חבר של בעלה ויש לו את התעודת זהות שלו.

 

מספר שאלות

1) יש המלצות למכון בדיקה ספציפי?

2) האם אפשר לוותר על מכון בדיקה וללכת למוסך / פחח . כי בתכלס יכול מאוד להיות שמוסך כמו מוסך גבע יוכל לתת חוות דעת הרבה יותר טובה, אך אני לא בטוח אם הם יכולים לעשות זאת כי מבחינה משפטית יש עם זה בעיה נדמה לי .

3) אני חושב שאני יכול לעשות העברת בעלות רק מול מי שעשו לו ייפוי כח , לעומת זאת הבנאדם טוען שאפשר גם מולו כי יש לו את הת"ז של הבחור שעליו עשוי את הייפוי כח.

4) מעבר לזה שהגג נפתח ונסגר , איך אפשר עוד לבדוק אותו?

 

מצטער אם זה נשמע מסובך , גם לי לקח כמה זמן להבין את זה.

PUNTO 16V

206 XS

פורסם
היי ,

אני לוקח מחרתיים CC לבדיקה .

יש לי מספר חשדות לאוטו מכיוון שרואים שהייתה צביעה מקדימה והפנסים הם חדשים לגמרי מה שמעיד שהייתה תאונה מקדימה.

ומעבר לכך אחרי שביקשתי לראות את הרשיון , הבנתי כי האיש שמוכר הוא סוחר/עושה טובה לחבר . האוטו שייך לאישה שעשתה ייפוי כח לבעלה , והוא חבר של בעלה ויש לו את התעודת זהות שלו.

 

מספר שאלות

1) יש המלצות למכון בדיקה ספציפי?

2) האם אפשר לוותר על מכון בדיקה וללכת למוסך / פחח . כי בתכלס יכול מאוד להיות שמוסך כמו מוסך גבע יוכל לתת חוות דעת הרבה יותר טובה, אך אני לא בטוח אם הם יכולים לעשות זאת כי מבחינה משפטית יש עם זה בעיה נדמה לי .

3) אני חושב שאני יכול לעשות העברת בעלות רק מול מי שעשו לו ייפוי כח , לעומת זאת הבנאדם טוען שאפשר גם מולו כי יש לו את הת"ז של הבחור שעליו עשוי את הייפוי כח.

4) מעבר לזה שהגג נפתח ונסגר , איך אפשר עוד לבדוק אותו?

 

מצטער אם זה נשמע מסובך , גם לי לקח כמה זמן להבין את זה.

הסיפור של המוכר מזכיר לי את השיר של משינה - "אז למה לי פוליטיקה עכשיו" - דוד של השכן שלי קיבל את הסמג"ד סיפרה אישתו של בן של אחותי...

לדעתי, אל תיגע. הייתי עובר הלאה.

×
×
  • תוכן חדש...