Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע 6500 דיזל,ב GMC או שברולט-מה היא צריכת הדלק הממוצעת?


אריק איתי
שימו לב! השרשור הזה בן 3727 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן גם לי נראה שע'פ הקריטוריונים של הצירוקי,אפשר דווקא להיסתדר אם הבנזין(8\1)..ואין צורך בדיזל פה..

מה שאהבתי,זה שהבודי דווקא בינוני,כמו הג'ימי הקטנה שהיתה לי פעם..הבינוניות הזאת נותנת גמישות בשטח.

קצת פה ושם שיפורים בקטנה..אני לא יכנס לבולמי זעזועים ראנצ'וים,והגבהות מיוחדות...נראה לי מוט פיתול ,ואולי עיקום

העלים מאחורה..(יש עלים?!)..צמיגים טובים,ואולי נעילות..בקיצור נראה לי שזה הרכב שאני יחפש,ואז נראה מה יהיה לגבי שיפורים:lol:

 

בנצי סחתן על הרנגלר..זה "ה" ג'יפ תכלס..אבל פה אתה יודע כמה עולה רנגלר ?! אתה יודע..פי 4 מאצלך,חחח

בקיצור מקווה שיצא לי ליפול על רכב שמור..לגבי גיר ידני..הלוואי..לא נראה לי שיהיה אפשר למצוא..נדיר

:type: @@ :beerchug:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כן גם לי נראה שע'פ הקריטוריונים של הצירוקי,אפשר דווקא להיסתדר אם הבנזין(8\1)..

1 ל8 עם מנוע 4000 ו4X4 קבוע. זה מעניין. זה זה קרוב לצריכה של B4 שקלה בהרבה, אוירודינאמית ומנוע 2000 בלבד, בתוספת צמיגי כביש. ניראה לי שזה יותר בכיוון של 1 ל6.

 

אולי בכל זאת כדאי לשקול שנית דיזל ידני?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1 ל8 עם מנוע 4000 ו4X4 קבוע. זה מעניין. זה זה קרוב לצריכה של B4 שקלה בהרבה, אוירודינאמית ומנוע 2000 בלבד, בתוספת צמיגי כביש. ניראה לי שזה יותר בכיוון של 1 ל6.

 

אולי בכל זאת כדאי לשקול שנית דיזל ידני?

 

 

תראה את הלינק הזה..לא ממש בטוח שהדיאגנוזה שלהם מדוייקת..אבל נראה לי לא רחוק ע'פ נתונים שהם נותנים על מכוניות אחרות..מה אתה אומר ??

 

http://www.kml.co.il/Car/%D7%92'%D7%99%D7%A4_%D7%A6'%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%99_1999-2001_1746

:type: @@ :beerchug:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באתר כתוב שיוקון שהיה לי שתה 1 ל-5.5. אפשר להגיע לצריכה הזאת אם נוסעים לאט במישור. בפועל 1 ל-3 לא היה מילה גסה, במיוחד עם יש קצת רמזורים ועצירות בדרך (ואני לא הייתי קורע את הרכב ברמזור, הגיר היה מחליף הילוכים על 2200~2500סל"ד).

מנוע חזק וזה כל כך מפתה להרגיש לפחות קצת ממנו, במיוחד שהוא היה משייט בקלות רבה במהירויות שאני לא אציין כאן וזה היה על טורים נמוכים.

 

עריכה:

אגב, סגנון נסיעה שלי חסכוני למדי, בלי קיק דאון, בלי האצות פתאומיות, אלא דגש על חלקות ולא לאמץ את הרכב. עם גולף V5 שלא נחשבת חסכונית עם סגנון שלי הייתי מגיע 1 ל12.

מילת מפתח כאן מהירות: ברכב פרטי עלייה במהירות גורמת לעלייה בצריכת הדלק, אבל רכב שטח עם צמיגי שטח (או 50/50) לא אוירודינאמי, כבד כל עליית מהירות גורמת לעלייה הרבה יותר חדה בצריכת הדלק.

 

לי 1 ל-8 ניראה הזוי כאשר מדובר על רכב שטח עם מנוע 4000. וולוו עם מנוע טורבו בנפח הרבה יותר צנוע מתקרבת לצריכה ממוצעת כזאת, כאשר רוב הנסיעה בכביש (למרות שגם כאן המנוע לא מתאמץ בכלל ונוסע על טורים נמוכים מאוד).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירסק תשוק? שאלוהים יקח אותם כל הממשלה החולירות האלה..

אנחנו פה משלמים מחירים הכי גבוהים בעולם על הכל !

מכוניות,דירות,אוכל,דלק,מיסים,בגדים..

בא לי להתהפך על כל המדינה הזאת לפעמים..העיקר שהם(השרים)נוסעים על מרצדסים והאודי האוכלי חינם האלו

 

ותכלס אתה צודק..סתם אני עצבני כי יום ראשון היום..:smile:

 

זה לא דופק את הממשלה, זה דופק אותך כשתרצה למכור,

 

צ'רוקי דיזל, ככל שאני יודע זה מנוע איטלקי VM MOTORI.

 

מנוע שמשתעל על גנרטור, להפעיל ג'יפ כמו שצריך הוא לא יכול! מנוע עצלן להחריד,

 

 

 

 

אני צריך לחפש, היה לי קטלוג חלקים לK5 איפושהוא.

 

הבודי הזה הוא מדהים, האפשרות להוריד את הגג בקייץ היא חלום, הדגמים המוקדמים היו עם גג מלא מתפרק אבל המחיר של אלה בשמיים ובגלל זה אני פוזל לכיוון האינטרנשיונל סקאוט, מחיר סביר יותר ולמעשה הוא אלטרנטיבה שפוייה לבלייזר ואפילו לברונקו הנחשקת.

 

שנת 87, מנוע 6, ידני, מוגבה מהמתלים, צמיגים 33, כסאות של פורש 911 טורבו ו87K מייל, ביקשתי 4.5K ומכרתי ברגע, הקונה כ"כ התלהב שהוא אמר לי - הייתי גם משלם לך 8K.

 

28129_1361142260862_1000733012_31037631_4473274_n.jpg

 

ד"א על הגג יש פנסים ורמקולים :) וזה הרכב שאני הכי מתגעגע אליו.

 

בכל מקרה לגביי הצ'ירוקי, הדיזל לא ידוע באמינות משהו ובגללית אם קונים צ'ירוקי (ואני מקווה שאתם לא מדברים על הגרנד) אז רק 6 צ' בטור עם תיבה ידנית, רכב מדהים!

 

 

הג'יפ נראה מעולה! גם לי היו רמקולים על הגג עם CJ שהייתה לי, אבל חטפתי על זה הורדה מהכביש,

אני בכלל חולה על ג'יפים פתוחים, שהיה לי CJ נסעתי ללא גג ודלתות, הרכב נוסע מדהים וכיפי!

 

 

בנוגע לקטלוג, תודה, כשתמצא את הקטלוג אשמח תודיע לי,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באתר כתוב שיוקון שהיה לי שתה 1 ל-5.5. אפשר להגיע לצריכה הזאת אם נוסעים לאט במישור. בפועל 1 ל-3 לא היה מילה גסה, במיוחד עם יש קצת רמזורים ועצירות בדרך (ואני לא הייתי קורע את הרכב ברמזור, הגיר היה מחליף הילוכים על 2200~2500סל"ד).

מנוע חזק וזה כל כך מפתה להרגיש לפחות קצת ממנו, במיוחד שהוא היה משייט בקלות רבה במהירויות שאני לא אציין כאן וזה היה על טורים נמוכים.

 

עריכה:

אגב, סגנון נסיעה שלי חסכוני למדי, בלי קיק דאון, בלי האצות פתאומיות, אלא דגש על חלקות ולא לאמץ את הרכב. עם גולף V5 שלא נחשבת חסכונית עם סגנון שלי הייתי מגיע 1 ל12.

 

אני מאמין שבפועל זה יצא משהו כמו 7\1 ..זה מנוע גדול ביחס לבודי..לא צריך ללחוץ יותר מדיי(בנסיעה רצופה בכביש בין עירוני)

 

נ.ב לגבי הצריכת דלק אצלך ביוקון.. :צפה בסרטון הזה:http://www.hooversouthtown.com/detail-1996-gmc-yukon-2door_4wd_leather_slt_exclamation_-used-6741954.html

 

הם אומרים שהאוטו עושה בנסיעה בין עירונית 17 מייל לגאלון..דהיינו 17 כפול 1.6 (תרגום לקילומטר)..27.2 קילומטר לגאלון

(4 ליטר).דהיינו,27.2 לחלק ל 4 = 6.8 קמ' לליטר..אולי זה לא הכי אמין מה שהם אומרים..אבל 3\1 בנסיעה סופר חסכונית נשמע מבהיל !! אולי זה נכון מה שאתה טוען..אני לא חולק על דברייך..אבל גם יכול להיות שאולי יש אצלך באוטו בעיה ..אולי בתוכנת ניהול מנוע..אולי הבית מצערת..

אולי אני טועה..

:type: @@ :beerchug:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע של הצ'ירוקי בנזין עושה 1/6

 

אם אתה מחפש "חיסכון" יחסי מבלי לוותר על ההנאה משטח אני יכול להמליץ לך מעט על כיוון אחר,

קח לך סופה/רנגלר פתוח/CJ7 LAREDO פתוח, עם בודי קל, מנוע 4.1 חזק, יש כאלו עם V6 4.3

רכבים חזקים, זריזים! יש גיר אוטומאט גם, הידני עדיף, יש סגור/פתוח/ארוך/קצר,

אם תיפול לך סקראמבלר ליד יש לך אוצר!

 

מה שיפה ומה שאני אוהב ברכבים האלו שאף פעם לא תמצא שני רכב דומים לחלוטין, כל אחד בונה את הג'יפ

שלו ע"פ אוות נפשו, למרות שהג'יפ הזה גם יפה כסטנדארט,

 

יש לך שוק מטורף של הגבהות, שיפורים, בכל תחום ברכב, רכב שבאמת מומלץ בחום אם בכל זאת ירדת מפול-סייז.

 

picture040gy7.jpg

 

IMAG0150.jpg

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עשית לי עכשיו, פתאום אני מוצא את עצמי מחפש רנגלר, זה אמור להיות עוד 2 רכבים מעכשיו. לפי התוכנית, קודם E30 או סיירה קוזוורט, אח"כ C10 ורק אז אני אקנה רנגלר, אבל פתאום אני אומר לעצמי - פאק איט ומחפש רנגלר :)

 

 

אסור לי להכנס לקארספורום ! :)

 

http://orangecounty.craigslist.org/cto/2385030443.html

 

http://inlandempire.craigslist.org/cto/2383478976.html

 

הכי יפה, אבל ראבק, ים כסף.

http://orangecounty.craigslist.org/cto/2369803967.html

 

ונחזור לשבי ....

http://inlandempire.craigslist.org/cto/2393052477.html

 

http://losangeles.craigslist.org/lac/cto/2395436002.html

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי CJ5 עם מנוע 2.2 הוריקן 4 צילינדר,

רכב שהסב לי רק הנאה! כל הטיפולים היו זולים כי הם נעשו בחצר הבית שהאוטו על בלוקים :-)

אני גם רוצה לחזור לזה! אני אוהב את זה!

 

ופעם הבאה שאני חוזר זה עם מנוע 4.1 וגיר 5 הילוכים! פתוח ומוגבה! יש מצב ללארדו! אבל לא כרגע,

ואם להודות באמת, המלצתי לו ועשיתי חשק גם לעצמי, זה רכב שכולו פאן טהור! ואני מאוהב בכלי הזה!

אופציות לשיפורים יש לך מפה עד אוסטרליה!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עשית לי עכשיו, פתאום אני מוצא את עצמי מחפש רנגלר, זה אמור להיות עוד 2 רכבים מעכשיו. לפי התוכנית, קודם E30 או סיירה קוזוורט, אח"כ C10 ורק אז אני אקנה רנגלר, אבל פתאום אני אומר לעצמי - פאק איט ומחפש רנגלר :)

 

 

:lol::-D:lol::-D בנצי

 

יואלה "סופה" או "CX" כמו שנהגנו לקרוא להם.. זה כבר סקאלה אחרת..זה כבר לא דו שימושי..זה כבר יותר פרופשנל שטח..

הרנגלר החדשות יכול בהחלט להיות אופציה,אבל המחיר שלהם בשמים..

 

ויאלה,יש פונציאל ענק !!,לטיול שטח משותף לכולנו בעתיד הקרוב !!

:type: @@ :beerchug:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבוס הקודם שלי עם סופה 97 סגורה ומרופדת הייטב פלוס בידוד רציני היה מגיע לעבודה, רכב מנהלתי לכל דבר ועניין

רק שבסופ"שים הוא מקבל מעט סטראויידים, - זה רכב דו שימושי אם תגדיר אותו ככזה,

[

רכב מאוד מעניין שאישית אני מאוד אוהב,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבוס הקודם שלי עם סופה 97 סגורה ומרופדת הייטב פלוס בידוד רציני היה מגיע לעבודה, רכב מנהלתי לכל דבר ועניין

רק שבסופ"שים הוא מקבל מעט סטראויידים, - זה רכב דו שימושי אם תגדיר אותו ככזה,

[

רכב מאוד מעניין שאישית אני מאוד אוהב,

 

אם כל הרצון הטוב,זה עדיין לא "דו"..גם הרנגלר זה יותר שטח מאשר דו...

נסה לנסוע עם רכב כזה על הכביש בו נגיד מהמרכז לטבריה..:shock:

אין בולמים כמו בין אדם..מעל 90 קמ'ש כל האוטו כאילו מתרומם לאויר...:lol:

:type: @@ :beerchug:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני העברתי חורף אחד עם הרנגלר בתור רכב עיקרי, נסיעות של 40-50 מייל בגשם על הכביש המהיר היו מרגשות כמו רכבת הרים ללא חגורות בטיחות, נהנתי לא אשקר, אך זכורים לי רגעים שהרכב התעופף באוויר לנתיב המקביל בגלל איזו מהמורה קטנה, הבלמים היו מצויינים, היו לי 4 דיסקים עם בוסטר רציני, הבעיה הייתה המגבים הנוראיים שהיו כאילו מישהו מעביר את היד על החלון, הקור הנוראי עם הגג הרך והרעש ! רוח, מנוע, צמיגים.

 

אפשר לחיות עם זה, בימי הקייץ שיוט ב80-90 מייל'ש היה נוח וכל מה שהטריד אותי היה השיזוף :)

לרכב היה המון כוח, הייתי מפרפר בהחלפת הילוך לשלישי, צריכת הדלק הייתה מצויינת והרגשתי גבר גבר ! לא כמו היום, נוסע על האינפיניטי, מטרוסקסואל כזה, נקי ומצוחצח :)

 

28529_1361823557894_1000733012_31039257_2314900_n.jpg

 

והנה סברבן יפייפה שצילמתי במפגש

n1000733012_30315959_2266416.jpg

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה הסוברבן הזאת!

 

בחיי שבא לי לעשות הגירה!!!!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתכוון לעשות עליה לארץ הגודש :wink:

 

אני כל פעם מתבלבל בחישוב של המייל לגלון מול ליטר לק"מ, עם האינפיניטי אני עושה 16 מייל לגלון מה שאומר באיזור ה6 ק"מ לליטר, עם הרנגלר הייתי עושה אותו הדבר עם הצמיגים הגדולים, עם המקוריים גם 19 מייל לגלון.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3727 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...