Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"אחת היצירות המוזיקליות היותר גרועות של הטבע זה צליל החיכוך של פלסטיק, מתכת ואספלט ביחד" (משפט חכם מאיש חכם).

 

http://www.fullgaz.co.il/archive/may-04/news/fg5116-podium-elpresidente-3.php

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
"אחת היצירות המוזיקליות היותר גרועות של הטבע זה צליל החיכוך של פלסטיק, מתכת ואספלט ביחד" (משפט חכם מאיש חכם).

 

http://www.fullgaz.co.il/archive/may-04/news/fg5116-podium-elpresidente-3.php

 

מקפיץ לאלה שלא קראו..נהנו..סבלו..ידה ידה ידה... :lol:

 

יתקבלו בברכה..הערות..הארות..נאצות..ומטבעות של 5 שקל..שימו לב..המכונה לא מחזירה עודף. :lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

אם לא יהיו כולם עומדים בתור לטפוח לנשיא על השכם, הוא לא יעזוב אותנו.

:onfire::onfire::onfire::onfire::onfire::onfire:

 

 

חרמנה ליצלן, אפילו לפרדס הוא נכנס בשביל להקפיץ את עצמו. :ladysman:

פורסם
"אחת היצירות המוזיקליות היותר גרועות של הטבע זה צליל החיכוך של פלסטיק, מתכת ואספלט ביחד" (משפט חכם מאיש חכם).

 

http://www.fullgaz.co.il/archive/may-04/news/fg5116-podium-elpresidente-3.php

 

מקפיץ לאלה שלא קראו..נהנו..סבלו..ידה ידה ידה... :lol:

 

יתקבלו בברכה..הערות..הארות..נאצות..ומטבעות של 5 שקל..שימו לב..המכונה לא מחזירה עודף. :lol:

 

נו, טוב, שיהיה...

 

ברכות לרגל הטור החדש של הוד נשיאותו!

 

ובהצדעה ל-Avatar הישן, רק שתדע שאתה:

 

eb.gif

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם
"אחת היצירות המוזיקליות היותר גרועות של הטבע זה צליל החיכוך של פלסטיק, מתכת ואספלט ביחד" (משפט חכם מאיש חכם).

 

http://www.fullgaz.co.il/archive/may-04/news/fg5116-podium-elpresidente-3.php

 

מקפיץ לאלה שלא קראו..נהנו..סבלו..ידה ידה ידה... :lol:

 

יתקבלו בברכה..הערות..הארות..נאצות..ומטבעות של 5 שקל..שימו לב..המכונה לא מחזירה עודף. :lol:

 

נו, טוב, שיהיה...

 

ברכות לרגל הטור החדש של הוד נשיאותו!

 

ובהצדעה ל-Avatar הישן, רק שתדע שאתה:

 

eb.gif

 

:lol::lol::lol:

 

יאלה יאלה..מה..אתם עושים לי טובה...זובי תקבלו עוד טורים....וגם כן החסה הזה

לא עושה יחסי ציבור...

 

יאלה יאלה.....

 

 

אחלה תמונה ד"א...חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

אהבתי את הטור,

הרגת אותי מצחוק בתאורים שלך :lol::lol:

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

×
×
  • תוכן חדש...