Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחנה הנמצאת ליד אלקטרה על הכביש המוביל לים (ראשון לציון) מוכרת דלק 95 ב 39 אגורות הנחה (למזומן).

האם משהוא מכיר את התחנה ויודע להעיד על איכות הדלק? האם המחיר הזול לא בא לידי ביטוי בדלק מהול או באיכות ירודה?

פורסם

אני מתדלק בסונול מימול, אני לא בטוח לגבי איכות הדלק שם, אבל העובדה שהיא ריקה רוב הזמן מרמזת על משהו...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אני לא מראשון אבל גם פה באיזור יש תחנת דלק סד"ש ונותנים 35 אגורות הנחה וכל תחנות הדלק ליד (סונול, דלק) נותנות 30 אגורות הנחה, אני מעדיף לתדלק ב 5 אגורות יותר לליטר ולנסוע בראש שקט.... על זה נאמר מי שקונה בזול משלם ביוקר

פורסם

אני חושב שזה כבר פחות קיים היום לאחר כל המקרים שהיו ויש יותר פיקוח על העניין חוץ מזה 5 אגורות לפה או לשם זה לא כזה הבדל משמעותי

גם אם תמלאו טנק שלם חסכתם 1.5 שקל

מחירי הדלק היום פשוט בדיחה עצובה שכבר לא יודעים אם לצחוק או לבכות :-(

פורסם

חבר שלי היה מתדלק בקביעות את הטרקטורון שלו בתחנת סדש בגבעת ברנר.. לאחר 4-6 חודשים ניסתם לו הקרבורטור בכלי ומצאו במיכל דלק ובקרבורטור עצמו מלא ליכלוכים.. מאז שהוא מתדלק בתחנת דלק אחרת הדבר לא חזר לעצמו.. כנראה שזה מעיד על איכות הדלק שלהם.

פורסם

חכם, שאלו על סדש רשלצ מערב, לא על סדש בגענם.

כל תחנה זה משהו אחר.

אני אישית אין לי מושג מה קורה בסדש

בפז סופרלנד יש 35 אג' בכל שעות היום, אני מתדלק שם קבוע כבר שנה (מיכל בחודש, אז אני לא מידה לשומדבר)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
חכם, שאלו על סדש רשלצ מערב, לא על סדש בגענם.

כל תחנה זה משהו אחר.

אני אישית אין לי מושג מה קורה בסדש

בפז סופרלנד יש 35 אג' בכל שעות היום, אני מתדלק שם קבוע כבר שנה (מיכל בחודש, אז אני לא מידה לשומדבר)

 

מיכל בחודש? קניתי!

 

גם באשדוד תחנת סדש נותנת 30 ומשהו אגורות הנחה לליטר, שמעתי שהם מועלים את הדלק במים, לא יודע עד כמה זה נכון, אבל בשביל עוד 5 שקל למיכל, לא נראה לי שאני הולך להיות זה שינסה.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

מילאתי מספר פעמים בסד"ש בפתח תקווה (בין סגולה ל"אחלה") במספר עשרות אגורות פחות, כמובן, והכל בסדר.

אבל שוב - כל תחנה זה משהו אחר.

פורסם

כנראה מדובר על סד"ש ספיר

מתדלק בתחנה הנ"ל, כמעט באופן קבוע ועד עכשיו לא היתה שום בעיה.

כמו כן נבדק כמה פעמים צריכת הדלק, בהשוואה לתחנות אחרות שבאיזור - ולא היה הבדל.

לפני כמה חודשים היה שם מחיר זהה למשלמים במזומן או באשראי, עם הנחה קבועה של 25 אג'.

פורסם
חכם, שאלו על סדש רשלצ מערב, לא על סדש בגענם.

כל תחנה זה משהו אחר.

אני אישית אין לי מושג מה קורה בסדש

בפז סופרלנד יש 35 אג' בכל שעות היום, אני מתדלק שם קבוע כבר שנה (מיכל בחודש, אז אני לא מידה לשומדבר)

 

לפי מה שאני יודע, בפז ליד הסופרלנד ישנה הנחה של 45 אג'. ככה זה לפחות היה בשבועיים האחרונים שיצא לי להיות שם.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

סיפור שקרא לאחי בתחנה הנ"ל. הוא תדלק באמצעות דלקן ובא לנסוע. אחרי 50 מטר נעצר ומיד אחריו עוד מספר רכבים שתדלקו שם. מסתבר שהיה סולר במשאבות בנזין...הגיע מכונאי מטעם התחנה והתחיל לשאוב דלק לכולם.

 

מעבר לזה, אח שלי מתדלק שם באופן קבוע יותר מעשור. אבל עדיין, לא הייתי מתדלק שם.

 

פורסם
מיכל בחודש? קניתי!

 

גם באשדוד תחנת סדש נותנת 30 ומשהו אגורות הנחה לליטר, שמעתי שהם מועלים את הדלק במים, לא יודע עד כמה זה נכון, אבל בשביל עוד 5 שקל למיכל, לא נראה לי שאני הולך להיות זה שינסה.

מספיק עם השמועות וההנפצות האלה.

דלק לא מוהלים במים!

 

אני מתדלק כבר 3 שנים את כל הרכבים שלי בסד"ש בפ"ת והכל בסדר גמור אין שום הבדל בתדלוק במקום אחר.

כנ"ל בסד"ש בגבעת ברנר שיצא לי לתדלק שמה כמה עשרות פעמים בדרך לבסיס ושום דבר יוצא דופן,חוץ מהמחיר כמובן.

×
×
  • תוכן חדש...