Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנשיא אובמה צפוי לנאום בתוך זמן קצר, בקשר לפירסומים אודות חיסולו של בין לאדן. כ"כ ארה"ב טוענת שגופתו של בין לאדן בידיה (חדשות 103FM).

לעיונכם:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4063123,00.html

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/236/979.html?hp=1&cat=312&loc=1

(תיקון - בכותרת צ"ל כמובן ארה"ב)

alfa 156 2.5.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה היה ברור שהוא לא יוכל להסתתר לנצח. כל הכבוד שהצליחו סוף סוף להפוך אותו להסטוריה. עכשיו הגיע הזמן שיכניסו להסטוריה גם את אחמדינג'אד.

פורסם

ראשית- ברכות על החיסול, בהחלט דמות שהעולם שמח להפתר ממנה.

 

לי יש רק 2 שאלות שמעניינות אותי:

 

כמה אזרחים חפים מפשע נהרגו בדרך להודעה הזאת ?

 

זה לא שמעניין אותי באמת המספר כמו שנמאס מהצביעות האמריקאית שכשאצלנו הורגים בטעות (באמת) 3 ילדים במהלך סיכול ממוקד של איזה בכיר חמאס הם מיד "מגנים" אותנו ועושים לנו "נו נו נו", אבל אצלהם הם יורים ללא הבחנה ובוודאי הרגו מאות אם לא אלפי חפים מפשע בדרך להודעת אובמה.

 

ואני עוד לא נכנס למה שהיה בעיראק או מה שקורה בלוב.

 

השאלה השנייה היא:

 

איך היורש שלו, גמיש ומתון יותר ?...

 

:roll:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

היום בבוקר הדלקתי את החדשות וזה הייה נראה כאילו ארה"ב חוגגים את יום העצמאות מוקדם מהרגיל,

כולם ברחובות חוגגים, זיקוקים.

הזוי!

פורסם

עידן, חכה, מתי שאנחנו נעשה משהו ונחסל מישהו חשוב אך חס וחלילה נפגע באיזה חתוך - העולם ינדה אותנו :p

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

יש פתגם ברוסית:

свято место пусто не бывает (או עם אותיות בלועזית: svyato mesto pusto ne bivaet)

בתרגום חופשי: מקום קדוש (הכוונה למקום טוב/חשוב עבור מי שיושב במקום הזה) לא נישאר ריק.

 

בטוח שמישהו יחליף אותו, אולי אפילו יותר קיצוני.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מסכים עם עידן, לדעתי נהרגו אלפי אנשים במשך השנים בנסיונות לחסלו,

 

כמו כן מה שעושים בלוב שזה נסיון לחסל מנהיג של מדינה תוך כדי הריגת כל מה שזז - זה סוג של צביעות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

חוסלו כפרים שלמים בדרך לבין לאדן.

 

אבל מה שחשוב זה המסר. זה שיקום לו יורש, או יורשים שאולי ינסו לזכות בלב הציבור באמצעות פיגועים כאלה ואחרים זה סיפור אחר.

חיסול בין לאדן מיועד בשביל דעת הקהל האמריקאית, שהצבא האמריקאי יתפוס בכל מקום בעולם את מי שמנסה לפגוע באמריקה.

 

אמריקה - פאק יה!

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

יש לנו מה ללמוד מהסיפור הזה.

 

ישראל מאד אוהבת להתפאר במבצעים שלה, גם אלה שלא עלו יפה או לא הושלמו.

בגלל זה מוציאים הודעה לעיתונות כל 5 דקות, ואז מיד מקבלים גינוי מכל העולם.

 

ארה"ב כנראה הורידה מאות אם לא אלפים לאורך השנים בחיפושיה אחרי קומץ מטרות.

אבל מה? לא דיווחו כל 5 דקות, אלא סיכמו בראשי פרקים: הרגנו את מטרה X, אח"כ

את מטרה Y ובסוף את מטרה Z. בלי להיכנס לפרטים המלוכלכים, זה לא כזה מעניין.

 

בהתאם לסיסמה של אחת מטייסות המסוקים בארץ: Big things are done secretly.

 

ברכות לאובמה, נראה לי שבזה הרגע הוא נבחר לכהונה שניה.

פורסם

האמריקאים אכן יודעים עבודת יחסי ציבור מהיא, אבל אי אפשר לשכוח שמדובר בארה"ב, ולגנות את ארה"ב זה לא לגנות את ישראל. העולם יהיה נגד ישראל, לא משנה מה, וזה לא קלישאה, זה פשוט ככה. קל להיות כנגד ישראל, גם אם מתחת לפני המימד התקשורתי תומכים בה.

 

7 שנים תוקפים את ישראל בטילים שמטרתם היחידה פגיעה באזרחים, ישראל יוצאת למבצע שבו נהרגים אזרחים בעיקר עקב ירי של כוחות חמאס ממוקדים אזרחיים... והעולם, העולם נגדנו, חרגיל.

 

אני מסכים שהתקשורת שלנו מדווחת יותר מדי ומהר מדי, יש לנו גם הרבה מה ללמוד בנושאי הסברה ויחסי ציבור, אבל זו לא הסיבה (לפחות לא העיקרית) שכולם נגדנו.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

קצת יותר מדי מסריח הסיפור הזה.

קודם אומרים שלא היו להם נפגעים - אח"כ שנפל להם מסוק.

אומרים שזה היה לפני שבוע - ואח"כ שזה היה היום.

אומרים שהגופה אצלהם - ואז שזרקו אותה לים.

 

בקיצור, נשמע לי כמו סרטי הוליווד של האמריקאים, כמו השחרור של טוראית לינצ' שהתברר כפיקציה הוליוודית

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

מישהו ניסח את זה הרבה יותר טוב ממני. ועם כמה שזה דמגוגי, יש בזה משהו.

10 years, 2 increasingly pointless and disastrous wars, 919,967 deaths, and $1,188,263,000,000 later, they managed to kill ONE person.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם


×
×
  • תוכן חדש...