Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קרית טבעון זה איזור הררי?

 

כן, אבל הרכב לא יתאמץ יותר מידי, זה גם תלוי מאיפה הוא נכנס (יש 3 כניסות ליישוב). העליה הרצינית ביותר היא מצומת חסידים עד רמת טבעון (762), הבינונית מצומת העמקים דרך שער העמקים (75) והפשוטה ביותר היא מצומת השומרים פנימה (גם כן כביש 75).

 

בכל אופן אתה מוזמן לעזוב קצת את ראשל"צ ולבוא לטייל בצפון, אני אהיה המדריך :)

 

 

 

ולפותח השרשור: יצא מצויין, אהבתי!

פורסם

כשיהיה לי זמן אני בהחלט אבוא לצפון לאיזה טיולון.

גם אני חושב שפקקים בשחור יוצא יותר יפה, אולי תיתן עוד עבודה? 8)

אני לא אשכח איך ניסיתי להיות מהיר עם ה-MK2 שלנו בנס הרים (בלי מזגן, אם אני מפעיל אותו הרכב מתדרדר אחורה)

ובעליה עקפה אותי בחורה במזדה 2 ירוקה תוך כדי עיון באיזה ירחון/עיתון!

טראומה לכל החיים... ואז הגיעו העליות של הקסטל...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קודם כל תודה לכל המגיבים!

 

Shotdown, חשבתי על זה לפני הצביעה, ובסוף החלטתי שבלבן זה יותר נחמד. אם היו לי כמו טאסות כרום של חיפושית אז בכלל זה היה יוצא פצצה. המטרה היא להגיע בסוף לדבר כזה:P9240014.jpg

 

SP33DS73R, יש בזה משהו, דורש ניסוי!

 

נהגת שודים, את הלק ריססתי אחרי ששכבת הצבע השניה והסופית התיבשה. הצבע מתייבש בין 20 -15 דק'.

 

Dead justice, מחר תהייה:-)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

פנטסטי!

אני חושב שהג'אנט יפה ללא המכסים כמו שSP33DS73R טען

גם אני בקרוב חושב לצבוע את הג'אנטים שלי בשחור זה מזעז לראות נקודות חלודה מתחת לטאסות

(שלהן דווקא ביצעתי פרוייקט שחזור שיצא מצויין!)

 

עריכה: המכסה כרום על הגולף הירוקה איך לבטא בצורה ברורה, ערבי!

פורסם

כשראיתי את הכותרת חשבתי לעצמי שאני הולך לראות עבודה מצועצעת עם ספריי צבע מטמבור.

אבל כשנכנסתי הופתעתי לטובה, מאוד לטובה!

יצא לך ממש יפה!

בעניין הפלסטיקים של הבגרים, גם אני חשבתי בהתחלה, "למה ללבן ולא לשחור?" אבל כשראיתי את זה שלם בלבן דווקא אהבתי, ואני דווקא אחד שאוהב צבע אחיד, אבל את העבודעה שלך אהתי כמו שהיא.

תשאיר עם הפלסטיקים בצבע לבן, וכשאחד יעוף או יגנב תוריד את כולם ותהנה מלוק חדש ולא פחות יפה.:wink:

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
פנטסטי!

אני חושב שהג'אנט יפה ללא המכסים כמו שSP33DS73R טען

גם אני בקרוב חושב לצבוע את הג'אנטים שלי בשחור זה מזעז לראות נקודות חלודה מתחת לטאסות

(שלהן דווקא ביצעתי פרוייקט שחזור שיצא מצויין!)

 

עריכה: המכסה כרום על הגולף הירוקה איך לבטא בצורה ברורה, ערבי!

 

תודה רבה:-)

 

הגולף הירוקה מעוצבת בסטייל שנקרא hoodride או RAT-look, ולדעתי היא יפה מאד. אבל על טעם וריח...

59359_491889610967_579055967_6842797_3378854_n.jpg

fa15d503.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
יש בבסמת טבעון גם מכוניות יפות... 8)

 

זוברלנסר (במבטא כבד) עם בקליות ורוד וכריש בלסטיק?

*בשמת

אני מרמת ישי ככה שראיתי את כל ה"שיבורים" האפשריים

חלקם יפים ובטעם וחלקם נראים כאילו עיצבת מכונית ב NFS על "ראנדום" =להקיא

פורסם

ספר לי על זה (אני גר קרוב אליך) - אתמול בערב נסעתי לקיבוץ יפעת, רק בעליה לרמת ישי ראיתי 3 מכוניות משופרות, כאלו שהמשטרה היתה שמחה להוריד מהכביש. בדרך חזרה (ליד אלונים) כבר היו 2 ניידות + רכב משופר בצד...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מצטער להיות זה שמבשר לך אבל. . .

הבני דודים מבשמת השפיעו עלייך!

יופי זה עניין של טעם...

למשל, כנראה אתה לא תמות על האסטרה הזאת:

849039-9.jpg

 

אבל בחו"ל הסגנון נפוץ ומקובל והיא קיבלה תמונה לשער של מגזין Fastcar:

 

849039-2.jpg

 

בעניין הרכבים המשוברים, כל עוד הנהג מתנהג כמו בן-אדם על הכביש ונוהג כחוק, לא שם מוזיקה בפול ווליום שמעירה אפילו את האסטרונאוטים בירח, מבחינתי שיצבע את הרכב ב18 גוונים, ישים 7000 שעונים בקורות וידביק מדבקות של no fear על כל האוטו. מה אכפת לי? זה הופך את העולם למקום שמח יותר, כשאני רואה כזה רכב אני מתחיל לצחוק.:lol:

הבעיה מתחילה כשהנהיגה של אותו אחד נראית כמו הרכב שלו.

 

ד"א הלנסר הזאת לא נראית משהו, גופי תאורה עגולים לא קשורים למראה הכללי של הרכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

התוצאה יצאה ממש טוב!

אני במקומך מוריד את מיכסה הברגים.

זה יראה קרבי יותר ויפה יותר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה רבה!

חידוש הפסים יהיה הדבר הבא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...