Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שלום לכולם וחג שמח!

אחרי כל הפרוייקטים היפים שראיתי כאן בפורום החלטתי לצבוע את הג'אנטים בגולף שלי.

הנה החומרים בהם השתמשתי:

44761138.jpg

יש לציין שהסימפל גרין הזה ממש טוב, מסיר פיח מעולה.

פרקתי מהרכב בכל פעם ג'אנט אחד ובמקומו הרכבתי את הגלגל החלופי.

קודם שטיפה עם סבון ומים וכמובן הסימפל גרין, עם קצת שפשופים בנייר שיוף בפינות הקשות:

5489901.jpg

מייבשים את הג'אנט טוב ומדביקים נייר דבק על הצמיג ושסתום מילוי האויר.

לאחר מכן מרססים שכבת צבע יסוד פריימר ראשונה:

74011696.jpg

אחרי 20-15 דק' עוד שכבה.

שהפריימר התייבש אפשר לצבוע בצבעים. אני צבעתי את הג'אנט בשני צבעים, לדעתי זה יפה ונותן מראה יחודי לרכב.

כדי להפריד בין הצבעים השתמשתי בדפייA4 :

1828747.jpg

גם כאן, ריססתי שכבה ראשונה, יבוש ואחרי 15 דק' בערך שכבה שנייה.

השתמשתי בצבע עמיד לחום, אבל אני לא בטוח שזה הכרחי.

ככה נראה הג'אנט אחרי זה:

28612798.jpg

נותנים לצבע להתייבש, ואחרי זה מרססים 2 שכבות של לכה למתכות, ומסירים את המסקנטייפ:

40656423.jpg

נותנים ללכה להתייבש בערך חצי שעה, ואפשר להרכיב את הג'אנט על הרכב:

24636499.jpg

 

צבעתי גם את מכסי הפלסטיק של הברגים באותו אופן.

שיוף הלכלוך והצבע עם נייר שיוף ושטיפה, ריסוס 2 שכבות פריימר ועליהן 2 שכבות צבע ואחרונה חביבה לכה למתכות.

92757435.jpg

17634974.jpg

ככה נראה הרכב לפני:

50598939.jpg

וככה זה נראה על הרכב:

7874359.jpg

9596285.jpg

עכשיו רק צריך להוסיף את הפקקים האלה שהכינותי מראש וזה מושלם!

73076795.jpg

ועם הנמכה שעשיתי בצייר של windows:-D :

28044699.jpg

 

זהו.

חג שמח לכולם!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יצא חמוד מאוד, בזמנו צבעתי רק את הפקקים בגולף MK2 שלי.

קרית טבעון זה איזור הררי? איך האוטו מתמודד?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נוסע כמו פנתר בעליות, הילוך 3 על 60 קמ"ש:-)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אין על גולף MK2

הייתה לי אחת כזו שנת 1989 יד ראשונה מקורית,גיר ידני,נשלחה לפירוק לפניי שלוש שנים לערך עם רק 125,000 קמ.

החיסרון היה שלא היה בה מזגן,ולכן עברתי לגולף 1999.

אין על הגולפים הישנות האלו,תענוג של רכב!!

נ.ב יצא ממש יפה,והרכב נראה ממש יפה ושמור:)תתחדש!

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה.

לא יהיה יותר יפה אולי לצבוע את המכסה בשחור?

סתם ניסיתי לצבוע בצייר, אז אל תשפטו, אבל זה נראה יותר יפה! (הגלגל אחורי צבעתי בשחור )

 

130348318026.jpg

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

נראה פרויקט ברמה גבוהה!

הצבע השחור ביחד עם הזהב של הברגים נותן לוק מיוחד

לדעתי הרבה יותר יפה ללא המכסים של הברגים, נראה הרבה יותר קרבי. נותן תחושה של ג'אנטים אפטרמרקט "אולדסקול"

עם המכסים זה עדיין יפה אבל נראה קצת מצועצע..

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

עבודה יפה.

כל הכבוד ליוזמה, אני תמיד בעד עבודה עצמית על הרכב.

SlowRide יש לי שאלה, את הצפון לק באיזה שלב ריססת?

כמה זמן צריך לחלוף מיבוש הצבע הראשוני עד לריסוס הלק?

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כל הכבוד ממש יפה.

מקווה שבקרוב אצלי.

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

×
×
  • תוכן חדש...