Jump to content

>חולה הגה בדם <

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי >חולה הגה בדם <

  1. זהו, הזמנתי אחד אבל החיבור לא התאים. אחפש כמו שאמר עמוס..תודה לשניכם!
  2. מתעלק, יש לי בוסטר של נוקו GB40 והכבלים של ההנעה נעלמו. ידוע לכם מאיפה אפשר לקנות רק את הכבלי הנעה? תודה!
  3. עניתי באדום.
  4. לי יש אחת כזאת שנת 2016 עם 230000 מונית לשעבר. מבחינת נוחות היא מעולה! צריכת דלק סביב 20 קמ"ל. יש את עניין מיכל האוריאה ששווה לבדוק(בדגמים של ה99 כ"ס ומעלה) אצלי ברכב הוא בוטל+שינוי תוכנה . אצלי אישית יש איזה עניין עם המשולשים/תפוחים שאני מתעצל לבדוק ולתקן. מאמין שהרבה חלפים הוא חולק עם האחיות הבנזיניות שלה (סי אליזה ו301 בנזין) מעבר לזה אני ממש אוהב אותה. להקפיד על טיפולים בזמן ואפילו טיפה לפני( כל 15 +- ולא כל 30) ושלום על ישראל.
  5. טסט עד מרץ 21 295000 ק"מ מניעה נוסעת פיקס. טיימינג לפני 30000 קלאץ לפני 20000 ללא נזילות מזגן מקרר ומחמם. ליקויים- נורת כרית אוויר דולקת, נאמר שלא להתעסק כיוון שהתקלה חסרת משמעות בפן הבטיחותי. מצב 3 בבורר המהירויות של המזגן לא עובד (דרוש הח' נגד.) דורש 4500 מאזור פ"ת 050 9-0-4-5-866 Sent from my LG-H990 using Tapatalk
  6. אם יש באפשרותך-תתקשר לבחור שממנו קנית את הרכב ותשאל לגבי הטיפול האחרון(אם נעשה,ואם כן-מה נעשה?) אם נעשה טיפול אפשר לוותר (למרות שאני כל 10k הייתי מוריד שמן ומחליף פילטר לא משנה מה) ואם לא-כדאי מאוד שתעשה טיפול גדול עם טיימינג אם ברצונך להנות מהרכב דניאל.
  7. בכדי שנוכל לסגור את השרשור כשהבעיה נפתרה אז אקפיץ. פירקתי את בית המצערת והמנוע צעדים,שניהם נוקו (על המנוע צעדים בזבזתי חצי חבילה של קיסמי אוזניים) הרעש נפסק ב"ה. תודה !
  8. הדגם הוא אותו דגם מבחינת חלקי פלסטיקה ופח ,מכאנית ישנם כמה שינויים שאותם המומחים ממני יכולים לומר לך. המחלות הן אותם מחלות כמדומני, לבדוק שההגה לא קשה(בדגש על ה-city) לבדוק שהשתמשו בנוזל קירור איכותי ואם מדובק על הדגם הידני אז גם לבדוק שהרוורס נכנס חלק(בד"כ נוטים לשבור את הליפט בידית שמכניס לרווס) דניאל
  9. שאלה אחרונה, איפה נמצא החיישן חמצן ?
  10. תודה מאור ! על כל פנים אאטום את החורים הנ"ל ואחפש עוד. אעדכן
  11. הקפצה ! אוטוטו חושך ! חייב לסגור את הבסטה ! אני עוד יאבד ברגים בלילה
  12. אז כמו שהבטחתי-עדכון מהשטח. פיקרתי את כל האזור וגיליתי כמה מחדלים, הראשון הוא החור בתחתית הקופסא של הפילטר והשני הוא ה'בד' שיש סביב סוף הצינור יניקה ,שבלוי לגמרי. מה מהם הבעיה ? עזרתכם ! בתודה-דניאל
  13. צעד ראשון הוא לעזוב את המוסך בהקדם. לא חסרות המלצות על מוסכים עם יחס מעולה אלפי מונים מהיחס של המוסך שלך וגם אם לא אני בטוח שכל מוסך נורמלי ייתן לך יחס הרבה יותר טוב. את התאונה מחובתם לסדר עד לפרט הקטן ביותר,אם לא-להגיש תביעה. בקשר לברקסים-כמו שייעצו לך לפניי תבדקי את הקאליפרים שהרפידות שחוקות באותה מידה,אם לא-הבעיה בברקסים שלך(קאליפר,משאבה וכדו') דניאל
  14. כמה לדעתך תעלה בדיקה כזו?
  15. שלום לכולם ! נפלה לידי הצעה לגולף 97' 1.6 אוטו' במחיר מצחיק מאוד. הרכב ישמש כרכב סידורים (עירוני ולפעמים בינעירוני) ישנן מחלות ידועות של הנ"ל ? דברים שחשוב לבדוק חוץ מהמכלול הכללי? (צמיגים ברקסים מנוע וכו') כמו"כ איך הוא מבחינת נוחות וחיסכון ? בתודה מראש ! דניאל
  16. תודה ! אעדכן בהקדם
  17. מעולה !! ייבדק! תודה רבה מאור !! עזרת לי מאוד ! לא חשבתי על הכיוון הזה,חשבתי שמדובר בבעיה אלקטרונית.
  18. ניקוי בית מצערת יבוצע מחר בעז"ה, ובדיקת הצינות משמעותה פשוט לעבור על צינורות האוויר ולבדוק שאין חורים וכו'?
  19. זה יכול לקרות בכל מצב, זה לא קשור למנוע אלא ליניקת אוויר והיא קיימת בכל אחד מהמצבים שהזכרת. ובקשר לסל"ד,הוא עולה בהתאם לגמגומים(-+500 סיבובים)
  20. שלום לכולם ! ברשותנו הרכב הנ"ל ומזה כשנתיים ישנם רעשי יניקה מוזרים מעין יניקה עם גמגום כזה, לא תמיד-לסירוגין,מגמגם ל20/30 שניות ואז מפסיק. הבעיה לא מפריעה להתנהלות המנוע, פשוט בזמן שישנו הגמגום, הרכב מאיץ טיפה כי כביכול בגמגום הזה הוא שואב יותר אוויר או משהו. הייתי בזמנו במורשה של מאזדה בפ"ת וטענו שהבעיה היא חיישן אוויר, החיישן הוחלף בחדש אך הבעיה רק החמירה והגמגומים נעשו תכופים יותר. החזרנו לחיישן המקורי וניקינו אותו והיה שקט לתקופה מסוימת(משהו כמו חודש)ואח"כ זה שוב חזר. אז זה החיישן או לא?? בתודה מראש לכולם !! דניאל
  21. פונטו פונטו פונטו ! חפש שמורה,שהשתמשו בה במים ירוקים בלבד! ושא ברכה הייתי ממליץ גם על גטס אבל ישנן שמועות שהדגם הישן קצת בעייתי מבחינת חיסכון,נחכה למקור אמין יותר. אבל בקשר לפונטו,הייתה לי אחת, אמנם מהשכרה אבל נסעה כמו גדולה צפון דרום מזרח מערב בלי שום תקלה. בנוסף לזה שהיא ממש חסכונית. אשמח לענות על עוד שאלות דניאל
  22. הם לא יכולים לנהוג על ידני, ניסיתי גם אני לשכנע,לא הלך :/ .
  23. תודה רבה !! החכמתי !
  24. העדיפות היא לגיר אוטומט,מחר אבדוק סיריון אחת מעניינת ואתחיל לחפש גטס. ד"א,השכרה מוריד 10% או 15% ?
  25. ערב טוב ! לזוג צעיר שמחפש רכב חסכוני קטן אבל לא ממש חלש (הם גרים על הר וצריכים לעלות אותו) הם דיי נעולים על סיריון 1.3 ,אני יודע שהוא זול לתחזוקה ולא שמעתי על בעיות נפוצות שלו(אני מדבר על שנתונים 06'-08') פונטו זה סרט מההפטרה למצוא כי רובם שחוטים מהשכרות. דעתכם ? בתודה מראש-דניאל
×
×
  • תוכן חדש...